• Mijn beste vriendin. Op deze tijd heeft ze het gewoon heel heel moeilijk,maar ik ga u niet zeggen waarom. Maar tegenwoordig is het persies of ze is altijd kwaad op mij,of teleurgesteld. En ik probeer haar zo goed mogelijk te helpen met het geen waarom ze het moeilijk heeft. Maar ik vind persoonlijk dat het lijkt alsof ik niets goeds meer kan doen voor haar,hoe vriendelijk ik ook blijf. En ze doet kortaf tegen mij enzu. En vriendin van haar beginnen dan onderling een gesprek op netlog,op mijn foto dan nog. Terwijl mijn vriendin daar bij zit. En ik word daar vervelend van,maar ik heb het niet gezegd. Maar nu doet ze dus weer zo kortaf. En ik heb tegen haar gezegd dat ik haar zal laten doen voor vandaag en haar gerust zal laten. En toen zei ze gewoon; dast beste. Maar ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan. Maar dat ga ik ook niet vragen,anders maak ik het nog alleen maar erger. Maar het probleem is. Ik wil haar gewoon niet kwijt,want ze betekent echt massas veel voor mij,meer als dat ze kan denken. En dat weet ze ook wel,alleen weet ik niet zeker of ze het wel serieus opneemt. Is er iemand dat mij kan helpen? Ik kan haar er nu echt niet mee confronteren door het geen waardoor ze het nu zo moeilijk heeft. Moet ik haar gewoon laten doen? Terwijl ze tegen anderen wel veel praat ? En tegen mij niet? ik heb echt hulp hierbij nodig,want het maakt me echt ziek. Onze vriendenkringen botsen wel,en dat is misschien het probleem. Maar serieus,zei gaat boven iedereen. Maar ik heb bang dat ik haar echt kwijt speel.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Dat is dus zowiezo een van de domste dansliedjes ooit xD
    Noozz dies keimeligxD


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)Noozz dies keimeligxD

    Probeerd het dan maar is te dansen wnnr je zat bent op een natte vloer doordat er veel te veel bier is gevallen x'D

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Probeerd het dan maar is te dansen wnnr je zat bent op een natte vloer doordat er veel te veel bier is gevallen x'D
    but ik drink geen alcoholxD


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)but ik drink geen alcoholxD

    Gewoon in een melige bui dan xD

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Gewoon in een melige bui dan xD

    dan val ik op mijn arme kontje in bier...
    IEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWL *gaat gillend op stoel staan*


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    dan val ik op mijn arme kontje in bier...
    IEEEEEEEEEEWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWL *gaat gillend op stoel staan*

    en nu hangt u stoel vol me bier (':

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    en nu hangt u stoel vol me bier (':

    ieeeeeeewwwwwwwwwwwwlllllllll
    nu moet ik mijn vriendje bellen
    en moet ie mij schoondouchenxD:X(A)


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    ieeeeeeewwwwwwwwwwwwlllllllll
    nu moet ik mijn vriendje bellen
    en moet ie mij schoondouchenxD:X(A)

    En hier stopt het,geen details x'D

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    En hier stopt het,geen details x'D
    :Y)


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...):Y)

    Heee :o
    Ik hou van details x'D.


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Heee :o
    Ik hou van details x'D.

    mwuahahahaxD


    Why don't you break my heart