Aan de ene kans oneens aan de andere klans eens.Het is dierenmishandeling,maar soms is het nodig,hoe erg het ook klinky.
Liever niet natuurlijk,maar als het moet.Ik bedoel zolang er geen altenatief is(is er wel maar volgens mij niet voor alles)dan zal het wel 'moeten'.In de nl wet staat dat het eerst op dieren of altenatief moet worden getest voordat het op mensen kan.Ik heb ooit het verhaal gehoord van een man en die ging dood aan een ziekte,er was een medicijn er voor maar die was nog niet op dieren getest. Hij zei geef mij dat medicijn ik ga toch dood,maar dat mog niet.Hiij is uitijndelijk ook gestorven. Dat vind ik echt heel fout!
Ik vind het echt zielig en zou het liever niet hebben maar helaas kunnen we de wet niet aanpassen.
Make-up vind ik helemaal niet kunnen.Maar ik snap dat het met medicijnen word gedaan. Als je bedenkt dat er aan de spaanse griep in 1 jaar 50 miljoen doden zijn gevallen,dan snap je het wel.
Gelukkig zijn er al veel altenatieven en ik mag aan nemen dat die worden gebruikt.Volgens mij zou niemand dit echt willen.
Laten we het er op houden dat er zo snel mogelijk voor alles altenatieven komen en dat die ook gebruikt worden,zodat de dieren niet meer hoeven te lijden.
Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall