• Mijn beste vriendin. Op deze tijd heeft ze het gewoon heel heel moeilijk,maar ik ga u niet zeggen waarom. Maar tegenwoordig is het persies of ze is altijd kwaad op mij,of teleurgesteld. En ik probeer haar zo goed mogelijk te helpen met het geen waarom ze het moeilijk heeft. Maar ik vind persoonlijk dat het lijkt alsof ik niets goeds meer kan doen voor haar,hoe vriendelijk ik ook blijf. En ze doet kortaf tegen mij enzu. En vriendin van haar beginnen dan onderling een gesprek op netlog,op mijn foto dan nog. Terwijl mijn vriendin daar bij zit. En ik word daar vervelend van,maar ik heb het niet gezegd. Maar nu doet ze dus weer zo kortaf. En ik heb tegen haar gezegd dat ik haar zal laten doen voor vandaag en haar gerust zal laten. En toen zei ze gewoon; dast beste. Maar ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan. Maar dat ga ik ook niet vragen,anders maak ik het nog alleen maar erger. Maar het probleem is. Ik wil haar gewoon niet kwijt,want ze betekent echt massas veel voor mij,meer als dat ze kan denken. En dat weet ze ook wel,alleen weet ik niet zeker of ze het wel serieus opneemt. Is er iemand dat mij kan helpen? Ik kan haar er nu echt niet mee confronteren door het geen waardoor ze het nu zo moeilijk heeft. Moet ik haar gewoon laten doen? Terwijl ze tegen anderen wel veel praat ? En tegen mij niet? ik heb echt hulp hierbij nodig,want het maakt me echt ziek. Onze vriendenkringen botsen wel,en dat is misschien het probleem. Maar serieus,zei gaat boven iedereen. Maar ik heb bang dat ik haar echt kwijt speel.

    Bekend probleem, Ze waardeert jou hulp heel erg.
    alleen ze heeft het heel moeilijk zo te lezen, maar ze heeft jou hulp nodig, en ze vind het geweldig van jou.

    Ze reageert zo kortaf omdat ze het moeilijk heeft en veel met haar eigen gedachte in de knoei zit denk ik.

    Succes en sterkte!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Bekend probleem, Ze waardeert jou hulp heel erg.
    alleen ze heeft het heel moeilijk zo te lezen, maar ze heeft jou hulp nodig, en ze vind het geweldig van jou.

    Ze reageert zo kortaf omdat ze het moeilijk heeft en veel met haar eigen gedachte in de knoei zit denk ik.

    Succes en sterkte!

    Maar ze geeft me echt het gevoel dat ze me niet meer hoeft als vriendin.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Maar ze geeft me echt het gevoel dat ze me niet meer hoeft als vriendin.


    Meestal is dat juist NIET het geval.
    Vraag anders er eens gewoon naar :]


    Maar blijf haar steunen als ze het moeilijk heeft en jij dat ook zelf WILT!
    :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Meestal is dat juist NIET het geval.
    Vraag anders er eens gewoon naar :]


    Maar blijf haar steunen als ze het moeilijk heeft en jij dat ook zelf WILT!
    :)

    Ze zei dat we allebij verschillende vriendekringe hebben die veel van elkaar verschillen. En dat die ons beïnvloeden. En dat is ook wel zo. Maar hierdoor krijg ik bang dat ze me gewoon gaat laten vallen.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ze zei dat we allebij verschillende vriendekringe hebben die veel van elkaar verschillen. En dat die ons beïnvloeden. En dat is ook wel zo. Maar hierdoor krijg ik bang dat ze me gewoon gaat laten vallen.


    Hmmm, zeg eerlijk tegen haar dat je bang bent haar kwijt te raken, en wacht haar reactie af.
    Wees eerlijk en vertel hoe jij je voelt :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb NET hetzelfde gevoel. Mijn 'vriendin' heeft dus heel dn tijd stemmingswisselingen. En zij doet alleen stom tegen mij en niet tegen andere vrienden van haar. En pff.
    Ik heb het lang genoeg volgehouden. Nu moet ik ze niet meer.
    Volgens mij realiseert ze niet wat ze kwijtraakt als jij je niet meer over haar bekommert.
    Laat ze een tijdje helemaaal met rust. Dus praat niet tegen haar als zij daar zelf niet aan begint enzo. Dan zie je wel waar het op uitdraait.
    Als je echt iets voor haar betekent, zal ze moeite doen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    Ik heb NET hetzelfde gevoel. Mijn 'vriendin' heeft dus heel dn tijd stemmingswisselingen. En zij doet alleen stom tegen mij en niet tegen andere vrienden van haar. En pff.
    Ik heb het lang genoeg volgehouden. Nu moet ik ze niet meer.
    Volgens mij realiseert ze niet wat ze kwijtraakt als jij je niet meer over haar bekommert.
    Laat ze een tijdje helemaaal met rust. Dus praat niet tegen haar als zij daar zelf niet aan begint enzo. Dan zie je wel waar het op uitdraait.
    Als je echt iets voor haar betekent, zal ze moeite doen.

    Ik ben door zo iets al is een zeer goede vriendin kwijt gespeeld,om haar gewoon met rust te laten. En dat is iets wat ik niet meer ga doen,omdat ik anders 2 keer dezelfde fout maak.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ik ben door zo iets al is een zeer goede vriendin kwijt gespeeld,om haar gewoon met rust te laten. En dat is iets wat ik niet meer ga doen,omdat ik anders 2 keer dezelfde fout maak.


    Jaa, dit is een lastige situatie..

    Ik hoop dat het helemaal goed komt.. doe wat je zelf het beste vind, en wacht af:)

    succes!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Eerlijk gezegd ben ik het niet echt met Rickjuh eens. Ik merk eigenlijk geen waardering voor wat je voor haar doet. En als zij zegt dat het het beste is dat je haar laat okee. Maar ze hoeft jou geen kutgevoel te geven omdat het met haar slecht gaat.

    Ik zou het denk ik gewoon proberen te vertellen. Zeg haar dat je er echt voor haar wilt zijn en ook zult zijn, maar dat ze niet zo kortaf moet doen. Vraag haar ernaar waarom ze dat doet.

    Maar ik denk dat je even afstand van haar moet nemen. Als je zelf al een kutgevoel hebt, dan kun je haar ook lastiger helpen. Neem even afstand en praat uiteindelijk met haar. Zoals mijn pappie en mammie altijd zeggen; "Van praten word je wijs":Y)
    Succes en sterkte
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Jaa, dit is een lastige situatie..

    Ik hoop dat het helemaal goed komt.. doe wat je zelf het beste vind, en wacht af:)

    succes!

    dankjé

    DutchAngel schreef:
    Eerlijk gezegd ben ik het niet echt met Rickjuh eens. Ik merk eigenlijk geen waardering voor wat je voor haar doet. En als zij zegt dat het het beste is dat je haar laat okee. Maar ze hoeft jou geen kutgevoel te geven omdat het met haar slecht gaat.

    Ik zou het denk ik gewoon proberen te vertellen. Zeg haar dat je er echt voor haar wilt zijn en ook zult zijn, maar dat ze niet zo kortaf moet doen. Vraag haar ernaar waarom ze dat doet.

    Maar ik denk dat je even afstand van haar moet nemen. Als je zelf al een kutgevoel hebt, dan kun je haar ook lastiger helpen. Neem even afstand en praat uiteindelijk met haar. Zoals mijn pappie en mammie altijd zeggen; "Van praten word je wijs":Y)
    Succes en sterkte
    xoxo

    Nja,het probleem zijn onze vriendekringen. Die tussen ons zowat proberen te komen. Maar ze denkt dat het van haar kant komt.

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Nja,het probleem zijn onze vriendekringen. Die tussen ons zowat proberen te komen. Maar ze denkt dat het van haar kant komt.

    Als ze werkelijk waar zo'n goede vriendin is en werkelijk waar zo enorm veel om jou geeft enzo, dan zouden de verschillende vriendekringen geen probleem zijn. Ik bedoel als je even objectief kijkt, dan zou die vriendenkring van haar niet zoveel invloed op haar mogen hebben dat jullie vriendschap eronder lijdt.

    Ik zou er echt met haar over praten, ondanks de shit waar ze nu doorheen moet. Het heeft geen nut als jullie je dadelijk beide klote voelen. En als praten niet werkt, afstand nemen.


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    Als ze werkelijk waar zo'n goede vriendin is en werkelijk waar zo enorm veel om jou geeft enzo, dan zouden de verschillende vriendekringen geen probleem zijn. Ik bedoel als je even objectief kijkt, dan zou die vriendenkring van haar niet zoveel invloed op haar mogen hebben dat jullie vriendschap eronder lijdt.

    Ik zou er echt met haar over praten, ondanks de shit waar ze nu doorheen moet. Het heeft geen nut als jullie je dadelijk beide klote voelen. En als praten niet werkt, afstand nemen.

    Ja,ik heb met haar gepraat dat ik niet wil dat het een invloed op onze vriendschap heeft. En toen zei ze; 'uhu'! en nu heb ik gezegd dat ik haar echt niet kwijt wil,dat ze ons echt niet uit elkaar mogen krijgen en toen zei ze dat we het zullen proberen. Maarja, ik heb nu gewoon gezegd dat ik haar gerust ga laten voor vandaag,maar dat ik zeker moet weten dat ik haar niet kwijt ben.

    Nja. Van dat je die met rust moet laten.
    Ik vind dat als iemand je op die manier kwijt kan raken, zonder er erg in te hebben, geen echte vriend is en nooit is geweest.
    Echte vrienden worden door zoiets idioots toch niet boos op elkaar? Dat zij het moeilijk heeft, betekent niet dat jij er ook onder moet lijden.
    Probeer het in te zien. Het is zo vreselijk kinderachtig. Ze praat wel met haar andere vrienden en nu net met jou niet? Hoe stom is dat wel niet?
    Oftewel is zij gewoon zo vreselijk dom dat zij niet eens begrijpt dat het jou pijn doet, Oftewel doet ze het expres.
    1 van de 2. En ik vind dat zij met haar 'ik heb het moeilijk' vreselijk overdrijft. Dat is weer zo een van die zinloze uitvluchtjes. Daar weet ik alles van, geloof mij.


    Where there is a sea there are pirates...

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ja,ik heb met haar gepraat dat ik niet wil dat het een invloed op onze vriendschap heeft. En toen zei ze; 'uhu'! en nu heb ik gezegd dat ik haar echt niet kwijt wil,dat ze ons echt niet uit elkaar mogen krijgen en toen zei ze dat we het zullen proberen. Maarja, ik heb nu gewoon gezegd dat ik haar gerust ga laten voor vandaag,maar dat ik zeker moet weten dat ik haar niet kwijt ben.

    Als ik dit zo goed lees, dan ben ik bang dat je haar al kwijt bent. Want ze komt niet echt over als iemand die nog heel veel moeite wil doen voor de vriendschap.
    En verder ben ik het met Instinctive eens.


    Why don't you break my heart