• Wat vinden jullie van mensen die andere gewoon voor niks uitschelden (om zijn of haar uiterlijk?)
    Ik vindt dat ze dan gewoon heel zielig bezig zijn.


    never say goodbye.

    Dat zijn mensen die niet slim zijn, of niet beter weten, of het doen uit machteloosheid, of om zichzelf beter te voelen. Ik heb medelijden met mensen die niet beter weten, voor de rest schijt.


    Your make-up is terrible

    Ik erger er me niet aan, Want ik ben niet degene die uitgescholden word ;D


    Niet geschoten is altijd mis..

    1 woord: Zielig en laag.


    A. ikmisje.

    ze zoeken aandacht/zijn stiekem onzeker over zichzelf/ houden ervan om andere mensen te kleineren/willen interessant doen/ zijn gewoon losers
    kies maar x'D


    You're a star in heaven.

    dom -_-'
    mààr, leerkrachten uitschelden is natuurlijk niét dom en zielig :Y) want daar hebben we een reden voor, want zonder die beesten moesten wij niet naar school, en dan konden we leren op onszelf :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Sunflower schreef:
    1 woord: Zielig en laag.


    dat zijn 3 woorden :X
    Sorry kon het niet laten . xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    tjaa, t is een beetje sneu als je dat leuk vind om te doen.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Dikke losers. :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Escapist schreef:
    Dikke losers. :'D


    Tanya is de beste.

    Tsjaah, die zijn gewoon zielig en aandachtsvragers. Ik kan er niet tegen en ik ken er wel enkele --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tsja.. laat ik zeggen dat ik eraan gewend ben. Oke, dit klinkt emo maar het is toch wel degelijk zo.
    En het is behoorlijk levenloos ja.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat zijn van die domme lui die niks beters te doen hebben.In 1 woord: zielig.


    Je bent nooit uitgeleerd.

    ik vind het ook heel zielig.
    ze moeten eerst naar hun zelf kijken, voordat ze over andere beginnen,
    en je hebt toch niks gedaan ze hebben geen reden om je uiteschelden, dat zijn echt van domme mensen

    Iemand lelijk noemen maakt jou heus níet knapper!>sorry moest ik aan denken toen ik dit zag< Maar nu ff mijn mening; losers, die niks anders te doen hebben. Ze zijn zelf gewoon onzeker of willen zich machtig voelen..--' Dus dan werken ze dat zo maar op andere af.

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Levenloos & zielig.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.