• Daar ben ik het niet mee eens.
    Kinderen van 12 hoeven niet speciaal een mindere verantwoordelijk te hebben dan een ouder iemand. Het gaat nou eenmaal niet om de leeftijd. Het gaat namelijk om het karakter. Om hoe diegene in elkaar zit. En nee, dit heeft ook niet met het schooladvies te maken. :')
    Het gaat er gewoon om dat mensen altijd gelijk neerkijken op jongere kinderen, terwijl ze niet een goede reden hebben. Een paar maanden geledenh had iemand in een topic over kleine kinder-taal ofzo een reactie: 'Ze moeten een leeftijdsverbod instellen voor hoger dan 15 jaar.'
    Toen werd ik echt boos. Waarom worden jongere mensen altijd gekleineerd? Waarom worden zij altijd als 'minder' gezien? Waarom?
    En ik zeg dit niet omdat ikzelf 12 ben, maar omdat dit mij weleens is overkomen.
    Want, ikzelf ben al vrij snel wat volwassener geworden ivm het overlijden van mijn vader. En guess what? Ik ben nog steeds 12! Toen was ik zelfs 11.
    Sorry, maar ik moest dit even een keer kwijt. Er zijn zat kinderen 11, 12 of 13 jaar die zich naar het karakter gedragen van iemand van 17.
    Dat is mijn mening. ^^


    -

    Mesmerized schreef:
    (...)

    Nee ik dacht er in het begin ook niet zo over. Maar toen ik dat van meerdere mensen hoorde ging ik vragen waarom ze dat vonden, zo is het gekomen.

    Nee, maar ik denk dat over het algemeen kinderen zichzelf vaak al oud vinden. Je wilt geen klein kind zijn zegmaar. Maar ik vond ook, het verschild per persoon of je volwassen genoeg ben ja of nee.


    blame the bully.

    Emotionless schreef:
    Ik geef je gelijk. Maar het overgrote deel (niet iedereen). Die twaalf is kan dingen meestal niet objectief bekijken. Ik heb ervaring daarmee want mijn zusje is rond die leeftijd. Haar vriendinnetjes ook.

    VUILE LEUGENAAR:O

    je spreekt je zo hard tegen he

    in een ander topic schrijf je :

    Emotionless schreef:
    (...)Het is een heel verschil hoor, klein kind =)

    Tss, ga nu maar buiten spelen ofzo , ik heb geen zin in om met jou in discussie te gaan.


    hij had het tegen een meisje van 11 die haar mening gaf


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)

    hij had het tegen een meisje van 11 die haar mening gaf
    Nog eentje die niet kan lezen.
    Zoek a.u.b een leven en ga buiten spelen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Agreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:Y)


    Love this topic, eidenlijk de waarheid! (H)


    <3'xoxo


    Scream for mercy!

    het ligt er gewoon aan hoe volwassen je al bent.
    Een kind van 12 kan véél zelfstandiger dan een kind van 17 zijn ;] en sterker nog ik heb me weleens geïrriteerd aan enorm kinderachtige 15 jarige. en toen was ik 12 O.o dus ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Emotionless schreef:
    (...)Nog eentje die niet kan lezen.
    Zoek a.u.b een leven en ga buiten spelen.

    ik speel niet meer buiten sukkel


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)

    hij had het tegen een meisje van 11 die haar mening gaf


    gsus zielig. ==*


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Emotionless schreef:
    (...)Nog eentje die niet kan lezen.
    Zoek a.u.b een leven en ga buiten spelen.
    Hou je je wel even in Joey >.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...) ^^ Dan ist goed ^,^. Maar ik denk dat veel mensen het niet met eens zijn, gezien de situatie waar je je in vind. Dat zullen ze denk ik niet snappen.


    Ja, zo dacht ik er ook al over. gelukkig nog iemand die het begrijpt, haha. Maar jij kent de situatie ook als een van de weinigen.


    -

    AngelXWings schreef:
    (...)
    ik speel niet meer buiten sukkel

    Er stond dat het overgrote deel van de 12 jarige nog echt kinds zijn. Dat zoals voor mij word gezegd, kinderen die jong veel meegemaakt hebben moeten zichzelf sneller volwassen gedragen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)Nog eentje die niet kan lezen.
    Zoek a.u.b een leven en ga buiten spelen.

    Dude, rustig. Dat kind kan toch ook haar mening geven. Hier gaat gewoon heel het topic over.


    death to the one at the end of the serenade.

    DeadSocks schreef:
    (...)
    Dude, rustig. Dat kind kan toch ook haar mening geven. Hier gaat gewoon heel het topic over.
    Achja, ik moet er gewoon niet op ingaan. Je hebt gelijk. (Y)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Emotionless schreef:
    (...)
    Er stond dat het overgrote deel van de 12 jarige nog echt kinds zijn. Dat zoals voor mij word gezegd, kinderen die jong veel meegemaakt hebben moeten zichzelf sneller volwassen gedragen.

    ja, en jij weet niet wat dat kind heeft meegemaakt. miss wel haar vader verloren of wat dan ook...
    je moet geen vooroordeeln trekken en iedereen als gelijke behandelen....

    ik zeg tog ook niet tegen een 16jarige:
    hou je dr buite en ga lkkr een biertje zuipe ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    TeddyMurder schreef:
    Nee, het is wetenschappelijk bewezen, dat je oplossende vermogen en alles minder ontwikkeld is. Dat is pas volledig ontwikkeld rond je 18de levensjaar.


    Dat betekend niet dat mensen van 18 opeens slimmer zijn. Ik bedoel er zijn genoeg mensen van 14 die veel eter dingen begrijpen dan mensen van 18 en dan vind ik het onterecht om 18-jarigen meer serieus te nemen doordat ze 18 zijn.


    If you're going to hell, keep going

    Ik ben ook 12 en bijna iedereen die me echt ként zegt dat ik veel 'volwassener' ben dan die leeftijd. Ze zeggen ook dat dat komt door het feit dat mijn meme gestorven is toen ik oud genoeg was het te beseffen. Ik was er echt kapot van en ik weet niet hoe, maar ben me blijkbaar anders gaan gedragen. Ik ken sommige kinderen van mijn leeftijd die zouden kunnen door gaan voor 7 à 8 jaar, ben ik blij dat mensen mij ouder schatten.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover