• Heey people,

    Ik zal het even uitleggen.
    Vandaag de dag precies 2 weken geleden hebben ik en mijn vriendin besloten om een punt te zetten achter onze relatie.

    Ik heb het niet zien aankomen, en het kwam dus als een harde klap aan.

    Nou is mijn vraag aan jullie, hoelang moet je wachten voor je met je ex gaat praten om duidelijkheid over alles te krijgen en je laatste vragen te stellen.

    Anyone ?


    Life is like a box of chocolats,

    Gewoon meteen doen, I guess? Daar bestaat geen tijd voor.


    "Let them eat cake!"

    Mythical schreef:
    Gewoon meteen doen, I guess? Daar bestaat geen tijd voor.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mythical schreef:
    Gewoon meteen doen, I guess? Daar bestaat geen tijd voor.


    Bill Kaulitz (LL)

    Ga haar in elk geval niet stalken. Als ze geen antwoord geeft, wacht dan een maand ofzo, en laat het anders gewoon zitten. Haar terugkrijgen lukt hoogstwaarschijnlijk toch niet als ze niet zegt waarom.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Zij wou het er toen niet over hebben. De dagen erna was ze er niet.
    Tot gister. Vandaag voelt ze zich beroerd...
    Dat lijkt me ook niet bepaald een goede timing ???


    Dus vandaar mijn vraag.


    Life is like a box of chocolats,

    Aha. Morgen? Trouwens, of ze ziek is of niet, antwoord geven kan ze wel, zou ik zo denken (a).


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik heb een soortgelijke situatie meegemaakt - alleen was de reden van het uit gaan van de relatie een situatie waar ikzelf geen verantwoording over had - en had daar ook even tijd voor nodig. Helaas had ik die niet: ik had een examen om te halen.
    Ik kan jou geen exacte tijd geven, het zou niet goed zijn als ik dat deed. Pas als jij je weer mens genoeg voelt om met haar te praten zou ik actie ondernemen. Ook ben je dan beter in staat heftige naschokken te verwerken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Sid schreef:
    Ga haar in elk geval niet stalken. Als ze geen antwoord geeft, wacht dan een maand ofzo, en laat het anders gewoon zitten. Haar terugkrijgen lukt hoogstwaarschijnlijk toch niet als ze niet zegt waarom.



    Als ze terugkwam zou het leuk zijn. Maar daar was ik al niet vanuit gegaan.
    Het gaat puur om de dingen die je niet weet en die door je hoofd blijven spoken....


    Life is like a box of chocolats,

    Nou.. Zo snel mogelijk.
    Als ze ziek is of zo, wacht je tot ze beter is. Maar ga niet stalken (;


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    marbels schreef:
    (...)


    Als ze terugkwam zou het leuk zijn. Maar daar was ik al niet vanuit gegaan.
    Het gaat puur om de dingen die je niet weet en die door je hoofd blijven spoken....


    I know... Goh. Ik heb zelf nu ongeveer ook zoiets en ik denk dat ik nu, 3 weken na onze breuk, nog eens voor meer uitleg ga vragen. Misschien als haar ziekte over is?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    marbels schreef:
    (...)


    Als ze terugkwam zou het leuk zijn. Maar daar was ik al niet vanuit gegaan.
    Het gaat puur om de dingen die je niet weet en die door je hoofd blijven spoken....

    Ja, je moet het hoofdstuk afsluiten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heroic schreef:
    Nou.. Zo snel mogelijk.
    Als ze ziek is of zo, wacht je tot ze beter is. Maar ga niet stalken (;

    Ik zou er even nog 1 weekje mee wachten en het dan proberen. Dan is jullie breuk zeg maar een beetje gerust. Nu is het nog zo nieuw enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je moet er inderdaad over praten, anders verwerk je het niet.
    Je kan misschien beter wachten tot ze zich beter voelt, anders gaat ze misschien niet genoeg erover willen praten. Op zoiets staat geen tijd, maar je moet het niet op het verkeerde moment doen.
    Zorg ervoor dat je klaar bent om erover te praten, want anders kan je nog eens een dubbele klap krijgen, probeer er ook een beetje rekening mee te houden dat zij zich misschien nog niet helemaal klaar voelt om erover te praten, dan kan je beter nog even wachten.

    Wacht er niet te lang mee, want voor je het weet kan het niet meer. [/ervaring]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg