• Hi peepz

    Echt fucking veel mensen hebben een probleem als mensen met kk spotten of zeggen van 'die is kk dat,kk veel' Enz Enz.
    Maar, ik hoor mensen nooit die een probleem hebben als mensen tyfus of tering zeggen. er zijn natuurlijk wel mensen die er tegen zijn maar ik ken er geen één.Dus wrm worden mensen nou niet pissed/gekwetst als mensen met tering schelden mr wel met kk? :0.kbedoel er zijn bij allebij vet veel mensen dood gegaan.

    LotteLampje schreef:
    Maar eigenlijk is het punt van schelden toch vaak iemand beledigen enzo. Dus dan toch logisch dat je daarmee scheldt? O_o


    Jij gelijk hebben (baby)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Veel jongeren weten volgens mij niet wat die ziekte is. De meeste die daar mee schelden hebben daar nog nooit mee te maken gehad. Volwassenen doen het ook, maar meestal zijn het de jongeren. Bij mij op school doet men het ook. Maar als sommige leraren die streng zijn dat horen. Maken ze een afspraak met het ziekenhuis en mag je kankerpacienten gaan interviewen en je krijgt daar ook een cijfer voor dat 3x mee telt. Dus, het is heel streng.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    TeddyMurder schreef:
    Ja, maar tering en tyfus heeft niemand meer, dus je hebt ook geen bekenden die eraan zijn doodgegaan, en bij kanker wel, dat komt zoveel harder aan dan.

    Mee eens,
    al scheld ik sowieso nooit met tering, tyfus, kanker etc.

    Cherished schreef:
    Ja, ik vind het ook dom.
    Ik scheld ook met kanker als ik er zin in heb.


    Scream for mercy!

    Ik weet niet.
    Maar ik was vroeger radicaal tegen het schelden met kanker.
    I don't care anymore, soms floept het er gewoon uit, weetje.


    ok

    Ik vind het vreselijk als mensen met kanker schelden omdat mijn zus het heeft gehad en nu mijn moeder er tegen vecht.


    A. ikmisje.

    mensen moeten oppassen dat ze het niet bij mij in de buurt doen. vorig jaar heb ik 60 km gelopen voor de borstkanker loop en als je dan die verhalen van die mensen hoort die het hebben of hebben overwonnen, kun je het niet maken om er mee te schelden en zo.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Mijn pa heeft huidkanker gehad, en dan? Mag ik er nu niet meer schelden ofzo? Hij doet het zelf ook. Het mag dan wel een vreselijke ziekte zijn, maar kom op, er zijn nog zoveel meer ziektes waar mee gespot word, die net zo erg zijn, en ik niemand over hoor klagen. Dus ik vind het allemaal maar een beetje overdreven. En ja, ik snap je punt dus heel goed.


    Scream for mercy!

    Mensen die vloeken met "Godverdomme" kunnen toch ook heel veel mensen erg beledigen x_x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Masterpiece schreef:
    Ik weet niet.
    Maar ik was vroeger radicaal tegen het schelden met kanker.
    I don't care anymore, soms floept het er gewoon uit, weetje.

    Haha, precies :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    TeddyMurder schreef:
    Ja, maar tering en tyfus heeft niemand meer, dus je hebt ook geen bekenden die eraan zijn doodgegaan, en bij kanker wel, dat komt zoveel harder aan dan.


    Dat maakt toch niets uit? Het wás actief, nu niet meer. Je wordt ervoor ingeënt. Maar daarbij is het wel een ziekte.


    -

    Ikzelf ga eerlijk zijn, als ik erg boos ben scheld ik er ook mee. Een goede kennis is eraan overleden, dus? Ik zeg alleen 'kankerzooi', dan beledig ik diegene in dat graf toch niet?
    Ja sorry hoor, het hoeft niet normaal gevonden te worden, maar ze zeggen toch dat je best eens over een dood mag praten? Als je dan kanker zegt, en diegene is eraan overleden, mag je het toch zeggen?
    Sorry hoor, maar ik ben heeel precies, heb altijd een weerwoord, en het floept er gewoon eens uit.


    -

    Als ik de neiging heb om kanker te zeggen, zeg ik kan..onnen. ;D


    -

    LotteLampje schreef:

    Maar eigenlijk is het punt van schelden toch vaak iemand beledigen enzo. Dus dan toch logisch dat je daarmee scheldt? O_o


    inderdaad,

    en dat mensen nu zeggen van
    tering&tyfus zijn oude ziektes,
    dan nog het blijven ziektes.
    als je dan niet met kanker mag schelden, scheld dan met geen een ziekte.


    We're all mad here.

    Esmaye schreef:
    Als ik de neiging heb om kanker te zeggen, zeg ik kan..onnen. ;D


    Haha : D


    Scream for mercy!