• Heey:D

    Nou ik wilde het even hebben over het feit dat bijna alle Tokio Hotel-fans(inclusief ik) allemaal zitten te zeiken van: Nee Tom/Gustav/Georg/Bill is van mij!Maar als je even goed nadenkt,de helft van de fans of misschien wel meer zullen de boys niet eens ontmoeten,laat staan er een relatie mee krijgen.En btw voor de Bill-lovers is het gewoon eigenlijk harstikke onmogelijk om een relatie met hem te krijgen,want zoals jullie weten zoekt hij de ware..Nou maar met deze topic wil ik aangeven dat je gewoon realistisch moet blijven en niet denken dat je ooit een relatie met 1 van de 4 zult krijgen


    Siham heeft gesproken ^_^

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Nou beter zij dan Pamela Anderson.



    Whahah dat is zeker waar,met dr neptieten.Oh ik vind het echt belachelijk dat mensen zo nep doen.Btw heel veel Nicole-haters vinden haar ook nep,maar ze heeft toch niks verandert aan haar uiterlijk,ik bedoel ze zijn gewoon jaloers,want met zo'n uiterlijk kun je volgens mij wel heel veel mannen inpakken xD


    Lalalalalalalala.

    @ monkeyball dat bedoel ik maar net zoals wat bomm zegt we dwalen af van het onderwerp xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)


    Whahah dat is zeker waar,met dr neptieten.Oh ik vind het echt belachelijk dat mensen zo nep doen.Btw heel veel Nicole-haters vinden haar ook nep,maar ze heeft toch niks verandert aan haar uiterlijk,ik bedoel ze zijn gewoon jaloers,want met zo'n uiterlijk kun je volgens mij wel heel veel mannen inpakken xD

    ze heeft het gewoon allemaal zelf gedaan (denk ik)
    respect!!

    Ik zit zelf ook te zeuren dat Tom van mij is x3
    Maar ik doe dat echt wel voor de lol, ik weet dat ik hun niet kan krijgen, maar het is gewoon (soms) grappig en leuk om te zeggen dat Tom ofzo van mij is... (A)


    Let the Night embrace you

    Ik heb da nooit gedaan, Ik vond het van in het begin al zielig, xD maar jah, als je dat doet, doe je maar hoor

    xD ja ik doe het ook af en toe wel,maar dat is gewoon omdat ik weet dat ik hem toc nooit zal krijgen en btw op hyves is er een haat aan Nicole hyves gemaakt -_- hoe triest kun je zijn..?


    Lalalalalalalala.

    ik weet maar al te goed dat ik NOOOOIIIT iets met Bill zal hebben, mss 1 kans op een miljoen dat ik hem ontmoet...

    maar het blijft toch altijd leuk om met mn vriendinnen te fantaseren over welke auto we zouden kopen, moesten we met Bill of Tom zijn, en hoe onze kindjes zouden noemen, en waar we zouden wonen en in wat voor huis enzoo..

    Das gewoon grappig xD
    maar aan de andere kant, zou ik nooit met Bill willen zijn om de volgende reden:
    stel, je bent met Bill Kaulitz, en het gelukkigste meisje in de wereld! maar niemand leeft natuurlijk voor eeuwig..En Bill sterft, en je blijft alleen achter, dan is al dat geluk van jaren meteen weg door het verdriet dat je daarvan hebt :( (sry, mn opa is vandaag gestorven, en nu zit ik wat in de sterven-sfeer..vond het heel zielig om mn oma zo te zien :'( )

    Nou ik wilde het even hebben over het feit dat bijna alle Tokio Hotel-fans(inclusief ik) allemaal zitten te zeiken van: Nee Tom/Gustav/Georg/Bill is van mij!Maar als je even goed nadenkt,de helft van de fans of misschien wel meer zullen de boys niet eens ontmoeten,laat staan er een relatie mee krijgen.En btw voor de Bill-lovers is het gewoon eigenlijk harstikke onmogelijk om een relatie met hem te krijgen,want zoals jullie weten zoekt hij de ware..Nou maar met deze topic wil ik aangeven dat je gewoon realistisch moet blijven en niet denken dat je ooit een relatie met 1 van de 4 zult krijgen

    Eens ^^ Maar de meeste mensen op quizlet zijn denk ik wel verstandig genoeg om dit te bedenken. Ik in elk geval wel :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    helemaal gelijk maar drome is toch zooo leuk XD


    Ach, laat die mensen hun gang gaan. Ik zit er niet mee.


    rules don't stop me

    Ik ben het ook mee eens.. Okey ik zeg het ook wel maar dat is dan voor de grap natuurlijk. ik weet dat ik never nooit met een van hun krijg das gewoon onmogelijk. maar ik blijf gewoon verder dromen...
    En ik zie het niet echt voor me dat Tokio hotel met een meisje van 14 jaar of jonger

    Dat het zo'n groot probleem is onder 'fans', belachelijk gewoon.

    Ik heb het nog nooit gezegd,

    "HIJ IS VAN MIJ! >;}"

    Maar ik droom wel dat Tom van mij is (A)

    Haha, nee maar het is zoo, argh!

    En dat mensen dan spontaan Nicole haten, ga Tom haten dat hij dan een slechte smaak heeft voor vrouwen? (A).

    x'D

    Sommige op netlog zitten te zeggen dat tom ofzoo hun ex is .
    endan staat er op hun profiel , germany en praten ze duits op die netlog. of engels
    maa die zyn dan echt dom eeh xD

    Maar tis leuk om da te zeggen ?
    Tom is mine xD
    Haha neen , ik deel hem well met jullie !

    jah je hebt best wel gelijk maar...
    ik heb 1 keer na een concert in duitsland een one night stand met tom gehad:$ dat kan opzich wel...


    (L) remco