• Jaah, dus zaterdag was ik bij een meeting enzo en toen zag ik een jongen die ik wel heel erg leuk vond.. hij kwam naar me toe en vroeg hoe ik heette enz en kort daarna hebben we elkaar veel hugs gegeven x] voordat ik bijna weg moest hebben we nog geknuffeld enz.. toen ik weg moest liep hij mee.. hand in hand gingen we naar het station.. daar gingen we nog knuffelen en toen gingen we zoenen .. maar net op msn zei hij dat het zijn bedoeling was om mij een kusje op de wang te geven.. wtf xD dit is best wel genant ik d8 dat hij wij zoenen enz en ik wou dat ook wel..
    wat vinden jullie?


    Hated by many, confronted by none!

    Dat is genant voor hem, aangezien hij niet goed overweg kan met meisjes en geen nee kan zeggen.
    Of hij is gewoon zo'n sneu figuur dat meisjes voor de lol versiert en dan weer dumpt. In dat geval: lozen die hap.


    I clicked my heels and wished for you.

    dunno. =3


    None but ourselves can free our minds.

    xBiteMe schreef:
    Dat is genant voor hem, aangezien hij niet goed overweg kan met meisjes en geen nee kan zeggen.
    Of hij is gewoon zo'n sneu figuur dat meisjes voor de lol versiert en dan weer dumpt. In dat geval: lozen die hap.


    No growth of the heart is ever a waste

    hij had kunnen stoppen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wat naomi zegt, als hij het echt niet wou had hij de zoen wel kunnen stoppen.


    -

    Zo genant is het toch niet. Het is eerder erger voor die jongen ja ^^

    JOYCESTYLE schreef:
    Zo genant is het toch niet. Het is eerder erger voor die jongen ja ^^
    nou nu voel ik me net een stalker =[


    Hated by many, confronted by none!

    hahahaha x'D
    Kan niks anders zeggen dan.. FAIL


    The economy is suffering, let it DIE!

    naja, als het lekker was...

    Nee, sorry. Jij hoeft je niet raar te voelen denkt Géke, het was toch zijn fout?


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Geke schreef:
    naja, als het lekker was...

    Nee, sorry. Jij hoeft je niet raar te voelen denkt Géke, het was toch zijn fout?

    Toch voel ik me een stomme sukkel ..=[


    Hated by many, confronted by none!

    xBiteMe schreef:
    Dat is genant voor hem, aangezien hij niet goed overweg kan met meisjes en geen nee kan zeggen.
    daar ben ik het mee eens.


    i know you'll be my paparazzi *

    Hahah'
    niks aan te doen,
    en als ie het niet wou..
    had ie wel gestopt denk ik? $:


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')