• Hoios. :Y)

    Kirsten & Jolien hier.

    Gisteren was de dag dat wij Alexander Rybak ontmoet hebben. Haha, wees maar jaloers, want het was héél stoer. :')

    We waren er dus al van 's middags, ongeveer helemaal alleen, waardoor we helemaal vooraan stonden. Stiekem durfden ze gewoon niet in ons buurt komen. Maar de repetities begonnen pas tegen vier uur en het eerste bandje, Jo Hens, was heel stoer. Echt helemaal naar hun juichen enzo. Kwamen ze even later mee in het publiek naar de andere artiesten kijken. Kirsten had het natuurlijk gezien, want één van de jongens leek op Katelijn van de Jeremy's, dus wij daarheen voor een foto. Waren ze echt helemaal verbaasd, want we waren de eersten die ooit met hen op de foto wilden. :')

    En op het einde van de repetities kwam Alexander om te repeteren. Echt iedereen gillen. Hij was echt vet lief, zat gewoon vanop het podium met ons te praten. En toen vroeg hij welke talen we spraken. Dus iedereen 'Dutch!', 'German!', 'English!'. Dus hij al helemaal WTF, zoveel talen, dus ik er nog vrolijk 'FRENCH!' erachteraan roepen, toen was hij helemaal verbaasd. :'D

    Daarna ging hij signeren, wat dus helemaal niet volgens het plan was. En toen hij bij ons kwam, gaf Kirsten haar vetkoele Nederlandse klompen af, vond hij ook helemaal geweldig. En ik gaf hem dan een mapje, waarin enkele brieven van andere fans zaten en een papier met de link naar de fanclub op enzo. En hij vond het echt heel lief dat ik die fanclub gemaakt had, ging hij mij ineens omhelzen. Gewoon heel spontaan. o.o

    Drie kwartier later was hij nog aan het signeren. Zijn Noorse manager, een heks, was al komen zeggen dat hij moest stoppen, de bodyguards ook, maar hij deed gewoon vrolijk voort. Maar dus door het signeren, was er geen tijd meer om hem voor de opnames te ontmoeten. Maar zo konden we wel de hele live show blijven kijken, was echt leuk. En toen Alexander aan de beurt was, hij zingt trouwens écht mooi live, iedereen gillen. Maar hij had ook die dansers van op Eurosong bij en die zijn echt heel de tijd aan het springen en weet ik veel wat nog allemaal, héél vermoeiend. Ze keken trouwens heel de tijd naar ons, die dansers, omdat we zo vrolijk bezig waren. Maar het optreden ging dus heel goed, komt die producer van VTM even zeggen dat ze opnieuw moeten, want we gilden zo hard dat ze extra licht vooraan op de fans wilden. Maar die dansers waren dus echt hélemaal kapot, niet normaal. Dus tijdens het optreden flikkerde er eentje op zijn bek, ging hij nog staan lachen enzo ook. En toen flikkerde hij Alexander bijna omver, de viool bijna uit zijn handen en dat stokje op de grond. Gingen ze met zijn drieën wat stom lachen, echt heel leuk om te zien, want het waren wel hele goede vrienden. :')

    En helemaal op het einde kreeg ik zijn Belgische manager aan de lijn en ze zei me dat we naar de artiesteningang mochten komen, zodat we hem nog even konden spreken. Dus Charissa, Kirsten en ik daarheen. Stond er een auto waar ze in moesten en die danser die op zijn bek was geflikkerd stond ernaast. Dus Kirsen ermee praten, kom ik erbij staan, geeft hij mij de roos die Alexander van een andere fan had gekregen. Dus wij een tijdje met die danser praten, ermee op de foto enzo. Kwam zijn Noorse manager / heks eraan en ging ze tegen die danser in het Noors zeiken dat we moesten oprotten, ging hij vrolijk antwoorden dat hij ons met rust moest laten. :'D Toen vroegen we waar de Belgische manager was, want ik wilde haar bedanken enzo voor al het geen dat ze voor me gedaan had. Ging hij haar roepen. En toen hebben we even met haar gepraat en ze vertelde me dat mijn fanclub vanaf nu zijn officiële Belgische Fanclub is. Helemaal geweldig.

    Maar toen kwam Alexander er dus aan, wij erheen. Ik vertelde hem dan dat de fanclub nu officieel was en dat hij zeker eens moest komen kijken. En hij zei dat hij dat zeker ging doen. En toen zei hij gewoon de link helemaal vanbuiten op, om ons te vragen of het de juiste link was. o.o Like, hij kent de link gewoon vanbuiten. Daarna wij nog een keer op de foto met hem.

    Maar hij had dus van iedereen brieven en van die geobsedeerde fancadeautjes gekregen, kwam Kirsten eraan met van die stoere klompen en ik met een fles sterke drank. :') Vond hij ook helemaal geweldig. Hij heeft toen ook nog even een T-shirt gesigneerd, die ik ga verloten op de fanclub, en nog een CD-boekje en toen moest hij weg.

    Het was echt helemaal vet stoer. _O_

    FOTO'S

    Voor meer foto's van het optreden zelf, moet je vanavond mijn Fanclub maar eens checken. :')


    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 12:07 ]

    jaloers ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    wooowzzz.
    naiiiiis!
    echt leuk voor je man! ;)


    The economy is suffering, let it DIE!

    wanneer komen de foto's trouwens? ;D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Seems like you had alot of fun. :9~


    None but ourselves can free our minds.

    LotteLampje schreef:
    wanneer komen de foto's trouwens? ;D

    Nou, mijn camera wilde niet, dus heeft Charissa heel veel foto's getrokken, maar die moeten dus nog allemaal doorgestuurd worden. :')

    waa stoer _O__O_


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Vet ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Stoer!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sjieeeeek, dat was hier dicht in de buurt. Tien minuten van hier, maar ik had geen zin. En eigenlijk heb ik dat liedje van hem nog niet eens gehoord ooit. :X

    Die manager/ heks. Oké dat vond ik wel grappig :'D.
    Nou, klinkt geweldig eigenlijk^^. En kei goed dat die gewoon heel die link kon opzeggen, indrukwekkend eigenlijk :'D.
    En proficiat met de officiële Belgische fanclub nu!^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Leuk!.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Coowl xD^^
    Ik blij voor jou!! xD


    Your Butt is Mine!

    echt vet leuk lijkt me dat! ;D
    en gefeliciteerd met je officiele belgische fanclub (:


    -

    ik ken die persoontjes niet, maar vet stoer!jullie hebben het vast hartstikke leuk gehad =D

    Ik heb de foto gezieeeen en hij is zo schattig daar en die manager lijkt echt een HEKS en ik wil de link van de fansite, want ik wil de T-shirt ;o


    All was well.