• Hallo.

    Ik volg de serie Supernatural.Net vanavond heb ik dus ook gekeken,en omg Sam broertje van dean werd gwn neergestoken met een mes,en viel dood neer.Maar Ik heb dus niet alle periodes gezien,en het blijkt dat dit weer 1 van de herhalingen is ,maar dat heb ikdus nooit gezien.Weeet hier iemand of Sam [ jared padalecki] terug komt?.of blijft ie dood? (huil)

    Please , Als iemand het hier weet,vertel het me dan.. want ik vind het echt zielig! ='[

    x!


    Sometimes it's best not to care.

    die leefde nog steeds toch? ikw eet niet ckr

    Ik weet het niet, ik heb het ook gezien Oo


    No growth of the heart is ever a waste

    hij is niet dood wacht maar af straks is die in de volgende weer springlevend gemaakt ofso want die demon had hem gezegd dat hij het favorietje van hem was ofso:O

    KimxBill schreef:
    hij is niet dood wacht maar af straks is die in de volgende weer springlevend gemaakt ofso want die demon had hem gezegd dat hij het favorietje van hem was ofso:O

    JA :Y) hij moet gewoon terug komen, anders ga ik gillen. Wanneer kotm de voglende aflevering eigenlijk o_o?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Soulmate schreef:
    (...)
    JA :Y) hij moet gewoon terug komen, anders ga ik gillen. Wanneer kotm de voglende aflevering eigenlijk o_o?


    volgende week zondag weer >.<