• Hi peepz

Echt fucking veel mensen hebben een probleem als mensen met kk spotten of zeggen van 'die is kk dat,kk veel' Enz Enz.
    Maar, ik hoor mensen nooit die een probleem hebben als mensen tyfus of tering zeggen. er zijn natuurlijk wel mensen die er tegen zijn maar ik ken er geen één.Dus wrm worden mensen nou niet pissed/gekwetst als mensen met tering schelden mr wel met kk? :0.kbedoel er zijn bij allebij vet veel mensen dood gegaan.

Ik scheld er gewoon niet mee en als anderen er mee willen schelden doen ze dat maar lekker. (nerd)

"I shut my eyes in order to see.'

Veel mensen gebruiken kk ook als oké.
    En nja, ik vind t ook niet echt kunnen dat ze met kanker schelden. Maar waar schelden ze tegenwoordig niet mee. Als je t gaat bekijken zijn alle scheldwoorden slecht. Adoh, tzijn scheldwoorden..

Don't let 'em say you ain't beautiful.

Maar ik denk ook van.
    Ja, ik ga er waarschijnlijk toch dood aan, dus heb ik álle recht ermee te schelden. Dood gaan we toch wel.
    [/nee ik ben niet zo optimistisch]

Ik snap de mensen die kanker schelden niet.
    Er zijn zoveel andere scheldwoorden end an moeten ze juist kanker pakken.Ik scheld nooit met kanker.Ik vind het heel laag van mensen die dat wel doen.

I need you like a heart needs a beat

ik scheld idd uit respect enzo niet met kanker en ook amper met tyfus of tering.. maar je hebt wel gelijk.

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

Kanker is gewoon herkenbaarder. Mensen hebben al weetikveel hoe lang geen tyfus meer, maar Kanker is veel actueler en veel dichterbij. Zelf vind ik niet dat het gepast is om daarmee te spotten, maar ik heb er ook geen problemen mee als iemand dat doet. Behalve met 'kankerslet'. Maar dat vind ik dan ook héél beledigend.

Frankly my dear, I don't give a damn.

LotteLampje schreef:
    Maar eigenlijk is het punt van schelden toch vaak iemand beledigen enzo. Dus dan toch logisch dat je daarmee scheldt? O_o

Dus jij vind het logish dat er mensen zijn die schelden met kanker?

I need you like a heart needs a beat

TeddyMurder schreef:
    Ja, maar tering en tyfus heeft niemand meer, dus je hebt ook geen bekenden die eraan zijn doodgegaan, en bij kanker wel, dat komt zoveel harder aan dan.

Vind ik ook.
    Ik scheld niet met kanker en eigenlijk ook niet met een andere ziekte. Eerder shit of fuck ofzo.

LotteLampje schreef:
    Maar eigenlijk is het punt van schelden toch vaak iemand beledigen enzo. Dus dan toch logisch dat je daarmee scheldt? O_o

Idd :/
    Achja. Sommige mensen volgen de standpunten van anderen omdat ze oh zo goed en heilig klinken, maar weten hem niet eens te verdedigen met goede argumenten. Tegen het schelden met kanker zijn is daar een goed voorbeeld van. (nerd)
    Net als al die mensen die zeggen 'mijn opa is overleden aan kanker toen ik 2 was' ofzo. Like, dat is heel kut, maar hoe zou je er mee kunnen zitten als je hem/haar niet hebt gekend? Mijn oma is daaraan doodgegaan toen mijn moeder net zo oud als ons was, maar dat ga ik ook niet roepen als iemand met kanker scheldt Iedereen kent wel iemand die daaraan is gestorven. Mijn bet-bet-bet-bet-overgrootoma zal ook wel aan de pest zijn doodgegaan, net als 1/3 van Europa. Maar 'de pest aan hebben' staat in het fucking spreekwoordenboek.
    [Ik probeer niemand te beledigen, als je moeder/vader/dicht famillielid is gestorven aan kanker vind ik wel dat je het recht hebt om er boos om te worden.]
    [/Ik scheld zelf alleen met kanker als ik zwaar pissed ben of mijn teen heb gestoten. (krul)]

Everything means nothing, if I ain't got you.

Ik scheld nooit met kanker, tering, tyfus etc alleen als ik écht echt echt pissed/woedend ben. Dan scheld ik daar af en toe wel eens mee. What's the point? Schelden met kanker is echt wel even erg als schelden met tering en tyfus of zo, ik snap niet waarom iedereen er zo'n drukte rond maakt. Ja, je moet niet met je comments afkomen van; Ach jij harteloos mens, jij kent zeker niemand met kanker. Jawel, mijn opa heeft kanker + het is al ff uitgezaaid tot op zijn rib dus bek dicht.

LotteLampje schreef:

HAHAHHA XD
    Jij bent grappig. 8D

blame the bully.

Ik zou niet eens weten wat Tering en Tyfus betekend. :X
    Ik gebruik trouwens geen van de drie. ^^

Let the Night embrace you

Screwed schreef:
    (...)
    Idd :/
    Achja. Sommige mensen volgen de standpunten van anderen omdat ze oh zo goed en heilig klinken, maar weten hem niet eens te verdedigen met goede argumenten. Tegen het schelden met kanker zijn is daar een goed voorbeeld van. (nerd)
    Net als al die mensen die zeggen 'mijn opa is overleden aan kanker toen ik 2 was' ofzo. Like, dat is heel kut, maar hoe zou je er mee kunnen zitten als je hem/haar niet hebt gekend? Mijn oma is daaraan doodgegaan toen mijn moeder net zo oud als ons was, maar dat ga ik ook niet roepen als iemand met kanker scheldt Iedereen kent wel iemand die daaraan is gestorven. Mijn bet-bet-bet-bet-overgrootoma zal ook wel aan de pest zijn doodgegaan, net als 1/3 van Europa. Maar 'de pest aan hebben' staat in het fucking spreekwoordenboek.
    [Ik probeer niemand te beledigen, als je moeder/vader/dicht famillielid is gestorven aan kanker vind ik wel dat je het recht hebt om er boos om te worden.]
    [/Ik scheld zelf alleen met kanker als ik zwaar pissed ben of mijn teen heb gestoten. (krul)]

Die zat, en daar sluit ik me bij aan!

Ik vind het eigelijk niet nodig om met kanker te gaan schelden! Ik had een meisje op msn die zij elke keer kanker als er iets niet lukte of als ze zich verveelde. Dat vind ik niet nodig.

I love him, but he don't know!

Cherished schreef:
    Maar ik denk ook van.
    Ja, ik ga er waarschijnlijk toch dood aan, dus heb ik álle recht ermee te schelden. Dood gaan we toch wel.
    [/nee ik ben niet zo optimistisch]

Ja inderdaad, je krijgt tegenwoordig overal kanker van.

blame the bully.