• Heey:D

    Nou ik wilde het even hebben over het feit dat bijna alle Tokio Hotel-fans(inclusief ik) allemaal zitten te zeiken van: Nee Tom/Gustav/Georg/Bill is van mij!Maar als je even goed nadenkt,de helft van de fans of misschien wel meer zullen de boys niet eens ontmoeten,laat staan er een relatie mee krijgen.En btw voor de Bill-lovers is het gewoon eigenlijk harstikke onmogelijk om een relatie met hem te krijgen,want zoals jullie weten zoekt hij de ware..Nou maar met deze topic wil ik aangeven dat je gewoon realistisch moet blijven en niet denken dat je ooit een relatie met 1 van de 4 zult krijgen


    Siham heeft gesproken ^_^

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Hij gaat die harten toch breken. Gay of niet.
    Maar natuurlijk zegt hij van niet. ^^ Maargoed die ontkenning moet je maar eens goed terugkijken, dan kun je al die leuke tekens van 'liegen' terugvinden. You know? Mensenkennis.
    Serieus, de dag dat Bill echt serieus een vriendin krijg ben ik echt zo verbaasd O_O
    Al zal dat dan toch een 'ik ben hetro en ik bewijs het stunt' zijn. Maargoed, hij zegt wel meer onwaarheden.
    Serieus, ik heb al zoveel leugens uit zijn mond horen komen, en uit die van de rest ook.

    (...)
    Jij hebt hem ;)
    Nee maar echt, hij is gewoon gay, en zodra het succes voorbij is komt hij uit de kast. En dan ga ik met een toeter 'Ik zei het toch' over de straat roepen naar al die kids die niet wilde lusiteren.

    Ofzo. :') -trekt aan Bill's kast-



    whahaha omg ik doe met je mee xD.


    Lalalalalalalala.

    Haha, ik zat zo eens te denken
    wat als tom echt aangeklaagt word voor het neuken van minderjarigen, en dat het uiteindelijk toch blijkt dat Bill homo is, ik vraag me af wat er dan met th gaat gebeuren

    Volgens mij een pak vans minder, maar .. nu ben ik een beetje af topic

    Hij gaat die harten toch breken. Gay of niet.
    Maar natuurlijk zegt hij van niet. ^^ Maargoed die ontkenning moet je maar eens goed terugkijken, dan kun je al die leuke tekens van 'liegen' terugvinden. You know? Mensenkennis.
    Serieus, de dag dat Bill echt serieus een vriendin krijg ben ik echt zo verbaasd O_O
    Al zal dat dan toch een 'ik ben hetro en ik bewijs het stunt' zijn. Maargoed, hij zegt wel meer onwaarheden.
    Serieus, ik heb al zoveel leugens uit zijn mond horen komen, en uit die van de rest ook.



    Ja oké iedereen zegt wel van: het zijn hele lieve jongens en blabla al die shit,maar like wtf je kent ze niet eens!


    Lalalalalalalala.

    Geef er is een paar kan er even niet opkomen heb vanacht 2 uurtjes slaap gehad:P


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)


    howw wacht even.
    dus stel dat hij een vriendinnetje krijgt van 16 moet ie wachten tot zei 18 is of zie ik het nu helemaal verkeerd?

    Nu hij zelf 18 is niet. Maar wettelijk wel ja, als hij eenmaal 19 is. Al is er volgens mij wel een andere regel omdat het daarvoor wel mocht.
    Maargoed voor geo is dat inderdaad onmogelijk. Hij moet het met 18 jarige doen.

    Ja oké iedereen zegt wel van: het zijn hele lieve jongens en blabla al die shit,maar like wtf je kent ze niet eens!

    Muha ik ken ze té goed. En ga me niet vragen hoe dat kan enzo bla nee ik ga niet dagelijks bij ze op bezoek ofzo. :'D Dat is dom gelul, en dan zou ik hard liegen.
    Ik kan je een ding zeggen en dat is dat Bill echt een bitch kan zijn enzo O_O nog een gaytick.

    Maarja we dwalen af. ^^'

    Haha, ik zat zo eens te denken
    wat als tom echt aangeklaagt word voor het neuken van minderjarigen, en dat het uiteindelijk toch blijkt dat Bill homo is, ik vraag me af wat er dan met th gaat gebeuren

    Volgens mij een pak vans minder, maar .. nu ben ik een beetje af topic



    whahaha Tom wordt aangeklaagt xD omg ik zie het al voor me,Tom in zijn Cadillac naar het politiebureau en dan zit daar zo'n meisje dat hem heeft aangeklaagt en dan zegt hij zo: Ken ik jou..? xD


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Nu hij zelf 18 is niet. Maar wettelijk wel ja, als hij eenmaal 19 is. Al is er volgens mij wel een andere regel omdat het daarvoor wel mocht.
    Maargoed voor geo is dat inderdaad onmogelijk. Hij moet het met 18 jarige doen.


    haha oke ik snap het een beetje.
    helaas iedereen onder de 16 =D


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    haha oke ik snap het een beetje.
    helaas iedereen onder de 16 =D



    Onder de 18 dan toch..?:P


    Lalalalalalalala.

    Laten we de wetten hier maar even achterwegen laten want ik ben nog niet helemaal wakker


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Helaas iederen onder de 18 volgens mij kun je al direct zeggen helaas iedereen op quizlet XD maar natuurlijk als je ouder bent dan 16 heb je wel iets meer hoop

    Laten we de wetten hier maar even achterwegen laten want ik ben nog niet helemaal wakker



    xD das goed:P


    Lalalalalalalala.

    Helaas iederen onder de 18 volgens mij kun je al direct zeggen helaas iedereen op quizlet XD maar natuurlijk als je ouder bent dan 16 heb je wel iets meer hoop


    Ja inderdaad xD


    Lalalalalalalala.

    volgens mij is de helft van alle fans ook alleen maar fan omdat ze denken dat ze iets met hun kunnen krijgen


    keep talking shit your makin me famous ['L]