• Mijn beste vriendin. Op deze tijd heeft ze het gewoon heel heel moeilijk,maar ik ga u niet zeggen waarom. Maar tegenwoordig is het persies of ze is altijd kwaad op mij,of teleurgesteld. En ik probeer haar zo goed mogelijk te helpen met het geen waarom ze het moeilijk heeft. Maar ik vind persoonlijk dat het lijkt alsof ik niets goeds meer kan doen voor haar,hoe vriendelijk ik ook blijf. En ze doet kortaf tegen mij enzu. En vriendin van haar beginnen dan onderling een gesprek op netlog,op mijn foto dan nog. Terwijl mijn vriendin daar bij zit. En ik word daar vervelend van,maar ik heb het niet gezegd. Maar nu doet ze dus weer zo kortaf. En ik heb tegen haar gezegd dat ik haar zal laten doen voor vandaag en haar gerust zal laten. En toen zei ze gewoon; dast beste. Maar ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan. Maar dat ga ik ook niet vragen,anders maak ik het nog alleen maar erger. Maar het probleem is. Ik wil haar gewoon niet kwijt,want ze betekent echt massas veel voor mij,meer als dat ze kan denken. En dat weet ze ook wel,alleen weet ik niet zeker of ze het wel serieus opneemt. Is er iemand dat mij kan helpen? Ik kan haar er nu echt niet mee confronteren door het geen waardoor ze het nu zo moeilijk heeft. Moet ik haar gewoon laten doen? Terwijl ze tegen anderen wel veel praat ? En tegen mij niet? ik heb echt hulp hierbij nodig,want het maakt me echt ziek. Onze vriendenkringen botsen wel,en dat is misschien het probleem. Maar serieus,zei gaat boven iedereen. Maar ik heb bang dat ik haar echt kwijt speel.

    Nu wil ik graag de mensen bedanken die me hebben gesteund,want dat had ik op dit moment echt nodig. En ik weet nu hoe het echt is,dus bedankt!(l)

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Dankje ^^ x
    misschien ga ik ze eerst is goe laten in zien wat zei allemaal niet aan het verkeer doen is,en dat zei moet vechten in mijn plaats.

    ja het wordt tijd dat zij eens beseft wat ze jou aandoet met haar kutgedrag [/sorry ik let niet meer zo goed op mijn taaltje, als ik te ver ga gewoon melden dat ik m'n bekkie dicht moet houden]


    Why don't you break my heart

    JOYCESTYLE schreef:
    Nu wil ik graag de mensen bedanken die me hebben gesteund,want dat had ik op dit moment echt nodig. En ik weet nu hoe het echt is,dus bedankt!(l)
    hee dat is goed meissie;) als er iets is mag je me gewoon pb'en


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    Precies, mijn dierbaarste vrienden van vroeger hebben me ook allemaal keihard laten stikken. En ik hoop ook nog altijd dat het gewoon een nare droom was ofzo en ik later weer veel lol met ze zal hebben. Maar ik weet dat dat niet zal gebeuren, maar ik koester wel wat ze juist wél goed voor me deden en voor me betekent hebben. Beter dan wrok koesteren jegens hen.

    Bij mij ook.
    Ik heb nog nooit iemand gehad die er ECHT voor mij is geweest. Behalve 1 persoon, maar die woont mijlenver van mij af. =\
    Dus ik snap PRECIES hoe je je voelt enzo. Als je is een schouder nodig hebt om uit te huilen dan kan je bij mij aankloppen. ^^
    En bij DutchAngel zo te horen ook ! ;D
    Nu heb je er zelfs 2 schouders om op uit te huilen! ;o
    (Jeetje, ik kan tellen! x'D)
    En megagraaggedaan met het helpen en te luisteren enzo ^^
    Ik hoop toch dat je enkele van onze adviezen gaat gebruiken. (:
    <3


    Where there is a sea there are pirates...

    DutchAngel schreef:
    (...)
    ja het wordt tijd dat zij eens beseft wat ze jou aandoet met haar kutgedrag [/sorry ik let niet meer zo goed op mijn taaltje, als ik te ver ga gewoon melden dat ik m'n bekkie dicht moet houden]

    Ahnee doe maar, ze gedraagd zich echt kut.Sinds dat ze zo veel met die mensen overweg komt is onze vriendschap gewoon achteruit gegaan. De laatste keer dat ik bij haar was hadden we eventjes ruzie,omdat ze telkens naar haar vrienden wouw gaan,en ik had daar geen goesting in,omdat ik haar al zo weinig zie omdat we zo ver van elkaar wonen,en dan wil ik wel eventjes tijd met haar alleen door brengen.

    Instinctive schreef:
    (...)
    Bij mij ook.
    Ik heb nog nooit iemand gehad die er ECHT voor mij is geweest. Behalve 1 persoon, maar die woont mijlenver van mij af. =\
    Dus ik snap PRECIES hoe je je voelt enzo. Als je is een schouder nodig hebt om uit te huilen dan kan je bij mij aankloppen. ^^
    En bij DutchAngel zo te horen ook ! ;D
    Nu heb je er zelfs 2 schouders om op uit te huilen! ;o
    (Jeetje, ik kan tellen! x'D)
    En megagraaggedaan met het helpen en te luisteren enzo ^^
    Ik hoop toch dat je enkele van onze adviezen gaat gebruiken. (:
    <3

    Lieve mensjes op Quilet (':

    Instinctive schreef:
    (...)
    Bij mij ook.
    Ik heb nog nooit iemand gehad die er ECHT voor mij is geweest. Behalve 1 persoon, maar die woont mijlenver van mij af. =\
    Dus ik snap PRECIES hoe je je voelt enzo. Als je is een schouder nodig hebt om uit te huilen dan kan je bij mij aankloppen. ^^
    En bij DutchAngel zo te horen ook ! ;D
    Nu heb je er zelfs 2 schouders om op uit te huilen! ;o
    (Jeetje, ik kan tellen! x'D)
    En megagraaggedaan met het helpen en te luisteren enzo ^^
    Ik hoop toch dat je enkele van onze adviezen gaat gebruiken. (:
    <3

    But dat geld ook voor jou ea..als jij ergens mee zit ofzo mag je ook pb'en


    Ahnee doe maar, ze gedraagd zich echt kut.Sinds dat ze zo veel met die mensen overweg komt is onze vriendschap gewoon achteruit gegaan. De laatste keer dat ik bij haar was hadden we eventjes ruzie,omdat ze telkens naar haar vrienden wouw gaan,en ik had daar geen goesting in,omdat ik haar al zo weinig zie omdat we zo ver van elkaar wonen,en dan wil ik wel eventjes tijd met haar alleen door brengen.
    en dat van jou vind ik niet meer dan logisch, I don't like that girl at all *kijkt arrogant* but I do like you, you sound nicee


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)en dat van jou vind ik niet meer dan logisch, I don't like that girl at all *kijkt arrogant* but I do like you, you sound nicee

    I'm nice *egomoment*
    Nee ze,door jullie ben ik nu gaan beseffen dat ze veel moeite mag gaan doen dat ze me nog als vriendin wilt :'D Ik vind het alleen ook een beetje zielig voor mijn ouders,die kwamen ook goed overeen met dat meisje (:
    dus die gaan het erg vinden moesten we geen vrienden meer zijn xD


    weetje,laten we ons eigen noemen tot een van de liefste mensen op quizlet [de mensen die op dit topic hebben gereageerd ö]

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    I'm nice *egomoment*
    Nee ze,door jullie ben ik nu gaan beseffen dat ze veel moeite mag gaan doen dat ze me nog als vriendin wilt :'D Ik vind het alleen ook een beetje zielig voor mijn ouders,die kwamen ook goed overeen met dat meisje (:
    dus die gaan het erg vinden moesten we geen vrienden meer zijn xD


    weetje,laten we ons eigen noemen tot een van de liefste mensen op quizlet [de mensen die op dit topic hebben gereageerd ö]

    Haha dat egomoment mag je hebben heur, is je gegunt;)
    Hallelujaa ze beseft het goed *maakt vreugdedansje* en achja ouders, ze kunnen niet altijd alles hebben ea;)

    Yeah we are the sweetest kiddo's here


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    Haha dat egomoment mag je hebben heur, is je gegunt;)
    Hallelujaa ze beseft het goed *maakt vreugdedansje* en achja ouders, ze kunnen niet altijd alles hebben ea;)

    Yeah we are the sweetest kiddo's here

    We doen samen een vreugdedansje x'D
    en we zende da op naar die funny'st home video's ofso iets x'D

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    I'm nice *egomoment*
    Nee ze,door jullie ben ik nu gaan beseffen dat ze veel moeite mag gaan doen dat ze me nog als vriendin wilt :'D Ik vind het alleen ook een beetje zielig voor mijn ouders,die kwamen ook goed overeen met dat meisje (:
    dus die gaan het erg vinden moesten we geen vrienden meer zijn xD


    weetje,laten we ons eigen noemen tot een van de liefste mensen op quizlet [de mensen die op dit topic hebben gereageerd ö]


    Oh nee. Dat hoeft niet. Ik ben niet zo ijdel. (Pfft, hoe arrogant klink ik nu wel ni? x'D)
    Maarja. Dat was ook onze bedoeling om je dat te laten beseffen. ^^
    En ik kwam ook super goe overheen met de ouders van mijn vriendin. Maarja. Kheb eigenlijk superveel medelijden met haar ouders (maar da's een ander verhaal.)


    Where there is a sea there are pirates...

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    We doen samen een vreugdedansje x'D
    en we zende da op naar die funny'st home video's ofso iets x'D

    haha ja precies
    *zingt hard en vals DOE DE INDIANENDANS WOEWOEHOEWOEEEE INDIANENDANS*


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)en dat van jou vind ik niet meer dan logisch, I don't like that girl at all *kijkt arrogant* but I do like you, you sound nicee

    Dankjewel ^^
    Da's lief (:


    Where there is a sea there are pirates...

    DutchAngel schreef:
    (...)
    haha ja precies
    *zingt hard en vals DOE DE INDIANENDANS WOEWOEHOEWOEEEE INDIANENDANS*

    Dat is dus zowiezo een van de domste dansliedjes ooit xD

    Instinctive schreef:
    (...)
    Dankjewel ^^
    Da's lief (:

    you are also welcome


    Why don't you break my heart