• Lekker dan.
    Ongeveer drie weken geleden ben ik op school van de trap gevallen. Ik stond echt helemaal vol blauw plekken, gekneusde schouder, ontwrichte knieschijf en ga zo maar door.
    Mijn knie doet nu nog altijd verschrikkelijk veel pijn als ik teveel beweeg.
    Vandaag hadden we dus gym en dit trimester is het heeeeel de tijd buiten lopen op vrij los zand: oefenen voor de Coopertest.
    Ik heb echt een geweldige leraar voor gym, maar vandaag was hij een beetje pissed om een of andere reden.
    Maar ik zat dus met mijn knie. Ik zeg tegen hem dat ik er nog altijd heel veel last van hebt, zegt ie dat het geen excuus is.
    Ik mocht enkel aan de kant blijven zitten als ik een briefje van mijn moeder had.
    Dat had ik dus niet, kon ik lekker meelopen.
    ><

    Coopertest is toch zo 12 minuten aan een stuk? Damn man, ik snap er niets meer van. :o Want wij hebben ook nog bieptest? Dat is dan hetzelfde als dat shuttleding, of niet?


    Tanya is de beste.

    xUndeaDx schreef:
    (...)

    Wat is een coopertest?

    Je moet 15 - 20 min lopen en zo veeeel mogelijk afstand afleggen. :'D

    Oh oke, ik snap 'm. Ik snap 'm. :Y)


    Tanya is de beste.

    damn kut:S
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Imperd schreef:
    Coopertest is toch zo 12 minuten aan een stuk? Damn man, ik snap er niets meer van. :o Want wij hebben ook nog bieptest? Dat is dan hetzelfde als dat shuttleding, of niet?

    Ja, shuttletest is hetzelfde als de bieptest. :Y)
    Maar die hebben we al gedaan dit jaar.
    En nu gaan we de Coopertest doen, maar wij moeten 15min lopen. ^^

    Coopertest hadden wij enkel in de lagere school. Vanaf het middelbaar hebben wij enkel 3x per jaar de bieptest.


    Tanya is de beste.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Je moet 15 - 20 min lopen en zo veeeel mogelijk afstand afleggen. :'D


    Oh dat x'D


    never say goodbye.

    xUndeaDx schreef:
    (...)

    Wie niet? x'D


    haha, ik wel . dikke haat aan !

    Imperd schreef:
    Coopertest hadden wij enkel in de lagere school. Vanaf het middelbaar hebben wij enkel 3x per jaar de bieptest.

    Wij hebben nu 2x bieptest en 1x Coopertest.Maar ik haat de coopertest echt. Ik kan echt niet goed buiten in dat losse zand lopen, geef mij maar de bieptest in de sporthal. :'D

    Auww. Bij ons moet je ook altijd een briefje hebben, En hij heeft zelf gezegd in het begin van het jaar dat als je je niet goed voelt, al zou moeten staan kotsen voordat je niet meedoet.


    A. ikmisje.

    KensVAGINA schreef:
    Omg.. hij lijkt mijn leraar wel. maar.. ik doe nooit mee met die shuttletesten want ik haal toch een 1 :$ ik heb nooit zin + ik heb kapotte enkelbanden fsue..

    Ik krijg altijd die pieptest als ik ziek ben of mijn enkelbanden heb verzwikd -.-'
    Ik haal ook niet horen dan 2 hoor. :$


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3