• Heey:D

    Nou ik wilde het even hebben over het feit dat bijna alle Tokio Hotel-fans(inclusief ik) allemaal zitten te zeiken van: Nee Tom/Gustav/Georg/Bill is van mij!Maar als je even goed nadenkt,de helft van de fans of misschien wel meer zullen de boys niet eens ontmoeten,laat staan er een relatie mee krijgen.En btw voor de Bill-lovers is het gewoon eigenlijk harstikke onmogelijk om een relatie met hem te krijgen,want zoals jullie weten zoekt hij de ware..Nou maar met deze topic wil ik aangeven dat je gewoon realistisch moet blijven en niet denken dat je ooit een relatie met 1 van de 4 zult krijgen


    Siham heeft gesproken ^_^

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Muha nee ;) want hij checkt de leeftijden altijd met ID kaarten. ^^
    Anders kom je er niet in, en daarnaast valt Tom op oudere gevallen.
    Maar Tom is helemaal geen player hoor, dat kun je nagaan aan iedereen die ze heeft gezien als er geen camera's bij zijn. Georg flirt, Tom is stil en nogal nadenkend. Totaal niet flirty.


    soms een beetje te oud xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Hoezo te oud? :') Oh je doelt op Nicole?
    Hij vind haar alleen vet sexy, maar wil serieus niets met haar hoor. ^^ Ze zijn gewone showbiz friends

    Hoezo te oud? :') Oh je doelt op Nicole?
    Hij vind haar alleen vet sexy, maar wil serieus niets met haar hoor. ^^ Ze zijn gewone showbiz friends


    haha ja dat maar je snapt wel wat ik bedoel xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Maar das toch normaal dat ze nicole sexy vinden, xD komaan das toch een echt Beest XD

    Hoezo te oud? :') Oh je doelt op Nicole?
    Hij vind haar alleen vet sexy, maar wil serieus niets met haar hoor. ^^ Ze zijn gewone showbiz friends



    Nicole heeft toch ook al een relatie?


    Lalalalalalalala.

    Ja inderdaad. ;)
    Alle fans haten haar nu, en dat vind ik kinda weak van ze.
    Nicole is gewoon knap en sexy. [/vind ook]

    Ik vind haar nou niet egt bepaald HOT xD
    maar ik vind de muziek van hun wel erggg leuk :D
    x


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ja inderdaad. ;)
    Alle fans haten haar nu, en dat vind ik kinda weak van ze.
    Nicole is gewoon knap en sexy. [/vind ook]



    Ja zeker niks mis met haar uiterlijk,alleen ik vind dat ze wel een beetje minder bloot moet gaan lopen in die clips.Maar om haar nou te haten omdat ze op een afterparty met Tom heeft gepraat..? xD


    Lalalalalalalala.

    Nou beter zij dan Pamela Anderson.

    Ja inderdaad. ;)
    Alle fans haten haar nu, en dat vind ik kinda weak van ze.
    Nicole is gewoon knap en sexy. [/vind ook]

    Uhu, als ik een man zou zijn XD Maar ik vind het ook erg dat ze Nicol allemaal haten, ze hebben wel hard gewerkt voor hun succes .. (Pcd) en Okéj, ik vond het wel jammer dat ze solo ging, maar ik ben nog steeds fan, en ik bedoel, als je ieder meisje die Th wel mooi vind zou beginnen haten ..

    (...)


    Ja zeker niks mis met haar uiterlijk,alleen ik vind dat ze wel een beetje minder bloot moet gaan lopen in die clips.Maar om haar nou te haten omdat ze op een afterparty met Tom heeft gepraat..? xD


    Ik vind dat Nicol niet weinig kleren aangeeft, want alles is toch bedekt?

    (...)

    Ik vind dat Nicol niet weinig kleren aangeeft, want alles is toch bedekt?


    Ja oké,maar ik bedoel gewoon de kleren zelf snapje?Maar hun muziek is wel leuk hoor(A)


    Lalalalalalalala.

    gaat het hier nu over die nicole of om het feit over de kansen xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    gaat het hier nu over die nicole of om het feit over de kansen xD

    Neej over het feit dat je realistisch moet zijn maar het is hier een heel klein beetje off topic

    Muha ja we dwalen steeds verder af.