SleepingSun schreef:
(...)
Ik heb mijn hond zien lijden dus ja ik weet hoe het is.Maar als je het zo erg vind dan bied je je toch aan.Dan laat je toch alles op je zelf uittesten.
En waat je als ik mijn hond moest opoffewren om miljoenen mensen en dieren te redden deed ik dat.Wand ik ken de verschikken van een ziekte ik heb het mee gemaakt.En nee we hebben niks verkeert gedaan om die zikete te krijgen of wil je zeggen dat het mijn moeders iegenschuld is dat ze is gestorevn aan hhersentumoren?
Nee hoor, en ik zeg ook niet dat het
mijn moeder haar schuld was dat ze die van haar op haar 10e is verloren aan kanker en dat ik mijn moeder had kunnen verliezen aan kanker of hersentumoren, als je zo wilt beginnen. Maar ik zeg wel dat het de schuld van de mensheid is, ik geloof nou eenmaal in Reïncarnatie en karma.
En geloof me, ik had mijzelf al lang aangemeld voor een test als ik niet te jong was. En het maakt mij ook niet uit dat ze na mijn dood heel mijn lichaam uit elkaar halen om andere mensen te helpen, en ik ben bereid te sterven als ik daarmee mensen of dieren kan redden.
Je vindt het niet erg dat die dieren sterven aan kanker dan? Want dat doen ze hoor. Ze spuiten die beestjes lekker veel in zodat ze even kunnen kijken wat er nou gebeurt. En dan niet 1 dier, nee, honderden.
Ik zou mijn hond niet eens opofferen, ik zou mijzelf daarvoor in de plaats zetten.
Everything means nothing, if I ain't got you.