• je mascara als een achterlijke te laten klonten, zodat het lijkt dat je maar vijf wimpers hebt ofzo. Blijkbaar welm wat je ziet het vaak op foto's. Wie loopt er mee met deze rage?
    Ik niet, ik vind het verschrikkelijk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind het ook lelijk.


    I'd rather go naked than wear fur.

    ik ook niet, maar ik draag wel mascara maar niet echt veel dat het echt dik uitziet, want ik heb van mezelf al best donkere en lange wimpers

    x

    Dat is wel lelijk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik gebruik nooit mascara


    The soul needs autumn.

    Ja x_x en dus.

    Mijn mascara klontert,al mijn mascara's. en dan kan ik wel nieuwe gaan kopen maar daar heb ik gewoon geen zin in omdat ik al 10 mascara's heb. dus. en ik vind het niet erg als ze tegen elkaar plakken,wel als mijn mascara eraf gaat als ik knipper en ja dat heb ik is gehad met de mascara van een vriedin.


    We can only learn to love by loving.

    haha dat is best lelijk. _O_


    AAP

    Fighter schreef:
    Ja x_x en dus.

    Mijn mascara klontert,al mijn mascara's. en dan kan ik wel nieuwe gaan kopen maar daar heb ik gewoon geen zin in omdat ik al 10 mascara's heb. dus. en ik vind het niet erg als ze tegen elkaar plakken,wel als mijn mascara eraf gaat als ik knipper en ja dat heb ik is gehad met de mascara van een vriedin.

    Je hebt daar een speciaal kammetje voor, die zijn niet duur. Dan kam je de klonters uit je mascara n_n.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Je kan toch moeilijk meteen nieuwe gaan kopen als je mascara klontert? =='
    En zo'n borsteltje kopen, daar geef ik mijn geld niet aan uit.
    Anyway, de mijne klontert toch niet.

    Daar is toch niks mis mee? Als ze dat nu mooi vinden.
    Ik had vroeger ook altijd klonters, al kwam dat gewoon omdat ik toen - en nu nog steeds - niet omkon met mascara, maar dat doet er niet toe. :X

    Idon'tknow, gebruik geen mascara
    Wat ik wel weet is dat bi zijn ook opeens zó heel erg in de mode is x.x

    Conspiracy schreef:
    Idon'tknow, gebruik geen mascara
    Wat ik wel weet is dat bi zijn ook opeens zó heel erg in de mode is x.x

    Dat is zó zes maand geleden. (nerd)

    Prodigy schreef:
    Je kan toch moeilijk meteen nieuwe gaan kopen als je mascara klontert? =='
    En zo'n borsteltje kopen, daar geef ik mijn geld niet aan uit.
    Anyway, de mijne klontert toch niet.


    echt he x_x


    We can only learn to love by loving.

    Ja, dat is in x.x

    Weetje als je heel veel mascara op hebt wilt het wel klonteren, en zoo.. MAar als je een of 2 keer ligt op smeert niet toch?


    Some angels have no wings.

    Fighter schreef:
    Ja x_x en dus.

    Mijn mascara klontert,al mijn mascara's. en dan kan ik wel nieuwe gaan kopen maar daar heb ik gewoon geen zin in omdat ik al 10 mascara's heb. dus. en ik vind het niet erg als ze tegen elkaar plakken,wel als mijn mascara eraf gaat als ik knipper en ja dat heb ik is gehad met de mascara van een vriedin.