• U tegen je? Dan voel ik me oud, waarom zijn hun zo beleefd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nog nooit opgevallen, eigenlijk, maar ik zeg altijd 'je'. 'U' klinkt bekakt ö!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Hmm, ik zeg het zelden.
    Meestal, zoals Conspiracy, in een redelijk dialecte zin.
    Niet tegen een persoon, dan ik het toch meestal, je, gij.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik gebruik never u :S meestal het plaatstelijk dialect :Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Nope, helemaal niet ^^
    Aleen het was een voorstel om haar topics wat te minderen, anders staat het forum straks vol met poisonivy topics :)

    dat is toch juist leuk? kom op zeg, iedereen zit hier te zeuren over wat leven, brengt iemand hier leven, moet ze topics minderen. -.-
    sorry voor dit, maar ik moest het ff kwijt.

    en ontopic:
    ik vind u ook zo oud lijken. :') maar ik denk dat we ons er maar niet zoveel van aan moeten trekken. :'D het is een gewoonte, denk ik. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    weetk niet =3

    en ik vind Belgen cool =3


    We can only learn to love by loving.

    Het hangt inderdaad af van belg tot belg, en ik denk ook aan waar in belgië je precies woont.

    ikzelf zeg u tegen iedereen die ouder is dan mijzelf, totdat ik permissie heb om je te zeggen. en dan nog vind ik dat bij sommige mensen erg lastig...


    Die like a hero: saving a stranger's life...

    Haha, ik weet niet.
    dat zeg ik ook bijna altijd.
    vanaf nu zeg ik tegen jou altijd "je", maar je bent de enigste hoor, voor de rest maak ik geen uitzonderingen!
    :Y)


    Some people make the world special just by being in it