• Mijn beste vriendin. Op deze tijd heeft ze het gewoon heel heel moeilijk,maar ik ga u niet zeggen waarom. Maar tegenwoordig is het persies of ze is altijd kwaad op mij,of teleurgesteld. En ik probeer haar zo goed mogelijk te helpen met het geen waarom ze het moeilijk heeft. Maar ik vind persoonlijk dat het lijkt alsof ik niets goeds meer kan doen voor haar,hoe vriendelijk ik ook blijf. En ze doet kortaf tegen mij enzu. En vriendin van haar beginnen dan onderling een gesprek op netlog,op mijn foto dan nog. Terwijl mijn vriendin daar bij zit. En ik word daar vervelend van,maar ik heb het niet gezegd. Maar nu doet ze dus weer zo kortaf. En ik heb tegen haar gezegd dat ik haar zal laten doen voor vandaag en haar gerust zal laten. En toen zei ze gewoon; dast beste. Maar ik weet echt niet wat ik verkeerd heb gedaan. Maar dat ga ik ook niet vragen,anders maak ik het nog alleen maar erger. Maar het probleem is. Ik wil haar gewoon niet kwijt,want ze betekent echt massas veel voor mij,meer als dat ze kan denken. En dat weet ze ook wel,alleen weet ik niet zeker of ze het wel serieus opneemt. Is er iemand dat mij kan helpen? Ik kan haar er nu echt niet mee confronteren door het geen waardoor ze het nu zo moeilijk heeft. Moet ik haar gewoon laten doen? Terwijl ze tegen anderen wel veel praat ? En tegen mij niet? ik heb echt hulp hierbij nodig,want het maakt me echt ziek. Onze vriendenkringen botsen wel,en dat is misschien het probleem. Maar serieus,zei gaat boven iedereen. Maar ik heb bang dat ik haar echt kwijt speel.

    Misschien kun je haar even met rust laten. Door haar omstandigheden kan ze zich misschien klote voelen en dat kan ze dan afreageren op anderen, onbewust, en ze bedoelt het waarschijnlijk niet zo. Het ligt dan waarschijnlijk ook niet aan jou.


    -

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Nja,ze heeft echt geen idee hoe kapot ze me maakt. Al die woorden dat ze ooit tegen me zei dat ik de enige was dat gelukt was om in haar hart te graken,dat ik de enige was dat zoveel betekende voor haar. Zit ze nu tegen andere mensen te zeggen,zonder dat ze weet dat het me gewoon kapot maakt,en als ik dat dan ga zeggen dan ben ik alleen maar 'jaloers' en kan ik het niet hebben dat ze ook andere vrienden heeft. Maar ik kan haar gewoon niet opgeven,die heeft echt letterlijk mijn leven gered.

    Uhm sorry maar wat heb je eraan als ze je leven redt om het daarna weer te vernietigen??


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    Uhm sorry maar wat heb je eraan als ze je leven redt om het daarna weer te vernietigen??

    Precies! o.O'
    Gast, jij hebt hersens in je hoofd! ;o


    Where there is a sea there are pirates...

    Mesmerized schreef:
    Misschien kun je haar even met rust laten. Door haar omstandigheden kan ze zich misschien klote voelen en dat kan ze dan afreageren op anderen, onbewust, en ze bedoelt het waarschijnlijk niet zo. Het ligt dan waarschijnlijk ook niet aan jou.

    Dan ben ik toch altijd maar degene om het op af te reageren -__-'

    Sorry dat ik nu misschien bot en grof tegen mensen ga doen. Het is dus niet zo bedoeld,en het is niet jullie schuld. Maar de mijne,het komt gewoon door die situatie,dat me helemaal zot maakt. dus al op voorhand,sorry,als ik misschien bot en grof ga beginnen doen!

    Instinctive schreef:
    (...)
    Precies! o.O'
    Gast, jij hebt hersens in je hoofd! ;o

    whaha omg dank je voor het compliment..ik moet zeggen dat ik het met jouw uitspraken ook eens ben heur:Y) [/gaat weer verder ontopic]


    Why don't you break my heart

    JOYCESTYLE schreef:
    Sorry dat ik nu misschien bot en grof tegen mensen ga doen. Het is dus niet zo bedoeld,en het is niet jullie schuld. Maar de mijne,het komt gewoon door die situatie,dat me helemaal zot maakt. dus al op voorhand,sorry,als ik misschien bot en grof ga beginnen doen!
    Dat geeft wat mij betreft niet. Als het me te bot wordt dan stop ik gewoon met pogingen je te helpen. Het is voor jou ook neit makkelijk. Dan heb je al een vriendin die zo kut doet en dan zeggen wij eigenlijk ook dingen die je neit wilt horen.


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...)
    whaha omg dank je voor het compliment..ik moet zeggen dat ik het met jouw uitspraken ook eens ben heur:Y) [/gaat weer verder ontopic]

    Ik wil jullie echt gelijk geven,omdat ik weet dat jullie gelijk hebben. Maar dat is gewoon te moeilijk. (:

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ik wil jullie echt gelijk geven,omdat ik weet dat jullie gelijk hebben. Maar dat is gewoon te moeilijk. (:
    Dat snap ik ook wel en ik weet dat het moeilijk is. Maar je beseft het al, dat is al een grote stap. Als je het nu nog voor elkaar krijgt om dat vriendinnetje van je het ook even te laten merken door het contact te verbreken, dan gaat het misschien even heel rottig, maar daarna wel weer stukken beter. En in die rotte tijden mag je best bij me aan pb'en heur


    Why don't you break my heart

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Dan ben ik toch altijd maar degene om het op af te reageren -__-'


    Tja, dat komt omdat je júist haar die steun geeft die ze dan nodig heeft, en jij op dat moment veel bij haar bent.
    Zoals ik al zei, je kunt haar het beste maar even met rust laten. Ik weet natuurlijk niet wat er speelt maar ondanks dat raad ik je aan maar even te slikken als ze weer boos tegen jou doet. Ik weet hoe kut het voelt, maartoch.


    -

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Ik wil jullie echt gelijk geven,omdat ik weet dat jullie gelijk hebben. Maar dat is gewoon te moeilijk. (:

    Ik snap je wel. Ik kan het van mijn vriendin nog steeds niet geloven en ik blijf elke dag toch nog steeds stiekem hopen dat ze weer normaal gaat doen, zoals vroeger enzo. Maar dat komt niet. Het zit alleen in je hoofd en in je hart. Probeer gewoon de fijne momenten te koesteren en niet te vergeten. Die gaan nooit weg, terwijl de mensen komen en gaan. Geef het tijd.
    Je vindt ooit wel iemand die er echt voor jou wil zijn en die nooit wegloopt en je niet in de steek laat. Dan ben je blij dat je verder bent gegaan en niet bij 1 ding bent blijven steken.


    Where there is a sea there are pirates...

    DutchAngel schreef:
    (...)Dat snap ik ook wel en ik weet dat het moeilijk is. Maar je beseft het al, dat is al een grote stap. Als je het nu nog voor elkaar krijgt om dat vriendinnetje van je het ook even te laten merken door het contact te verbreken, dan gaat het misschien even heel rottig, maar daarna wel weer stukken beter. En in die rotte tijden mag je best bij me aan pb'en heur

    Bij mij ook! ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)
    Ik snap je wel. Ik kan het van mijn vriendin nog steeds niet geloven en ik blijf elke dag toch nog steeds stiekem hopen dat ze weer normaal gaat doen, zoals vroeger enzo. Maar dat komt niet. Het zit alleen in je hoofd en in je hart. Probeer gewoon de fijne momenten te koesteren en niet te vergeten. Die gaan nooit weg, terwijl de mensen komen en gaan. Geef het tijd.
    Je vindt ooit wel iemand die er echt voor jou wil zijn en die nooit wegloopt en je niet in de steek laat. Dan ben je blij dat je verder bent gegaan en niet bij 1 ding bent blijven steken.

    Dankjé x

    DutchAngel schreef:
    (...)Dat snap ik ook wel en ik weet dat het moeilijk is. Maar je beseft het al, dat is al een grote stap. Als je het nu nog voor elkaar krijgt om dat vriendinnetje van je het ook even te laten merken door het contact te verbreken, dan gaat het misschien even heel rottig, maar daarna wel weer stukken beter. En in die rotte tijden mag je best bij me aan pb'en heur

    Dankje ^^ x
    misschien ga ik ze eerst is goe laten in zien wat zei allemaal niet aan het verkeer doen is,en dat zei moet vechten in mijn plaats.

    Instinctive schreef:
    (...)
    Ik snap je wel. Ik kan het van mijn vriendin nog steeds niet geloven en ik blijf elke dag toch nog steeds stiekem hopen dat ze weer normaal gaat doen, zoals vroeger enzo. Maar dat komt niet. Het zit alleen in je hoofd en in je hart. Probeer gewoon de fijne momenten te koesteren en niet te vergeten. Die gaan nooit weg, terwijl de mensen komen en gaan. Geef het tijd.
    Je vindt ooit wel iemand die er echt voor jou wil zijn en die nooit wegloopt en je niet in de steek laat. Dan ben je blij dat je verder bent gegaan en niet bij 1 ding bent blijven steken.

    Precies, mijn dierbaarste vrienden van vroeger hebben me ook allemaal keihard laten stikken. En ik hoop ook nog altijd dat het gewoon een nare droom was ofzo en ik later weer veel lol met ze zal hebben. Maar ik weet dat dat niet zal gebeuren, maar ik koester wel wat ze juist wél goed voor me deden en voor me betekent hebben. Beter dan wrok koesteren jegens hen.


    Why don't you break my heart