• De stelling van vandaag luidt:
    Dierenproeven moeten kunnen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Maar je doet niks voor de pteropoden en andere zeeslakje en planktonen? Daar doet het wnf niks voor,die denken alleen maar aan die panda.
    Ik heb een KIKA beertje gekocht en mijn vader is lid van een bond tegen kanker(ben de naam vergeten).Hij is lid van de staatloterij(ofzo iets)en die geetf geld aan allemaal goede doelen.Ik zelfn kan niks doen ik ben te jong.

    Wtf lul je nou man, ik ken niet elke diersoort ter wereld laat staan elke bescherm-de-zeeschelp-whatever, ga je me dat kwalijk nemen? Dat is pas zielig. Het is dat ik me hier nog enigszins netjes ga houden anders had ik ook nog wel wat te zeggen over hersentumoren.
    En wouw, een beertje. Waarom beschuldig je mij ervan dat ik niks doe voor de zeeslak terwijl je zelf alleen maar een beertje hebt gekocht? En waarom kan ik dan wel iets doen, volgens mij ben ik net zo oud als jij hoor. Je zou bijvoorbeeld geld aan je vader kunnen geven zodat hij het stort ofzo.
    Maar ik snap niet hoe het met dierenproeven te maken heeft wat ik voor een slak doe?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Wtf lul je nou man, ik ken niet elke diersoort ter wereld laat staan elke bescherm-de-zeeschelp-whatever, ga je me dat kwalijk nemen? Dat is pas zielig. Het is dat ik me hier nog enigszins netjes ga houden anders had ik ook nog wel wat te zeggen over hersentumoren.
    En wouw, een beertje. Waarom beschuldig je mij ervan dat ik niks doe voor de zeeslak terwijl je zelf alleen maar een beertje hebt gekocht? En waarom kan ik dan wel iets doen, volgens mij ben ik net zo oud als jij hoor. Je zou bijvoorbeeld geld aan je vader kunnen geven zodat hij het stort ofzo.
    Maar ik snap niet hoe het met dierenproeven te maken heeft wat ik voor een slak doe?

    Zonder die slak gaat de hele voedeslketen in de zeeën en oceanen er aan.
    Ik kan niks doen ik ben te jong.Dat wilt mijn vader niet.
    Ik wil je alleen maar aantonen dat er dingen zijn waar je niks aan kan doen,dat sommige dingen noodzakelijk zijn.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Zonder die slak gaat de hele voedeslketen in de zeeën en oceanen er aan.
    Ik kan niks doen ik ben te jong.Dat wilt mijn vader niet.
    Ik wil je alleen maar aantonen dat er dingen zijn waar je niks aan kan doen,dat sommige dingen noodzakelijk zijn.

    Wat dierenproeven dus niet zijn. (:
    En ga dan ook niet dom doen tegen mij dat ik de slak niet red. :'D

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 16:42 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Wat dierenproeven dus niet zijn. (:
    En ga dan ook niet dom doen tegen mij dat ik de slak niet red. :'D

    Ze zijn wel noodzakelijk omdat bij wet is geregeld dat je niet alles op mensen mag uittetsen omdat dieren minder gevoel hebben en NIET kunnen denken.
    En het is een zeeslak die iets belangrijker voor de werled is dan dieren van dierproevem:'D
    Maar we worden het tog nooit eems dus kunnen we beter stoppen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Ze zijn wel noodzakelijk omdat bij wet is geregeld dat je niet alles op mensen mag uittetsen omdat dieren minder gevoel hebben en NIET kunnen denken.
    En het is een zeeslak die iets belangrijker voor de werled is dan dieren van dierproevem:'D
    Maar we worden het tog nooit eems dus kunnen we beter stoppen.

    Weet je, ik vind het heel zielig voor je dat je zo bent, en dat meen ik serieus.
    Ik spreek je vast nog wel eens in een ander discussietopic aangezien je altijd met iedereen de discussie aan moet gaan en echt altijd gelijk wilt hebben. Zo kom je niet ver in de wereld weetje.
    Maarja, jouw leven :'D
    Smell ya later.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mega oneens
    niets mag op dieren getest worden
    doe dat maar op mensen. er zit toch verschillen in reactie's op middelen tussen mens en dier. dus doe het maar op je eigen ras testen..


    Love is the movement <3

    Screwed schreef:
    (...)
    Weet je, ik vind het heel zielig voor je dat je zo bent, en dat meen ik serieus.
    Ik spreek je vast nog wel eens in een ander discussietopic aangezien je altijd met iedereen de discussie aan moet gaan en echt altijd gelijk wilt hebben. Zo kom je niet ver in de wereld weetje.
    Maarja, jouw leven :'D
    Smell ya later.

    Heb ik ook,maar waarom vind je mij zielig?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 16:53 ]


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Nee
    Waarom zouden die arme beetjes moeten lijden? Zij kunnen niet kiezen of ze dit wel willen of niet! Mensen kunnen dat wel, dus ik vind van niet.
    Maar het mag alleen als de testen geen schade toebrengen aan de gezondheid van het beestje.


    One Day you'll remember me...

    Nee :O Ocharme :O


    Stop wishing, Start doing..

    Nee.

    Doe maar op mensen. Op mensen die het verdienen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    uncertain schreef:
    Nee.

    Doe maar op mensen. Op mensen die het verdienen.

    Dat is een goed idee,op moordenaars,verkrachters enzo.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Tuurlijk wel, wil je het op mensen gaan uitproberen misschien?
    Eens dus.

    Nee, ze kunnen het evengoed testen op vrijwillige mensen ofzo. T-T


    None but ourselves can free our minds.

    Niet mee eens.


    Just a simple "I love you" (:

    nee die dieren kunnen zelf nie kiezen wat er met hen gebeurd. op medicijnen wel maar op make up zeker nie


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.