• Mijn beste vriendin. Op deze tijd heeft ze het gewoon heel heel moeilijk,maar ik ga u niet zeggen waarom. Maar tegenwoordig is het persies of ze is altijd kwaad op mij,of teleurgesteld. En ik probeer haar zo goed mogelijk te helpen met het geen waarom ze het moeilijk heeft. Maar ik vind persoonlijk dat het lijkt alsof ik niets goeds meer kan doen voor haar,hoe vriendelijk ik ook blijf. En ze doet kortaf tegen mij enzu. En vriendin van haar beginnen dan onderling een gesprek op netlog,op mijn foto dan nog. Terwijl mijn vriendin daar bij zit. En ik word daar vervelend van,maar ik heb het niet gezegd. Maar nu doet ze dus weer zo kortaf. En ik heb tegen haar gezegd dat ik haar zal laten doen voor vandaag en haar gerust zal laten. En toen zei ze gewoon; dast beste. Maar ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan. Maar dat ga ik ook niet vragen,anders maak ik het nog alleen maar erger. Maar het probleem is. Ik wil haar gewoon niet kwijt,want ze betekent echt massas veel voor mij,meer als dat ze kan denken. En dat weet ze ook wel,alleen weet ik niet zeker of ze het wel serieus opneemt. Is er iemand dat mij kan helpen? Ik kan haar er nu echt niet mee confronteren door het geen waardoor ze het nu zo moeilijk heeft. Moet ik haar gewoon laten doen? Terwijl ze tegen anderen wel veel praat ? En tegen mij niet? ik heb echt hulp hierbij nodig,want het maakt me echt ziek. Onze vriendenkringen botsen wel,en dat is misschien het probleem. Maar serieus,zei gaat boven iedereen. Maar ik heb bang dat ik haar echt kwijt speel.

    Instinctive schreef:
    Nja. Van dat je die met rust moet laten.
    Ik vind dat als iemand je op die manier kwijt kan raken, zonder er erg in te hebben, geen echte vriend is en nooit is geweest.
    Echte vrienden worden door zoiets idioots toch niet boos op elkaar? Dat zij het moeilijk heeft, betekent niet dat jij er ook onder moet lijden.
    Probeer het in te zien. Het is zo vreselijk kinderachtig. Ze praat wel met haar andere vrienden en nu net met jou niet? Hoe stom is dat wel niet?
    Oftewel is zij gewoon zo vreselijk dom dat zij niet eens begrijpt dat het jou pijn doet, Oftewel doet ze het expres.
    1 van de 2. En ik vind dat zij met haar 'ik heb het moeilijk' vreselijk overdrijft. Dat is weer zo een van die zinloze uitvluchtjes. Daar weet ik alles van, geloof mij.

    Met dat ze het moeilijk heeft overdrijft ze niet. Want ik weet wat er is gebeurd,en ik geef haar er wel gelijk in dat ze het er echt geweldig hard moeilijk mee heeft. Maar ik vind het gewoon erg,tegen anderen vrienden lijkt het alsof ze nog steeds normaal doet,maar tegen mij doet ze anders als eerst. En dan vind ik het echt kut dat die vrienden van haar beginnen praten tegen elkaar op mijn netlog,terwijl zei er tussen zit he. En ze weet dat onze vriendschap aan het kapot gaan is,omdat die haar vriendekring,of de mijne (ze denkt de hare) tussen ons in komt. En dan zeg ik dat ik dat niet wil en dan antwoord dat we het kunnen proberen. Maar dat lijkt in mijn ogen alsof ze het niet meer wilt.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Met dat ze het moeilijk heeft overdrijft ze niet. Want ik weet wat er is gebeurd,en ik geef haar er wel gelijk in dat ze het er echt geweldig hard moeilijk mee heeft. Maar ik vind het gewoon erg,tegen anderen vrienden lijkt het alsof ze nog steeds normaal doet,maar tegen mij doet ze anders als eerst. En dan vind ik het echt kut dat die vrienden van haar beginnen praten tegen elkaar op mijn netlog,terwijl zei er tussen zit he. En ze weet dat onze vriendschap aan het kapot gaan is,omdat die haar vriendekring,of de mijne (ze denkt de hare) tussen ons in komt. En dan zeg ik dat ik dat niet wil en dan antwoord dat we het kunnen proberen. Maar dat lijkt in mijn ogen alsof ze het niet meer wilt.

    Pfft. Dat lijkt echt een grote trut in mijn ogen he.
    En jij wilt nog moeite doen voor zo een schijnheilig iemand?
    Wat geeft haar het recht om ineens anders tegen jou te gaan doen en de reden daarvoor is 'zij heeft het moeilijk'? Volgens mij maakt ze zwaar gebruik van haar 'moeilijkheden', alleen omdat ze dan een uitvlucht tegenover jou heeft.
    Als ik jou was, dan zou ik zo iemand gewoon laten staan voor wat zij is, jij verdient veel beter. En zo'n soort mensen verpesten je leven alleen maar. Zij heeft vrienden genoeg, zo te horen, om er bij uit te huilen. Ze hoeft jou niet te gebruiken, want -volgens mij- moet je voor haar neus de deur dichttrekken.
    Jou verdient zij niet.


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Pfft. Dat lijkt echt een grote trut in mijn ogen he.
    En jij wilt nog moeite doen voor zo een schijnheilig iemand?
    Wat geeft haar het recht om ineens anders tegen jou te gaan doen en de reden daarvoor is 'zij heeft het moeilijk'? Volgens mij maakt ze zwaar gebruik van haar 'moeilijkheden', alleen omdat ze dan een uitvlucht tegenover jou heeft.
    Als ik jou was, dan zou ik zo iemand gewoon laten staan voor wat zij is, jij verdient veel beter. En zo'n soort mensen verpesten je leven alleen maar. Zij heeft vrienden genoeg, zo te horen, om er bij uit te huilen. Ze hoeft jou niet te gebruiken, want -volgens mij- moet je voor haar neus de deur dichttrekken.
    Jou verdient zij niet.

    Oké kijk,de persoon waar ze het allermeest om gaf,die het meest voor haar betekende,is dood,want hij heeft een ongeluk gehad;Daarom heeft ze het moeilijk,en dat weet ik ook. Maar ik woon niet dicht bij haar. En dan zijn die haar vrienden zo bezig op mijn netlog,zo onderling; dat het alleen hun smientje is,en dat ze de rest een klop willen geven,dus dat er wel veel zijn,maar dat het gewoon niet gaat omdat ze te ver wonen. (valt niet op dat ze het op mijn netlog zeggen en ik dan nog is ver woon). En ze zegt er gewoon niets op,ofwel heeft ze het niet gelezen,ook al denk ik van wel. Maar ik kan haar gewoon niet laten vallen,want zei is echt te belangrijk voor mij. Maar ze laat me voelen alsof dat ik moet vechten voor de vriendschap.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Oké kijk,de persoon waar ze het allermeest om gaf,die het meest voor haar betekende,is dood,want hij heeft een ongeluk gehad;Daarom heeft ze het moeilijk,en dat weet ik ook. Maar ik woon niet dicht bij haar. En dan zijn die haar vrienden zo bezig op mijn netlog,zo onderling; dat het alleen hun smientje is,en dat ze de rest een klop willen geven,dus dat er wel veel zijn,maar dat het gewoon niet gaat omdat ze te ver wonen. (valt niet op dat ze het op mijn netlog zeggen en ik dan nog is ver woon). En ze zegt er gewoon niets op,ofwel heeft ze het niet gelezen,ook al denk ik van wel. Maar ik kan haar gewoon niet laten vallen,want zei is echt te belangrijk voor mij. Maar ze laat me voelen alsof dat ik moet vechten voor de vriendschap.

    En soms moet je afstand nemen van degenen die je het meest dierbaar zijn. Want wat zij doet en toelaat zijn gewoon kutstreken


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    En soms moet je afstand nemen van degenen die je het meest dierbaar zijn. Want wat zij doet en toelaat zijn gewoon kutstreken

    Maar neen dat gaat niet. Want als ik nu afstand ga nemen,dat gaan die haar vrienden natuurlijk heel leuk vinden he. En die gaan daar gebruik van maken. En dan ben ik ze gewoon kwijt.

    Ik heb de helft maar gelezen, en ik weet wat er scheelt. Want ik herken mezelf erin, een tijdje geleden deed ik ook zo tegen mijn beste vriendin.
    De reden was;
    Ze gaf me geen ruimte. Jij steunt haar superveel, en zegt vaak dat je haar niet kwijt wilt, maar soms wilt ze misschien gewoon alleen zijn.
    Geef haar ruimte en tijd, en laat haar gewoon even met rust. :]

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Maar neen dat gaat niet. Want als ik nu afstand ga nemen,dat gaan die haar vrienden natuurlijk heel leuk vinden he. En die gaan daar gebruik van maken. En dan ben ik ze gewoon kwijt.

    Zoals ik al eerder zei, ik denk haast dat je ze al kwijt bent. Al kan xFantasy ook wel gelijk hebben..:X


    Why don't you break my heart

    Dat heb ik ook een keer gehad,
    na een tijdje was alles weer goed hoor ^^


    We'll never be as young as we are tonight

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Oké kijk,de persoon waar ze het allermeest om gaf,die het meest voor haar betekende,is dood,want hij heeft een ongeluk gehad;Daarom heeft ze het moeilijk,en dat weet ik ook. Maar ik woon niet dicht bij haar. En dan zijn die haar vrienden zo bezig op mijn netlog,zo onderling; dat het alleen hun smientje is,en dat ze de rest een klop willen geven,dus dat er wel veel zijn,maar dat het gewoon niet gaat omdat ze te ver wonen. (valt niet op dat ze het op mijn netlog zeggen en ik dan nog is ver woon). En ze zegt er gewoon niets op,ofwel heeft ze het niet gelezen,ook al denk ik van wel. Maar ik kan haar gewoon niet laten vallen,want zei is echt te belangrijk voor mij. Maar ze laat me voelen alsof dat ik moet vechten voor de vriendschap.

    Wacht even. Dat van die netlog enzo snap ik niet. Kan je dat niet even heel gedetailleerd uitleggen enzo? Want ik snap niet wat je daarmee bedoelt.
    En dat haar bf dood is, en dat zij er zich zo slecht om voelt, dat snap ik best. Maar dat betekent niet dat zij zich op JOU mag afreageren. Want da's een vreselijke kutstreek!
    En het is ongelooflijk oneerlijk dat alleen JIJ moet vechten voor de vriendschap. Zo mag het niet zijn. Het moet van 2 kanten komen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Wacht even. Dat van die netlog enzo snap ik niet. Kan je dat niet even heel gedetailleerd uitleggen enzo? Want ik snap niet wat je daarmee bedoelt.
    En dat haar bf dood is, en dat zij er zich zo slecht om voelt, dat snap ik best. Maar dat betekent niet dat zij zich op JOU mag afreageren. Want da's een vreselijke kutstreek!
    En het is ongelooflijk oneerlijk dat alleen JIJ moet vechten voor de vriendschap. Zo mag het niet zijn. Het moet van 2 kanten komen.

    Weetje,ik zal het je laten zien van die netlog. Alleen wil ik niet dat er iemand daarop reageerd, dan is de vriendschap helemaal kapot.
    http://nl.netlog.com/131007030308130708_/photo/photoid=64144283&surr=0#photos het begint op pagina 2. En ik ken die mensen niet

    Briit schreef:
    Dat heb ik ook een keer gehad,
    na een tijdje was alles weer goed hoor ^^

    Ik hoop het.Want tegenwoordig moet ik echt veel moeite doen om de vriendschap te laten bestaan.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Weetje,ik zal het je laten zien van die netlog. Alleen wil ik niet dat er iemand daarop reageerd, dan is de vriendschap helemaal kapot.
    http://nl.netlog.com/131007030308130708_/photo/photoid=64144283&surr=0#photos het begint op pagina 2. En ik ken die mensen niet


    dat is van haar gewoon een f*cking naaistreek
    Eerlijk als ik in jouw schoenen stond, dan zou ik het contact verbreken, hoe moeilijk ook. Dit is gewoon willens en wetens jou kwetsen


    Why don't you break my heart

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Weetje,ik zal het je laten zien van die netlog. Alleen wil ik niet dat er iemand daarop reageerd, dan is de vriendschap helemaal kapot.
    http://nl.netlog.com/131007030308130708_/photo/photoid=64144283&surr=0#photos het begint op pagina 2. En ik ken die mensen niet
    Thoh. Ze reageert wel op da van : JULLIE SMIEN; tralala. Maar niet op die verschrikkelijke dingen die zij daar zitten te zeggen?
    Dumpen die handel. Dat is geen vriendin voor jou. Ze is er niet eens voor jou.


    Where there is a sea there are pirates...

    DutchAngel schreef:
    (...)

    dat is van haar gewoon een f*cking naaistreek
    Eerlijk als ik in jouw schoenen stond, dan zou ik het contact verbreken, hoe moeilijk ook. Dit is gewoon willens en wetens jou kwetsen

    Nja,ze heeft echt geen idee hoe kapot ze me maakt. Al die woorden dat ze ooit tegen me zei dat ik de enige was dat gelukt was om in haar hart te graken,dat ik de enige was dat zoveel betekende voor haar. Zit ze nu tegen andere mensen te zeggen,zonder dat ze weet dat het me gewoon kapot maakt,en als ik dat dan ga zeggen dan ben ik alleen maar 'jaloers' en kan ik het niet hebben dat ze ook andere vrienden heeft. Maar ik kan haar gewoon niet opgeven,die heeft echt letterlijk mijn leven gered.

    DutchAngel schreef:
    (...)

    dat is van haar gewoon een f*cking naaistreek
    Eerlijk als ik in jouw schoenen stond, dan zou ik het contact verbreken, hoe moeilijk ook. Dit is gewoon willens en wetens jou kwetsen

    Inderdaad!


    Where there is a sea there are pirates...