• Oke probleemprobleem. Ik heb iets met mn exen. Steeds als ik een vriendje heb ben ik na 2weken ofzo weer op ze uitgekeken(is slecht ik weet het) & dan maak ik het uit, en dan opeens na een week zie ik hem weer zitten en wil ik weer met hem. Maar ik ben best verlegen als het om jongens gaat dus dan durf ik dat niet te laten merken en die jongens denken dan ook niet meer dat ik op hun ben omdat ik ze natuurlijk een week ervoor gedumpt heb. En dit vind ik best wel kut. En ik blijf mijn exen leuk vinden en ik kan ze gewoon niet uit mn hoofd zetten. Omg i hateee. What to do -.- ?


    i know you'll be my paparazzi *

    herken ik. (nerd) ik zocht altijd gewoon een andere jongen waar ik mijn ogen op kon vestigen. :p


    -

    haha slim idee, maar dan in de tijd dat ik met die jongen heb ben ik op die jongen. en als het dan uit is heb ik nog 1 jongen erbij in me hoofd maar ook nog een paar andere exen, tis beetje druk in me hoofd n_n !


    i know you'll be my paparazzi *

    gewoon niet dumpen?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk dat jij te snel denkt dat je iemand niet leuk vind. De 1e 2 weken zijn vaak spannend daarna word het wat minder, dan bn je nog niet op ze uitgekeken hoor. Jij denkt dus te snel dat je op ze uitgekeken bent terwijl dat niet is.:']


    -