SleepingSun schreef:
(...)
Maar je doet niks voor de pteropoden en andere zeeslakje en planktonen? Daar doet het wnf niks voor,die denken alleen maar aan die panda.
Ik heb een KIKA beertje gekocht en mijn vader is lid van een bond tegen kanker(ben de naam vergeten).Hij is lid van de staatloterij(ofzo iets)en die geetf geld aan allemaal goede doelen.Ik zelfn kan niks doen ik ben te jong.
Wtf lul je nou man, ik ken niet elke diersoort ter wereld laat staan elke bescherm-de-zeeschelp-whatever, ga je me dat kwalijk nemen? Dat is pas zielig. Het is dat ik me hier nog enigszins netjes ga houden anders had ik ook nog wel wat te zeggen over hersentumoren.
En wouw, een beertje. Waarom beschuldig je mij ervan dat ik niks doe voor de zeeslak terwijl je zelf alleen maar een beertje hebt gekocht? En waarom kan ik dan wel iets doen, volgens mij ben ik net zo oud als jij hoor. Je zou bijvoorbeeld geld aan je vader kunnen geven zodat hij het stort ofzo.
Maar ik snap niet hoe het met dierenproeven te maken heeft wat ik voor een slak doe?
Everything means nothing, if I ain't got you.