• Vandaag ga ik naar Duitsland voor een judowedstrijd. Toe net, toen ik mijn tas aan het inpakken was kwam mijn moeder aan met een bruine band.
    Het is de band die ooit van mijn overleden oom was. En ik heb nu zeg maar het gevoel van wanneer ik hem draag dat mijn oom bij me is.

    Wie heeft er nog meer een bezit dat eigenlijk niks lijkt maar voor jou een groot waarde heeft?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zo snel niet iets bedenken.. Maar ik heb vast wel iets.


    26 - 02 - '16

    Een kleine gouden ring met een roze steentje erin. Ik heb hem van mijn oma gekregen toen ik nog heel klein was. Nu draag ik hem met een ketting, want ik pas hem natuurlijk niet meer. Maar mijn oma is dement, dus weet ook niet meer wie ik ben, vandaar dat dat ringetje veel betekend.


    To infinity and beyond •

    Dat heb ik bij wel meerdere dingen. Een kettinkje van een vriendin, trouwring van mijn opa & oma en een aantal dingen van mijn moeder.
    Ik voel me altijd veilig als ik dan zoiets draag of bij me heb!


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    mijn ring,
    die heb ik van mijn oma gekregen,
    ze betekend heel veel voor mij.

    en nog wat:
    Mijn lievelingspaard Wandra is verkocht.
    Het fotolijstje met Wandra en ik,
    plus het haar van Wandra in een zakje.

    Wandra heef echt heel veel voor mij betekend want ik heb paardrijden echt van haar geleerd.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 12:11 ]


    -

    Ik heb twee kettingkjes, een met een hartje en een met een klavertje vier, waar ik altijd een van de twee van om heb, en waardoor ik denk dat mijn moeder bij me is.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Eigenlijk bij helemaal niets. Ik hecht over het algemeen niet heel erg veel waarde aan spullen. Maar het zou prima kunnen dat als iemand in mijn omgeving zou overlijden en ik daar een ding van krijg, dat het wel speciaal voor me is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een blauw notitieboekje en één kladblok waar nog maar vijf blaadjes in zitten, waarvan één met tekst.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2011 - 12:22 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kaarten.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had een simpel kettingje van mijn oom gekregen, niet echt zilver of goud, niet eens met een dingetje erom, maar het betekent heel veel voor me. Ik ben het alleen kwijt --'

    Een knuffeltje dat ik al sinds ik een baby ben heb, en dat nu nog naast mijn bed staat (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    een trui van mijn overlede moeder, ik draag hem dus best wel vaak.


    Of course i'm mad, i'm a hatter after all

    Mijn grootmoeders oude leesbril heb ik bij mijn kamerdecoratie gelegd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mijn ring, alhoewel die met geen enkel ander persoon hier op aarde te maken heeft. Ik zou niet overleven zonder dat kleine stukje metaal...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Een zilver kettinkje met een klein pareltje erin, het is een kettinkje van mijn overleden oma.


    Neem risico's

    Wandering schreef:
    Eigenlijk bij helemaal niets. Ik hecht over het algemeen niet heel erg veel waarde aan spullen. Maar het zou prima kunnen dat als iemand in mijn omgeving zou overlijden en ik daar een ding van krijg, dat het wel speciaal voor me is.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."