• Ik heb laatst photoshop gedownload, dus het leek me leuk om een coverstore te openen, omdat ik het maken van covers super leuk vind!
    Heb jij er een nodig? Vul dan het onderstaande lijstje in en dan probeer ik hem zo snel mogelijk te maken!


    Wachtrij:

    -...



    Welke tekst moet erop?
    Denk aan titel, username en dergelijke

    Een korte beschrijving
    in een spoiler!

    Afbeeldingen
    Heb je afbeeldingen die er persé in moeten, plaats die dan in een spoiler, of in een linkje. Wat ik ook erg fijn vind is een pinterest of weheartit collectie van sommige foto's die jij graag in je cover zou willen. Weet je echt niet wat voor plaatjes je wilt, geef dan een duidelijke beschrijving, zodat ik het makkelijk zelf kan opzoeken.

    Sfeer:

    Horizontaal of verticaal:

    Extra's:


    Gemaakte covers:
    -Avarosa
    -....

    Voorbeelden:







    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 10:03 ]


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    MT!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    upje


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Goede covers! Ik heb er nu geen nodig, maar ik wil hem wel even tussen My topics


    Rest in Peace, Son of Gondor


    Ik ben recent terug begonnen met het herschrijven van mijn verhaal Bevroren liefde. Ik heb daar al een hele mooie cover voor, maar ik sta altijd open voor nieuwe dingen, zeker nu ik verbluffende resultaten continu op het forum zie. Ook helpen nieuwe werkjes altijd voor mijn motivatie en inspiratie.
    Hieronder vind je (hopelijk) de nodige informatie.

    Titel verhaal: Bevroren liefde
    Korte beschrijving:
    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

    Eventuele foto's: Voor de vrouw heb ik Nina Dobrev in gedachten, dit met haar haar in krullen. Bijkomstig zou ik graag hebben dat ze een klassiek kleed aan heeft. Bv zoals deze (je mag ook altijd een andere afbeelding gebruiken):










    Voor de man zoek ik Toby Regbo. Een foto van hem is vrij te kiezen, maar hij moet er zo uitzien: (niet in zijn pubertijd dus). Ook zijn klederdracht mag niet te modern zijn.





    Deze eventueel indien de nadruk op zijn kleren wat onderdrukt kan worden:


    En natuurlijk niet te vergeten. De Titanic zelf. Die is mijn favoriete foto, maar je bent vrij om iets anders te kiezen.

    Beschrijving sfeer en/of kleuren: De sfeer is eigenlijk verboden liefde. Er speelt zich een romance af tussen de twee, maar eigenlijk zou die er niet mogen zijn en dat brengt problemen met zich mee. Ook is de sfeer op de Titanic naar het einde toe ook heel kil, dus verdriet past ergens ook wel. Je mag dus kiezen of je voor de sfeer van liefde of verdriet gaat.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Opmerkingen: Het speelt zich af in 1912, dus de sfeer mag oud zijn. Ik zou graag een versie met en zonder de titel hebben als dat kan. Voor de rest ben je vrij in je doen, want ik weet dat je beter werkt als je vrij bent in je doen.
    Extra: Trailer en openingcredit om eventuele inspiratie op te doen;




    Optioneel: Kan je met gifjes in de cover werken, mag dat ook zeker. Laat het dan even weten, dan kan ik op zoek gaan naar enkele leuke plaatjes.
    (de eerste 2 passen volgens mij wel goed samen)







    (hier dan natuurlijk het gedeelte dat hij lacht)








    Nog vragen? Stel ze gerust.

    Een gratis spotje of 6 credits voor het mooiste resultaat.
    Deadline: 31 januari 23:59

    Huidige covers



    Als het niet lukt is het niet erg hoor. Ik kan maar een aanvraagje plaatsen en zien wat er van komt. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:

    Ik ben recent terug begonnen met het herschrijven van mijn verhaal Bevroren liefde. Ik heb daar al een hele mooie cover voor, maar ik sta altijd open voor nieuwe dingen, zeker nu ik verbluffende resultaten continu op het forum zie. Ook helpen nieuwe werkjes altijd voor mijn motivatie en inspiratie.
    Hieronder vind je (hopelijk) de nodige informatie.

    Titel verhaal: Bevroren liefde
    Korte beschrijving:
    Catherine Caroline Anderson is pas zeventien wanneer ze voor het eerste een voet zet op de RMS Titanic. Door de fraudeproblemen van haar vader, zijn ze niet langer welkom in London, waardoor ze gedwongen zijn om naar Amerika te trekken. Op het schip wordt Catherine geconfronteerd met Eugene, de zoon van een van de zakenrelaties van haar vader. Catherine heeft echter andere plannen en door haar rebels gedrag komt ze in contact met iemand die het bloed van onder haar vaders nagels weet te halen.

    Bevroren liefde is een tragisch verhaal dat zijn weg vindt in zowel drama als romantiek en de lezers tot de laatste regel in zijn greep zal houden.

    Eventuele foto's: Voor de vrouw heb ik Nina Dobrev in gedachten, dit met haar haar in krullen. Bijkomstig zou ik graag hebben dat ze een klassiek kleed aan heeft. Bv zoals deze (je mag ook altijd een andere afbeelding gebruiken):










    Voor de man zoek ik Toby Regbo. Een foto van hem is vrij te kiezen, maar hij moet er zo uitzien: (niet in zijn pubertijd dus). Ook zijn klederdracht mag niet te modern zijn.





    Deze eventueel indien de nadruk op zijn kleren wat onderdrukt kan worden:


    En natuurlijk niet te vergeten. De Titanic zelf. Die is mijn favoriete foto, maar je bent vrij om iets anders te kiezen.

    Beschrijving sfeer en/of kleuren: De sfeer is eigenlijk verboden liefde. Er speelt zich een romance af tussen de twee, maar eigenlijk zou die er niet mogen zijn en dat brengt problemen met zich mee. Ook is de sfeer op de Titanic naar het einde toe ook heel kil, dus verdriet past ergens ook wel. Je mag dus kiezen of je voor de sfeer van liefde of verdriet gaat.
    Horizontaal/verticaal: Verticaal
    Opmerkingen: Het speelt zich af in 1912, dus de sfeer mag oud zijn. Ik zou graag een versie met en zonder de titel hebben als dat kan. Voor de rest ben je vrij in je doen, want ik weet dat je beter werkt als je vrij bent in je doen.
    Extra: Trailer en openingcredit om eventuele inspiratie op te doen;




    Optioneel: Kan je met gifjes in de cover werken, mag dat ook zeker. Laat het dan even weten, dan kan ik op zoek gaan naar enkele leuke plaatjes.
    (de eerste 2 passen volgens mij wel goed samen)







    (hier dan natuurlijk het gedeelte dat hij lacht)








    Nog vragen? Stel ze gerust.

    Een gratis spotje of 6 credits voor het mooiste resultaat.
    Deadline: 31 januari 23:59

    Huidige covers



    Als het niet lukt is het niet erg hoor. Ik kan maar een aanvraagje plaatsen en zien wat er van komt. (:

    Je bent maar ijverig op zoek. x) Wat ik overigens niet erg vind, hoor.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Zijn catherine en die jongen verliefd?


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ja


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Met tekst



    Zonder tekst



    ze zijn beide aanklikbaar

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 14:31 ]


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Leuk. Is er een mogelijkheid om iets meer van het schip er op te hebben of kwam de afbeelding maar zo hoog?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    even een verbetering, waar zij er wat meer inpast qua kleur en verzadiging

    zonder tekst



    met tekst



    weer zijn ze beide aanklikbaar


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Avarosa schreef:
    Leuk. Is er een mogelijkheid om iets meer van het schip er op te hebben of kwam de afbeelding maar zo hoog?


    De zee en de boot zijn twee aparte plaatjes, maar ik kijk of ik de boot iets groter kan maken, zonder dat het lelijk word, maar fijn dat je h;m voor de rest wel mooi vind :)


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Ja die kleuren waren me ook al opgevallen. Goed aangepast!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Taytay schreef:
    (...)

    De zee en de boot zijn twee aparte plaatjes, maar ik kijk of ik de boot iets groter kan maken, zonder dat het lelijk word, maar fijn dat je h;m voor de rest wel mooi vind :)
    Hij is wel leuk. Tis zo dat de boot nu precies wat verstopt zit, hoeft er daarom niet groter op, maar nu zit ie zo aan de rand en lijkt ie verloren te gaan.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2015 - 14:59 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Hij is wel leuk. Tis zo dat de boot nu precies wat verstopt zit, hoeft er daarom niet groter op, maar nu zit ie zo aan de rand en lijkt ie verloren te gaan.


    Helaas is de foto te onscherp, dus dat gaat niet echt goed lukken...sorry


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” ~ Albert Einstein

    Naw jammer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?