• Nou ik en myn geweldige vriendin Gustav4Altyd [Saskia] hebben dik stomme fantasie de laatste tijd xP er hoeft nog maar een kauwgumpje op de grond te vallen en wy hebben alweer een verhaal xD
    laatst dus ook ;;

    we zaten op de schommels op veldje by saskia. ik gaf saskia een kauwgumpje en hy viel. kwam er opeens een grote auto langs rijden saskia meteen ;; ''KYK TOM!'' ik zo voor de gein kyken xP ''JAA HY KOMT KAUWGUM BRENGEN!!'' ''Oehh lekker jammie jammie Kauwgum'' wij dus helemaal in een deuk.. opeens saskia verder vertellen. ''en als tom de kaugum heeft gebracht gaan we mee naar zijn huis maar dan eerst nog langs berlijn om CB Op te halen en dan naar hun huisje en als we daar komen dan Zijn Bill,georg en Gustav daar ook en dan gaan we thee drinken en koekjes eten..''

    zo ging het dus ong. xP

    en onze verdere fantasie ;;
    - cb woont by saskia in haar kamer [en shinn op zolder xP]
    - th woont in Mijn kast x3 [JEEHH]
    - Luminor is beste vriendjes met Bill xP [das fun story xD]
    - saskia killt lumi[nor] byna op de fiets x3
    - Bill gaat by saskia logeren x3
    - Lumi komt by My logeren

    wie heeft ook van die vage fantasie met vriendinnen ? x3


    We can only learn to love by loving.

    Ik en mijn vriendin waren er van OVERTUIGD (niet echt natuurlijk) dat Tokio Hotel ons stalkte omdat we soms gevolgd werden door een geblindeerde auto (lol) Bleek het later een gozer uit de buurt te zijn die mn vriendin leuk vond... Onze versie is toch leuker (yeah)

    Wuahahaha, die van hierboven is leuk.^^


    ok

    Ik en mijn vriendin waren er van OVERTUIGD (niet echt natuurlijk) dat Tokio Hotel ons stalkte omdat we soms gevolgd werden door een geblindeerde auto (lol) Bleek het later een gozer uit de buurt te zijn die mn vriendin leuk vond... Onze versie is toch leuker (yeah)


    Idd jullie versie veel leuker xP
    myn vriendin gilt naar elke grote auto ;; TOOMM!! xP
    en elk busje [omdat se gesien had op dvd dat th in zo'n busje sat] ;; TH !! x3


    We can only learn to love by loving.