• Ik zie soms van die mensen die gewoon rond lopen te lullen dat ze verkracht, aangetast, mishandeld of weet ik veel wat zijn. Daar kan ik dus écht niet tegen.
    Neem nou mijn stiefzus. Die is een keer lastig gevallen door een aantal jongens, maar verder niet veel ergs ofzo. Nou had ze een keer met mijn moeder en een zus een discussie over verkrachting en de gevolgen ervan. Gooit ze doodleuk op tafel dat ze er wel iets vanaf weet, omdat ze eens is aangerand. 0.0
    Ik vind het gewoon echt lame als mensen zo iets gebruiken om aandacht te trekken, er zijn namelijk mensen waarmee het wél is gebeurd, en die er wél moeite mee hebben.

    Nu zeg ik niet dat iedereen die er over vertelt aandacht zoekt, vat het niet verkeerd op.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Sorry, ik zal het nooit meer doen, krij ik nu een lik? :9~


    All was well.

    ik vindt dat zo erg als dat gebeurt
    want hiermee kwets je de mensen die het echt is overkomen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hier ben ik het enorm mee eens:Y)


    rules don't stop me

    ik denk niet dat als je écht verkracht bent, je het niet zo makkelijk aan iedereen kan vertellen. je moet daar dan toch veel moeite voor doen om het sowieso al te verwerken? dan kun je het niet zo eventjes in het rond strooien, als je begrijpt wat ik bedoel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik haat dat echt. Zo gewoon effe doodleuk vertellen dat je verkracht of aangerand bent geweest. Mensen die het echt geweest zijn zullen denk ik wel erover zwijgen of het vertellen aan een vertrouwenspersoon en niet gewoon eruit gooien. Ik wordt daar echt pissed van.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Losahs schreef:
    Sorry, ik zal het nooit meer doen, krij ik nu een lik? :9~

    *Lebber*
    En idd, mensen die dat echt is overkomen zullen daar echt niet zomaar tegen iedereen over praten.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    agree met iedereen:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Da heb ik ook
    Dat soort mensen zijn zo domm


    Mas maganda sa inyo Dalawa >?,, ~

    ik ben met een vriendin is bedreigd door een pedo dat hij ons met onze onderbroeken op internet zou zetten als we onse dingensen en alles niet uitdeden. maar ik ga daar ook niet mee rond lopen. ik vind het niet eens zo belangerijk. x]


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    helemaal eens.


    A. ikmisje.

    Ik heb het van dichtbij meegemaakt.
    Alleen was het geen verkrachting maar zelfmoord.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik ken 2 meisjes en die had ik net ontmoet, gingen ze allebei vet vertellen dat ze verkracht zijn geweest en dat ze daarom nu vet veel ervaring in seks hebben. ôo


    -

    Aurelia schreef:
    Ik heb het van dichtbij meegemaakt.
    Alleen was het geen verkrachting maar zelfmoord.

    Dat lijkt me echt verschrikkelijk.

    @Viedeogame: Jesus O.O


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hmmm.. ik vind het altijd een beetje raar om het erover te hebben. Ik snap je punt wel. Ik word soms helemaal gek van die mensen die er tot in de details alles over vertellen en doen van: "Ik wil er niet over praten, maar hé? Nu doe ik het toch"

    Maar inderdaad, je kwetst er misschien wel mensen mee.. Maar ik vind het niet echt een topic om er over te praten, ik zou eerlijk gezegd het ook niet ergens neer zetten op het internet, ook al is het anoniem. Maar goed dat ben ik.

    Ik ken t. Heb dr ervaring mee. Maar dan veel erger. --'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.