• Aangezien de meesten mijn Tomtekening niet echt mooi vonden, heb ik me dit weekend bezig gehouden met de vrouw in mijn leven, Lady GaGa ^^

    Klik maar ^^

    Weer eerlijke commentaren? :D

    Ik vind haar een beetje dik uitgeslagen x] Voor de rest is 'm wel oké ^^

    Ik vind hem, euhm, hoekig. En ze lijkt een beetje dik :') Ik vind haar handen wel mooi, maar het totaalbeeld is een beetje raar. K'vind hem niet zo heel goed gelukt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind de ogen wel mooi, maar de rest niet. Sorry. Misschien wat tekenlessen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind de tekening mooi als 2d zeg maar dus als strip/of hoe je dat ook noemt. Maar niet als in rl, 3d hij is te plat en te hoekig. Maar ik vind hem wel grappig ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    De ogen en mond vind ik heel mooi gedaan, maar je verhoudingen kloppen niet. :')
    Ik zou ook meer met haar lichaam schetsen enzo, niet van die dikke lijnen trekken. ^^

    Ik vind m gewoon niet zo bijzonder... Als je je best erop doet kan bijna iedereen het maken.. Maar toch heeft ie ook wel weer iets..


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Vind er persoonlijk niet zo veel aan :X
    De verhoudingen kloppen langs geen kanten, ze/het is veel te hoekig en totaal niet realistisch.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hmm.
    Nou kijk, de verhoudingen kloppen niet, en ik kan de foto nou niet heel gauw terugzien in de tekening.
    Ik kan het zelf helemaal niet, daar niet van, maar vind het niet 'wauw'.


    -

    De ogen zijn mooi, maar verder niet echt... Alhoewel ik moet zeggen dat ik dat zelf niet op papier krijg!


    Scream for mercy!

    Ik vind je ogen echt mooi!


    death to the one at the end of the serenade.

    ik vind hem heel mooi gedaan
    want...
    zelf zou ik het toch niet kunnen, bij mij zou je het eens nie zien dat zij het is
    en het is gewoon mooi, weetje ik denk dat dat verdomd moeilijk is om dat na te tekenen, dus mensen die het te hoekig,dik of wat dan ook vinden, dus slecht, doe het zelf :Y) [nietslechtbedoeldhoor]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Wauw, die ogen ;o


    I don't need words to feel those lips.

    Misschien moet je eerst dat ding heel dun schetsen, en dan dingen die niet kloppen weggummen en opnieuw doen.
    En misschien dat je ook naar de proporties kan kijken, want die kloppen niet.

    Maar vergeleken met die Tom van jou is het een stuk beter:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Behalve de verhoudingen is ie echt mooi ö

    Haha ik vind hem cewl <3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.