• De naam zegt al genoeg .

    wie weet de kenmerken van de Ziekte Pfeiffer ? .Bedankt voor de medewerking ,. En btw hoeveel van de zeg maar 7 ofzeu moet je hebben voor dat je de ziekte Pfeiffer heb ?

    Xoxo Sel <3

    Dat je moe bent? :'D
    Ehm lusteloosheid ook.

    De klachten beginnen vaak met keelpijn, koorts en opgezette klieren in de hals. Vaak wordt in eerste instantie gedacht aan ontstoken keelamandelen. Bij een gewone keelontsteking is de keelpijn na vijf dagen over. Bij de ziekte van Pfeiffer duurt de keelpijn vaak wat langer, maar de ziekte kan ook zonder keelpijn verlopen. Op het gehemelte kunnen kleine bloeduitstortinkjes zichtbaar zijn. Vermoeidheid is het meest in het oog lopende verschijnsel. Sommigen hebben er weinig last van, anderen zijn zo vermoeid dat ze extra rust moeten nemen. Daarnaast kunnen hoofdpijn, misselijkheid, transpireren en hoesten als verschijnselen optreden. De lever of de milt kan tijdelijk vergroot zijn. Er kunnen leverfunctiestoornissen optreden, waarbij in zeldzame gevallen hepatitis met geelzucht kan voorkomen.

    Hier je alles lezen ; http://www.medicinfo.nl/%7B32f002fb-8a25-4e1b-9c38-aff7ab8fb6f0%7D


    Sometimes it's best not to care.

    KillerTeddy schreef:
    De klachten beginnen vaak met keelpijn, koorts en opgezette klieren in de hals. Vaak wordt in eerste instantie gedacht aan ontstoken keelamandelen. Bij een gewone keelontsteking is de keelpijn na vijf dagen over. Bij de ziekte van Pfeiffer duurt de keelpijn vaak wat langer, maar de ziekte kan ook zonder keelpijn verlopen. Op het gehemelte kunnen kleine bloeduitstortinkjes zichtbaar zijn. Vermoeidheid is het meest in het oog lopende verschijnsel. Sommigen hebben er weinig last van, anderen zijn zo vermoeid dat ze extra rust moeten nemen. Daarnaast kunnen hoofdpijn, misselijkheid, transpireren en hoesten als verschijnselen optreden. De lever of de milt kan tijdelijk vergroot zijn. Er kunnen leverfunctiestoornissen optreden, waarbij in zeldzame gevallen hepatitis met geelzucht kan voorkomen.

    Hier je alles lezen ; http://www.medicinfo.nl/%7B32f002fb-8a25-4e1b-9c38-aff7ab8fb6f0%7D


    Bedankt (ll) .

    Dat je moe bent, en dat je nergens zin in hebt. Je kan er heel ziek van worden [gelukkig heb ik dat niet zo erg gehad] ^^

    KillerTeddy schreef:
    De klachten beginnen vaak met keelpijn, koorts en opgezette klieren in de hals. Vaak wordt in eerste instantie gedacht aan ontstoken keelamandelen. Bij een gewone keelontsteking is de keelpijn na vijf dagen over. Bij de ziekte van Pfeiffer duurt de keelpijn vaak wat langer, maar de ziekte kan ook zonder keelpijn verlopen. Op het gehemelte kunnen kleine bloeduitstortinkjes zichtbaar zijn. Vermoeidheid is het meest in het oog lopende verschijnsel. Sommigen hebben er weinig last van, anderen zijn zo vermoeid dat ze extra rust moeten nemen. Daarnaast kunnen hoofdpijn, misselijkheid, transpireren en hoesten als verschijnselen optreden. De lever of de milt kan tijdelijk vergroot zijn. Er kunnen leverfunctiestoornissen optreden, waarbij in zeldzame gevallen hepatitis met geelzucht kan voorkomen.

    Hier je alles lezen ; http://www.medicinfo.nl/%7B32f002fb-8a25-4e1b-9c38-aff7ab8fb6f0%7D

    omfg alles klopt ckr heb ik die ziekte ook -.-

    AxelRawr schreef:
    (...)
    omfg alles klopt ckr heb ik die ziekte ook -.-

    Dat hoeft helemaal niet. Als je op het internet eens lijsten van symptomen voor allerlei ziektes doorleest, is de helft van de bevolking een schizofrene kankerpatiënt met schurft :')


    I clicked my heels and wished for you.

    snel moe toch?
    meer weet ik niet..:X

    AxelRawr schreef:
    (...)
    omfg alles klopt ckr heb ik die ziekte ook -.-


    Oh my fucking gowd.
    ik heb het maybe,
    ik ging gisteren naar buiten
    want een vriendin stond aan de deur
    met tegen zin ging ik maar naar buiten.
    de zon scheen nog en was nog lekker weer.
    we waren bij de winkels en ik was echt kapot echt zo fucking moe .
    ik zag een kar staan en me ogen vielen al half dicht ., dus ik zeg zo ,. na ik me sigaret gerookt had ik ga in de kar liggen .
    dus ik ging liggen
    viel half weg .
    en ik heb al fuckinglang hoofdpijn
    en last van me buik
    en echt moe
    enz .

    o das echt heel vervelend . dn mag je haast niets meer doen >.<', gewoon rusten das dan het beste :D:D!


    -

    Ik heb dat ook allemaal, maar ik heb een virus te pakken, en heb geen keel en neusamandelen meer, dus heb ook geen ziekte van pfeiffer[ofzo]. Dat zegt de dokter die ik haat. Maar goed uitrusten =) het enige wat helpt. Volgens mij.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Je kunt je het beste gewoon laten testen. Ik heb het ook een keer gedaan. Je laat gewoon wat bloed afnemen en na een week ofzo krijg je de uitslag.


    I clicked my heels and wished for you.