• Wanna have you back, now!

    Malou is 18 jaar. Haar ouders zijn overleden toen ze 11 was. Malou heeft een zusje, Amélie genaamd. Zij is nu 10. Zij was dus 3 toen haar ouders overleden.
    Malou woont samen met Amélie in een grote villa. Er is alleen één probleem. Als Malou boos of verdrietig is, reageert ze haar gevoelens af op Amélie. Soms is Amélie dus bond en blauw. Meteen daarna heeft Malou weer spijt van haar daden en is alles goed. Dit verloopt allemaal prima, Malou krijgt het voor elkaar alles geheim te houden, totdat er op een dag 2 mannen in strakke, zwarte pakken voor Malou's deur staan. Ze nemen Amélie met zich mee. Dan krijgt Malou spijt.
    Ze doet werkelijk álles om haar zusje terug te krijgen. En wie heeft zijn mond voorbij gepraat?


    Enenen?
    orgineel?
    Doen?

    Tips/Opmerkingen?

    ×<3

    EDIT.
    Ik vind de naam 'Malou' niet meer zo mooi. Nu zoek ik een naam. Nouja, ik heb er al. Maar jullie moeten stemmen!=]

    - Malou //
    - Eloise
    - Emma
    - Brooke /
    - Maxime
    - Yasmine /
    - Denise
    - Rose //
    - Jasmijn
    - Sophie/Sofie/Sofia
    - Kyra

    DankeSchön!<3


    everything, in time

    Hij is origineel, maar ik zou hem niet maken omdat het geen onderwerp is dat me interesseert :')
    Sorry...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    Hij is origineel, maar ik zou hem niet maken omdat het geen onderwerp is dat me interesseert :')
    Sorry...


    Tenminste eerlijk?(flower)

    x


    everything, in time

    Orgineel en ik maak hem en je moet hem doen.
    opmerking;
    Lenabeeeeeeest is amazing


    The soul needs autumn.

    xAmelie schreef:
    Orgineel en ik maak hem en je moet hem doen.
    opmerking;
    Lenabeeeeeeest is amazing

    Ik vind het idee wel leuk? En Orgineel?
    Dus ik vind dat je hem moet maken! :Y)

    xxxxxx. Iloveyouuuusooo.


    Save me with your love tonight.

    Phaha, opeens zegt iedereen dat je amazing bent want een geweldige na-apers en slijmerds(cat)


    The soul needs autumn.

    xAmelie schreef:
    Phaha, opeens zegt iedereen dat je amazing bent want een geweldige na-apers en slijmerds(cat)


    Óf jij slijmt?=] Nee grapje lieverd!<3


    Willen jullie nu stemmen dan?:$

    x


    everything, in time

    Ik heb deel 1 al klaar, alleen nog geen naam dus. Na 5 stemmen weet ik welke naam!;)

    x


    everything, in time

    Brooke/Rose.
    Géén Kyra iniedergeval. =x Sollie voor de mensjes die zo heten ^^ Maar de Kyra die ik ken is een Bitch xd

    Ik ga hem niet maken omdat het onderwerp me niet boeit maar hij is best wel orgineel ik zou als naam Yasmine doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind hem origineel, maar ik vind de naam Malou eigenlijk de beste. Ik vind de anderen van tussen het lijstje een beetje afgezaagd. Ik wil hem wel maken! Laat je weten wanneer 1 er is? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kyra of Eloise.
    Of nee, doe toch maar Yasmine.
    Maar eigenlijk vind ik dat een lelijke naam.
    Ik ga voor Rose.
    Ah, nu vind ik mezelf toch wel vet lief hoor, dat ik zomaar stem zonder dat jij het vraagt(flower)


    The soul needs autumn.

    Ik vind Het een origineel idee, & ik zou hem maken .
    & ik vind die namen niet zo mooi .. ik vond Malou mooier :)
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xAmelie schreef:
    Kyra of Eloise.
    Of nee, doe toch maar Yasmine.
    Maar eigenlijk vind ik dat een lelijke naam.
    Ik ga voor Rose.
    Ah, nu vind ik mezelf toch wel vet lief hoor, dat ik zomaar stem zonder dat jij het vraagt(flower)


    Haha, ik snap het niet meer?=]

    Gôh ja! Zó spontaan!(yeah)

    @Decoy.

    Ook eerlijk!;)


    @De rest. Dan zet ik Malou ook in het rijtje!;)


    everything, in time

    LENA! goed idee! ik ga hem maken