• Heey:D

    Nou ik wilde het even hebben over het feit dat bijna alle Tokio Hotel-fans(inclusief ik) allemaal zitten te zeiken van: Nee Tom/Gustav/Georg/Bill is van mij!Maar als je even goed nadenkt,de helft van de fans of misschien wel meer zullen de boys niet eens ontmoeten,laat staan er een relatie mee krijgen.En btw voor de Bill-lovers is het gewoon eigenlijk harstikke onmogelijk om een relatie met hem te krijgen,want zoals jullie weten zoekt hij de ware..Nou maar met deze topic wil ik aangeven dat je gewoon realistisch moet blijven en niet denken dat je ooit een relatie met 1 van de 4 zult krijgen


    Siham heeft gesproken ^_^

    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Muha, ik ben 17, maar ik geef ze wel gewoon niet aan hoor. ^^ Mocht het ooit gebeuren. Aber ik ben toch bijna 18, dus geen problemen dan meer. *freu*

    :'D Haha alsof het ooit, maargoed ja, Tom kan echt worden aangeklaagd, en dat is niet grappig dan. Want zoiets ligt enorm gevoelig en dan is het srsly gedaan met Tokio Hotel. gelukkig heeft Tom maar eens in het jaar een meid in bed, dus zo groot is de kans niet dat hij een verkeerde pakt.
    Maar kijk wat er gebeurde met die Micheal Jackson? ook aangeklaagd voor niets. Die wilde enkel geld van hem. Ik zie het bij Th ook gebeuren hoor.

    Laten we het hierop houden XD weet dat Bill onbereikbaar is (de rest van TH ook xD) en iedereen word wel gelukkig maar zonder een th boy

    Hmhm, ja ik zoek gewoon een leuke jongen of meid. Like, ik zou eigenlijk die boys van TH niet eens willen? Of gewoon een keer hard neuken. ^^ Dat vind ik niet erg, maar dat gedoe wat je er dan bij krijgt no thanks. Daarnaast is de enige die me kwa persoon echt aanspreekt Georg. De rest is me té kortaf, gemeen of bitchy.

    Muha, ik ben 17, maar ik geef ze wel gewoon niet aan hoor. ^^ Mocht het ooit gebeuren. Aber ik ben toch bijna 18, dus geen problemen dan meer. *freu*

    :'D Haha alsof het ooit, maargoed ja, Tom kan echt worden aangeklaagd, en dat is niet grappig dan. Want zoiets ligt enorm gevoelig en dan is het srsly gedaan met Tokio Hotel. gelukkig heeft Tom maar eens in het jaar een meid in bed, dus zo groot is de kans niet dat hij een verkeerde pakt.
    Maar kijk wat er gebeurde met die Micheal Jackson? ook aangeklaagd voor niets. Die wilde enkel geld van hem. Ik zie het bij Th ook gebeuren hoor.


    jaa ik geloof ook al die onzin niet hoor dat ie zoveel one-night-stands heeft, komop die meiden zullen vast hun mond daar niet over kunnen houden


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Muha, ik ben 17, maar ik geef ze wel gewoon niet aan hoor. ^^ Mocht het ooit gebeuren. Aber ik ben toch bijna 18, dus geen problemen dan meer. *freu*

    :'D Haha alsof het ooit, maargoed ja, Tom kan echt worden aangeklaagd, en dat is niet grappig dan. Want zoiets ligt enorm gevoelig en dan is het srsly gedaan met Tokio Hotel. gelukkig heeft Tom maar eens in het jaar een meid in bed, dus zo groot is de kans niet dat hij een verkeerde pakt.
    Maar kijk wat er gebeurde met die Micheal Jackson? ook aangeklaagd voor niets. Die wilde enkel geld van hem. Ik zie het bij Th ook gebeuren hoor.

    nja, Ik weet niet, ik zou hem misschien wel nog aanklagen, .. niet dat het ooit zou gebeuren hoor, maar hij was in fout hé, en als je daar veel geld mee kan verdienen. Oké dit klink wel nogal gemeen xD Maar het zal wel niet nodig zijn

    Laten we het hierop houden XD weet dat Bill onbereikbaar is (de rest van TH ook xD) en iedereen word wel gelukkig maar zonder een th boy



    Nou of je gelukkig wordt weet ik niet hoor,maar in ieder geval iedereen zonder TH boy


    Lalalalalalalala.

    Jah daar komt het op neer;)

    Muha nee ;) want hij checkt de leeftijden altijd met ID kaarten. ^^
    Anders kom je er niet in, en daarnaast valt Tom op oudere gevallen.
    Maar Tom is helemaal geen player hoor, dat kun je nagaan aan iedereen die ze heeft gezien als er geen camera's bij zijn. Georg flirt, Tom is stil en nogal nadenkend. Totaal niet flirty.

    volgens mij is de helft van alle fans ook alleen maar fan omdat ze denken dat ze iets met hun kunnen krijgen



    Ja dat vind ik echt bleachelijk.Als je fan bent,dan is dat in eerste instantie alleen maar om de mzuiek,maar nee al die meiden moeten weer "Geilen" zoals ze het noemen op 1 van de boys.Hetzelfde gebeurt bij Nick Jonas.Oké ik vind Tom ook echt super hot,maar ik maak toch geen éne kans dus ja:P


    Lalalalalalalala.

    Uhu, en volgens mij is het ook niet echt makkelijk om een mooi meisje te vinden tussen al die gillende bezwete fans xD die allemaal Bill lookalike zijn XD

    (...)


    Ja dat vind ik echt bleachelijk.Als je fan bent,dan is dat in eerste instantie alleen maar om de mzuiek,maar nee al die meiden moeten weer "Geilen" zoals ze het noemen op 1 van de boys.Hetzelfde gebeurt bij Nick Jonas.Oké ik vind Tom ook echt super hot,maar ik maak toch geen éne kans dus ja:P


    Oke bleachelijk moet dus belachelijk worden xD en mzuiek dus muziek xD


    Lalalalalalalala.

    Uhu, en volgens mij is het ook niet echt makkelijk om een mooi meisje te vinden tussen al die gillende bezwete fans xD die allemaal Bill lookalike zijn XD



    whahaha ja echt hea,je moet gewoon jezelf zijn en niet Bill nadoen met z'n make-up.En 14 juni was er ook zo'n jongetje/meisje weet ik veel xD helemaal ls Tom-look-a-like.Ik bedoel kom op zeg dan heb je geen leven


    Lalalalalalalala.

    Muha, ik ben 17, maar ik geef ze wel gewoon niet aan hoor. ^^ Mocht het ooit gebeuren. Aber ik ben toch bijna 18, dus geen problemen dan meer. *freu*

    :'D Haha alsof het ooit, maargoed ja, Tom kan echt worden aangeklaagd, en dat is niet grappig dan. Want zoiets ligt enorm gevoelig en dan is het srsly gedaan met Tokio Hotel. gelukkig heeft Tom maar eens in het jaar een meid in bed, dus zo groot is de kans niet dat hij een verkeerde pakt.
    Maar kijk wat er gebeurde met die Micheal Jackson? ook aangeklaagd voor niets. Die wilde enkel geld van hem. Ik zie het bij Th ook gebeuren hoor.


    soms eeen beetje TE oud xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Toen wij stonden aan te schuiven riep ik zo eens heel luid OMG IS DAT DAAR BILL XD en iedereen begon te gillen XD

    Muha nee ;) want hij checkt de leeftijden altijd met ID kaarten. ^^
    Anders kom je er niet in, en daarnaast valt Tom op oudere gevallen.
    Maar Tom is helemaal geen player hoor, dat kun je nagaan aan iedereen die ze heeft gezien als er geen camera's bij zijn. Georg flirt, Tom is stil en nogal nadenkend. Totaal niet flirty.


    soms een beetje te oud xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]