• Lekker dan.
    Ongeveer drie weken geleden ben ik op school van de trap gevallen. Ik stond echt helemaal vol blauw plekken, gekneusde schouder, ontwrichte knieschijf en ga zo maar door.
    Mijn knie doet nu nog altijd verschrikkelijk veel pijn als ik teveel beweeg.
    Vandaag hadden we dus gym en dit trimester is het heeeeel de tijd buiten lopen op vrij los zand: oefenen voor de Coopertest.
    Ik heb echt een geweldige leraar voor gym, maar vandaag was hij een beetje pissed om een of andere reden.
    Maar ik zat dus met mijn knie. Ik zeg tegen hem dat ik er nog altijd heel veel last van hebt, zegt ie dat het geen excuus is.
    Ik mocht enkel aan de kant blijven zitten als ik een briefje van mijn moeder had.
    Dat had ik dus niet, kon ik lekker meelopen.
    ><

    Omg.. hij lijkt mijn leraar wel. maar.. ik doe nooit mee met die shuttletesten want ik haal toch een 1 :$ ik heb nooit zin + ik heb kapotte enkelbanden fsue..


    We can only learn to love by loving.

    Ahww, leerkrachten zijn zoooooooo suckers. Echt waar, heb ongeveer hetzelfde voor en moet ook meedoen. Alleen ben ik niet gevallen en is de knie vanuit zichzelf gaan raar doen.


    Tanya is de beste.

    Omg lekker lullig van je leeraar x'D
    waarom ging je niet gewoon zitten? :P


    never say goodbye.

    Misschien heb je, je kraakbeen gekwetst?! Ik heb altijd al een zwakke knie omdat ik er al zoveel aan had, maar vorig jaar had ik dat. En toen mocht ik een trimester niet meedoen.
    Maar oké, daar gaat het niet echt over. Vet kut dat je met die pijnlijke knie toch nog moest lopen. >-< Dat maakt het vast nog erger.

    Ik haaaaaaat de shuttletest. :'D

    Prodigy schreef:
    Ik haaaaaaat de shuttletest. :'D


    Wie niet? x'D


    never say goodbye.

    Is de shuttletest hetzelfde als een bieptest, of is dat iets anders? :')


    Tanya is de beste.

    Ik zou gewoon niet meedoen hoor :')
    Beetje mijn knie laten verneuken door zo'n zak.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Das kut ><
    Wel flauw hoor!

    Hé, wacht eens even, de shuttletest hebben we al gehad. O.O
    Ik bedoel de Coopertest. :'D

    JEezz.. dat is kut.. Echt een kutstreek, ik bedoel, wat als jij nou je knie verder blesseerd door hem! DANN gaat hij zich pas schuldig voelen


    rawr! I'm a pirate

    Prodigy schreef:
    Hé, wacht eens even, de shuttletest hebben we al gehad. O.O
    Ik bedoel de Coopertest. :'D


    Wat is een coopertest?


    never say goodbye.

    De Coopertest suckt even hard.
    Wij moeten dit trimester 20 minuten lopen. >-<

    Imperd schreef:
    Is de shuttletest hetzelfde als een bieptest, of is dat iets anders? :')

    Ja, dat is de bieptest.
    Maar ik had me vergist, die test hebben we al lang gehad, nu oefenen we voor de coopertest. :Y)

    doet mijn docent ook altijd wat een zak he xD


    /