• Ik zoek al ongeveer 2 jaar naar een gsm als deze : http://www.letsgomobile.org/images/news/lg/lg-ks-360.jpg en die heb ik dus ook gevonden, maar ik heb hier en daar al gehoord dat LG eigenlijk niet zo'n goed merk is en dat die gsm's nogal snel kapot zijn. Mijn vriendin heeft de LG KS 360 al enkele maanden en heeft er nog geen problemen mee gehad, maar zij kan gewoon toeval hebben. Zijn er mensen die al 'ervaring'/problemen, hebben (gehad) met het merk LG?


    -

    Ik hoorde dat het beeldscherm heel snel kapot gaat, maar dan vooral van de chocolat reeks.


    Your make-up is terrible

    ik heb er geen problemen mee enzo hoor ;]
    alleen het beeld is misschien wat gevoelig? [wordt btw heel snel (vet& ) vlekkerig^^)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Lief, ik denk dat ik em ook ga kopen, als jij hem koopt :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    LG faalt n.n
    Ligt eraan hoe je ermee omgaat.
    Maarrrr, ik zou een sony erricsson nemen (A)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Alysse schreef:
    Lief, ik denk dat ik em ook ga kopen, als jij hem koopt :Y)

    dacht ik al, maar ik heb mijn mama kunnen overtuigen, denk ik, dus jij zal hem binnenkort moeten kopen.
    Maar ik koop hem enkel als blijkt dat het helemaal niet zo'n slecht merk is.


    -

    Ik heb de LGShine, en hij doet het prima (nerd)

    Hoi,

    Ja, ik XD

    Mijn eerste LG bleef voortdurend hangen. Hij viel uit of deed gewoon niets meer, een 7 maanden na aankoop was hij helemaal dood. XD
    Nu Heb ik opnieuw een LG, een week oud, en deze doet het zover nog prima. =)

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    Ach, die problemen hangen ook van de eigenaar af. Ik heb nu zelf een LG, heb het risico genomen. Ik was te nieuwsgierig naar mijn nieuwe gsm, dus heb ik hem de eerste keer niet volledig opgeladen. Daardoor is mijn batterij heel snel plat, maar dat is mijn eigen fout.
    Dus de eerste keer 12u laten laden, voordat je hem voor de eerste keer aanzet, anders isie elke twee dagen plat. :'D

    Rickjuh schreef:
    LG faalt n.n
    Ligt eraan hoe je ermee omgaat.
    Maarrrr, ik zou een sony erricsson nemen (A)


    Ik denk dat elke persoon zijn voorkeur heeft qua merk :'D. Ik ben bijvoorbeeld heel vertrouwd met samsung terwijl mijn vriendin bijvoorbeeld liever nokia heeft.


    -

    Die heb ik! :Y) Ik heb een maand nadat ik hem had er problemen mee gehad. Plots viel het scherm uit en toen ik hem uitlegde ging hij helemaal niet meer aan. Nu heb ik er helemaal geen problemen meer mee en dan is nu ongeveer een periode van 5 maanden. Je moet gewoon geluk hebben met de gsm die je hebt. Een vriendin van me heeft die ook gekocht en heeft er nog geen problemen mee gehad. Dusja.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Prodigy schreef:
    Ach, die problemen hangen ook van de eigenaar af. Ik heb nu zelf een LG, heb het risico genomen. Ik was te nieuwsgierig naar mijn nieuwe gsm, dus heb ik hem de eerste keer niet volledig opgeladen. Daardoor is mijn batterij heel snel plat, maar dat is mijn eigen fout.
    Dus de eerste keer 12u laten laden, voordat je hem voor de eerste keer aanzet, anders isie elke twee dagen plat. :'D


    Bedankt voor de raad :'D


    -

    xNEE schreef:
    Ik heb de LGShine, en hij doet het prima (nerd)

    Ik ook. (nerd)

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Ik denk dat elke persoon zijn voorkeur heeft qua merk :'D. Ik ben bijvoorbeeld heel vertrouwd met samsung terwijl mijn vriendin bijvoorbeeld liever nokia heeft.

    Samsung, samsung, samsung :9~
    Motorola heb ik nu en dat is slecht. :|


    Some people make the world special just by being in it

    Prodigy schreef:
    Ach, die problemen hangen ook van de eigenaar af. Ik heb nu zelf een LG, heb het risico genomen. Ik was te nieuwsgierig naar mijn nieuwe gsm, dus heb ik hem de eerste keer niet volledig opgeladen. Daardoor is mijn batterij heel snel plat, maar dat is mijn eigen fout.
    Dus de eerste keer 12u laten laden, voordat je hem voor de eerste keer aanzet, anders isie elke twee dagen plat. :'D

    Ik heb hem 24u zelfs laten opladen en mijn gsm is toch wel om de 2à3 dagen plat. Gewoon doordat je hem moet openschuiven om een bericht te typen. Daardoor verspil je veel engerie --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou er voor gaan. ;)