• Heey:D

    Nou ik wilde het even hebben over het feit dat bijna alle Tokio Hotel-fans(inclusief ik) allemaal zitten te zeiken van: Nee Tom/Gustav/Georg/Bill is van mij!Maar als je even goed nadenkt,de helft van de fans of misschien wel meer zullen de boys niet eens ontmoeten,laat staan er een relatie mee krijgen.En btw voor de Bill-lovers is het gewoon eigenlijk harstikke onmogelijk om een relatie met hem te krijgen,want zoals jullie weten zoekt hij de ware..Nou maar met deze topic wil ik aangeven dat je gewoon realistisch moet blijven en niet denken dat je ooit een relatie met 1 van de 4 zult krijgen


    Siham heeft gesproken ^_^

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    oke onder de 16 dus tellen de 16 jarige dan wel of niet mee xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Maar you know, zodra je zo'n kindertje dat verteld worden ze vaak enorm boos op me, 'dat ik hun droom verpest' enzo. :')
    Like come on, alsof hij met een Hollander zou gaan. Niet hoor, hij eindigt gewoon met een duitse niet diehard fan. ^^ Dus doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg.

    16 wel, want dat is dan net legaal.

    xD ja kijk,dat bedoelde ik met strafbaar xD en ja ik blijf gewoon van ze dromen,er zit sowieso 6 jaar verschil tussen.Dus ik heb nog niet eens 0,001 procent kans xD


    Lalalalalalalala.

    Ja het is toch logish dat hun met een duits meisje gaan trouwen, maar nederlander zou ook nog wel kunnen, maar een grotere kans is een duits meisje.

    want komop een meisje uit amerika das veel ste ver weg, frankrijk en spanje en die landen kunnen geen duits.

    dus wat blijft er nog over van de fans die denken dat ze een kans maken ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    En Bill is toch gay as hell.
    Serieus, wanneer gaan jullie dat inzien? Hij is zó niet hetro. Bi op z'n minst, maar die eindigd gewoon met een lekkere boy hoor. ^^

    Hmm, ik vind eigenlijk dat een jongen altijd een vriendin moet hebben die jonger is XD maar dat is gewoon mijn mening, maar natuurlijk, als je beroemd bent ligt dat wel wat anders :) Maar ik vind dat iedereen die 'verliefd' is op Bill/Tom/gus/georg niet op hen moet hopen, Iedereen weet nu toch, dat hij niks met jou zou beginnen ..

    xD ja kijk,dat bedoelde ik met strafbaar xD en ja ik blijf gewoon van ze dromen,er zit sowieso 6 jaar verschil tussen.Dus ik heb nog niet eens 0,001 procent kans xD


    nooit geweten dat het strafbaar kon zijn, nou dan heeft mijn vriendin die denkt dat ze kans maakt ook een lading zakdoekjes nodig


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Maargoed feit blijft dat TH zoveel fans heeft omdat ze allemaal denken dat het mogelijk is. Dat is echt de harde motor achter het ehel gedoe. Ze doen ook alsof ze bereikbaar zijn voor de fans, wat technnisch gezien niet echt zo is. Alleen dat imago is bereikbaar, de personen zelf niet. Voor hen ben je gewoon een van de duizend.

    En Bill is toch gay as hell.
    Serieus, wanneer gaan jullie dat inzien? Hij is zó niet hetro. Bi op z'n minst, maar die eindigd gewoon met een lekkere boy hoor. ^^


    Ja, ik snap wel waarom hij de ware niet kan vinden omdat het allemaal meisjes zijn (lol)


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ja het is wel strafbaar om met kids onder de 16 te neuken. Als de boven de 18 bent moet je wachten tot dat meisje 18 is. Lullig maar waar, de dag gaat nog komen waarop Tomsel wordt aangeklaagd voor het neuken van een minderjarige.

    En Bill is toch gay as hell.
    Serieus, wanneer gaan jullie dat inzien? Hij is zó niet hetro. Bi op z'n minst, maar die eindigd gewoon met een lekkere boy hoor. ^^



    Hij heeft wel vrouwelijke trekken,als hij echt met een man zou belanden(wat wel mogelijk zou zijn).Dan heeft hij wel heel veel harten gebroken hoor,want hij zegt altijd dat hij geen gay is enzo.Maarja ik heb er verder niks op tegen,als hij maar gelukkig is^_^


    Lalalalalalalala.

    Maargoed feit blijft dat TH zoveel fans heeft omdat ze allemaal denken dat het mogelijk is. Dat is echt de harde motor achter het ehel gedoe. Ze doen ook alsof ze bereikbaar zijn voor de fans, wat technnisch gezien niet echt zo is. Alleen dat imago is bereikbaar, de personen zelf niet. Voor hen ben je gewoon een van de duizend.

    Jah i know, maar wanneer begrijpt er dat eindelijk eens iemand ..

    (...)

    Ja, ik snap wel waarom hij de ware niet kan vinden omdat het allemaal meisjes zijn (lol)

    Jij hebt hem ;)
    Nee maar echt, hij is gewoon gay, en zodra het succes voorbij is komt hij uit de kast. En dan ga ik met een toeter 'Ik zei het toch' over de straat roepen naar al die kids die niet wilde lusiteren.

    Ofzo. :') -trekt aan Bill's kast-

    Ja het is wel strafbaar om met kids onder de 16 te neuken. Als de boven de 18 bent moet je wachten tot dat meisje 18 is. Lullig maar waar, de dag gaat nog komen waarop Tomsel wordt aangeklaagd voor het neuken van een minderjarige.



    howw wacht even.
    dus stel dat hij een vriendinnetje krijgt van 16 moet ie wachten tot zei 18 is of zie ik het nu helemaal verkeerd?


    keep talking shit your makin me famous ['L]