• Hallelujah, nooit meer.
    Vandaag had ik dus sportdag en gingen we de Lesse afkajakken. We moesten eerst al om zeven uur op school zijn om vervolgens drie uur te rijden, waarvan één uur file. Toen we daar aankwamen, zagen we drie verschillende bootjes: rode, blauwe en gele. Elk voor een andere school, de Lesse was dus drukbezet. Wij hadden de blauwe bootjes.
    Het eerste deel was verschrikkelijk saai en het regende verschrikkelijk hard. Iedereen had ongelofelijk veel koud en we begonnen wat blauw te zien. In de helft stopten we aan een kamping om te eten, maar doordat het zo hard regende, waren we daar al snel weer weg.
    In het tweede deel, werden we ineens geramd door een rood bootje, we zijn niet niet omgekiept, maar ons bootje zat wél helemaal vol water. Nog geen vijf seconden later werden we langs de andere kant geramd door een geel bootje. Ik helemaal slecht gezind op hen vloeken, ze deden het er gewoon op. Ze mogen van geluk spreken dat ik mijn spatel niet richting hun hoofd gegooid heb. ><
    Maar een tijdje daarna, kwamen we het bootje van Silke en Véronique tegen. We vaarden samen naar de eerste waterval. Ze hadden ons gezegd dat we récht van de waterval moesten afvaren, of we zouden omkiepen. Dus, wij varen er recht op af, maar de laatste halve meter draait ons bootje ineens schuin, zodat we bijna koprollend die waterval af zouden gaan. Maar door een of andere heel leuke reden, gebeurde dat niet en bleven we recht. Al werd onze waterverzameling in dat bootje maar groter en groter. :'D
    Over de tweede waterval hadden ze ons verteld dat je sowieso ging omkieperen, omdat hij te hoog was. Wij vol goede moed naar die waterval varen, met Silke en Véronique naast ons. We hadden lachwekkend ruzie om wie het eerst de waterval zou afgaan en toen besloten Silke en Véronique ons te rammen, zodat zij eerst waren. :'D
    Wij helemaal hysterisch die waterval af, maar we bleven gewoon fucking recht. O.O
    Al vaarden we vijf meter wel recht een zandbank in. :'D
    Toen hadden we ons bootje vastgebonden aan het bootje van Silke en Véronique en gingen we chips eten. Toen er een geel bootje aankwam, vroegen we of ze ons wilden trekken en ze deden het nog ook. :')
    Op het einde waren we wel helemaal nat en zagen we blauw van de koud, mijn armen zien nog steeds blauw. We hebben gewoon fucking 24 kilometer gevaren. O.O
    Al bij al was het tweede deel wel leuk, maar ik doe het nooit meer. :Y)

    Kon het niet langer?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    Kon het niet langer?

    Blijkbaar wel. :Y)

    WHOA
    :Y)

    weet je, jijm ag tenminste zo'n leuke dingen doen, ik mag tijdens de sportdag gewoon thuisblijve --'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xGOSSIP schreef:
    weet je, jijm ag tenminste zo'n leuke dingen doen, ik mag tijdens de sportdag gewoon thuisblijve --'

    Wij doen nooit leuke dingen, enkel dit jaar.

    Jammer, ik wilde net vragen of je meeging.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Aaah, dat tweede deel lijkt me nog wel gaaf :'D, maar het eerste deel was minder leuk geweest.


    rules don't stop me

    Liever varen dan lopen :') Ik wil ook zo'n sportdag.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind kajakken toch wel erug leuk heur. Zéker als je met een leerkracht moet kajakken die al het werk voor zich neemt :Y) Maarreeeuh, zoveel geluk had jij dus niet zo te zien muhaha x) Sorry, blauwerd :'D

    Kajakken ö!
    omg ik haaaat kajakken, heb dat eens samen met een 'vriendin' gedaan. Ik mocht roeien, op het einde had ik bleinen.


    c'est mon lamour pour toi.

    Haha, leek me wel grappig, behalve het weer dan.
    -.-'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb de afvaart van de Lesse ook is gedaan met vrienden, bij ons was het ook aan het regenen en donderen en bliksemen, da was eigl wel nog leuk omdat we daar bijna alleen waren en we elkaar aan het bang maken waren XD al kon ik er op de moment zelf niet mee lachen

    hopelijk heb je morgen niet te veel spierpijn! spreekt uit ervaring

    Oh ooh. :X

    Jolien goes overtreffende trap. O nu even je lulverhaal lezen x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Om een lang verhaal kort te maken. Jolien kan níet kajakken xD. Whaha super vet. Ik ben er wel heel goed in. Wij gaan dat een keer doen bij plopsaland dinges, daar is heel veeel wild water, haha en dat is een soort van gevaarlijk. Maar who cares, dat gaan wij doen. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.