• Heey:D

    Nou ik wilde het even hebben over het feit dat bijna alle Tokio Hotel-fans(inclusief ik) allemaal zitten te zeiken van: Nee Tom/Gustav/Georg/Bill is van mij!Maar als je even goed nadenkt,de helft van de fans of misschien wel meer zullen de boys niet eens ontmoeten,laat staan er een relatie mee krijgen.En btw voor de Bill-lovers is het gewoon eigenlijk harstikke onmogelijk om een relatie met hem te krijgen,want zoals jullie weten zoekt hij de ware..Nou maar met deze topic wil ik aangeven dat je gewoon realistisch moet blijven en niet denken dat je ooit een relatie met 1 van de 4 zult krijgen


    Siham heeft gesproken ^_^

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    (...)

    als je een echte fan bent dan gun je die jongens ook liefde en geluk toe in hun leven, en ik snap best dat je je zelf dan kut voelt omdat je je zelf er liever ziet staan of wat je je ook allemaal verbeeld maar gun het hun gewoon.

    ja en wat ik al HELEMAAL erg vind die kleinere kindjes van 12/13/14/15 niks mis mee natuurlijk hoe meer fans hoe beter,maar die denken dan ook egt dat ze iets met hun krijgen, komop als of bill met een meisje van 12 gaat lopen flikflooien xD




    whahaha ik ben ook 12 hoor,maar daar heb je echt een goed punt.En gelukkig besef ik dat zelf ook^_^


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Ja inderdaad, maar als nog. Laat haar, laat hem. Iedereen eist ze op, en niemand heeft enig idee hoe zulke jaloezie een persoon kan breken. Hebben jullie enig idee hoeveel druk dat is voor de jongens zelf? Ze kunnen nooit eens losgaan met meiden omdat ze bang moeten zijn voor de levens van die meiden en het afhaken van de fans.
    Srsly, ik vind ze af en toe zo zieligjes. Als het om gewone dingen gaat, die ditsoort fans onmogelijk maken.


    ook dat hun zullen ook niet snel met een meisje over straat lopen want ergens snappen hun zelf ook wel hoe meiden onder elkaar zijn en natuurlij wat jij al zij over hun eigen veiligheid


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik ben het er mee eens;)


    You are so god damn Sexy <3

    (...)



    whahaha ik ben ook 12 hoor,maar daar heb je echt een goed punt.En gelukkig besef ik dat zelf ook^_^


    ja ik bedoel het natuurlijk ook niet persoonlijk maar als we een beetje realistisch blijven is het natuurlijk allemaal gewoon gedag droom


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    (...)

    ja ik bedoel het natuurlijk ook niet persoonlijk maar als we een beetje realistisch blijven is het natuurlijk allemaal gewoon gedag droom



    Ja dat snap ik gelukkig ook,maar sommige meiden van 11 zelfs zitten allemaal te zagen van: Ja ik wil met Tom neuken en blabla.Ik dacht echt zo van: Omg je weet niet waar je aan begint man,alsof een van de jongens dat ooit zou doen.Ik bedoel daar zijn ze zelfs strafbaar voor hoor.Achja ik vind zulke meisjes echt ziek in hun hoofd,ze weten amper wat neuken inhoud..xD


    Lalalalalalalala.

    Ik snap sowieso niet, echt niet lullig bedoelt, maar hoe meiden van 12 kunnen denken dat ze ook maar een kansje maken bij ze?

    jaa das niet meer normaal
    oke dat ie een meisje van 15/16/17/18 of ouder zou ne.... snap ik nog wel daar zit 3/2/1/0 jaar leeftijds verschil is maar hallo en kind van 11, teneerste is het niet strafbaar ;O ?? zover ik weet maar zo iets doe je niet als je een hart hebt en ten tweede je gaat niet met een klein kind over straat lopen drek denken ze nog dat je hun kind bent ofso xd


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Haha, Jah idd ik zou het echt erg vinden als Bill een vriendin van 12 zou hebben (sorry voor iedereen die hier 12 is) maar dat zou nu toch wel iets te jong zijn :o

    Zo echt Bah .. xD

    Ik snap sowieso niet, echt niet lullig bedoelt, maar hoe meiden van 12 kunnen denken dat ze ook maar een kansje maken bij ze?


    jaa dat snap ik dus ook niet.
    zie jij een 12 jarige al hand in hand lopen met tom ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik snap sowieso niet, echt niet lullig bedoelt, maar hoe meiden van 12 kunnen denken dat ze ook maar een kansje maken bij ze?



    Oow nee dat denk ik ook niet hoor.Ik blijf gewoon van ze dromen that's it! Ik bedoel hun zijn al veel verder in hun leven en ik moet eigenlijk nog de leukste/spannendste dingen mee maken,dus dat gaat sowieso niet met elkaar xD


    Lalalalalalalala.

    Toen ik 12/11/10 was, zou ik daar nooit aan gedacht hebben, Bah, komaan, en dan zitten die te zeggen bij hun hobby's 'OP Bill geilen' OMG dat vind ik zo vuil, ik ben 15 en ik zou dat nooit doen xD

    Nee jij dan niet, maar anderen denken dat serieus. Like, com on. één jaar oke. Twee is al moeilijk, en al helemaal als ze jonger zijn. Onder de 17 sowieso niets nu denk ik.
    Ouder is nooit erg. Jonger wel.

    Nee jij dan niet, maar anderen denken dat serieus. Like, com on. één jaar oke. Twee is al moeilijk, en al helemaal als ze jonger zijn. Onder de 17 sowieso niets nu denk ik.
    Ouder is nooit erg. Jonger wel.


    Helemaal gelijk^_^


    Lalalalalalalala.

    laten we het zo stellen
    iedereen die onder de 15 is maakt geen kans en de rest daar boven is zooooooo en zoooooooooooooooooo klein.

    maar stel er bloeit iets uit tussen jou en gustav ik noem maar iets zou jij dan met hem nemen ? ik persoonlijk niet , komop je ziet ze dan nooit, en het lijkt mij niet dat je afstandrelatie wilt ? want dan komt het over van ja ik ben het vriendinnetje van th


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    *onder de 16.