• Als vriendin dan.Ik heb het haar al zoveel gezegd,er zoveel over gepraat. En ik denk dat ze het snapt. Maar nog niet tegoei,het drinkt niet echt tot haar door zoals het moet.Die persoon probeert zo veel mogelijk goeds te doen voor haar.En dan lukt het niet en verdaait ze de woorden alsof ze een slechterik is dat haar best niet doet voor haar.voor de duidelijkheid; Die persoon dat het moet inzien.Daar heb ik het ondertussen al 2 maand tegen dat ze haar niet waart is enzu (vriendschap)

    dat is echt heel erg moeilijk. dat heeft heel veel tijd en besef nodig.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    dat is echt heel erg moeilijk. dat heeft heel veel tijd en besef nodig.

    Het is nu ondertussen al 2 maand. Dus ik hoop dat het niet te lang meer ga duren.

    niet?
    diegene moet het zelf inzien, maar daar kun je wel voor zorgen.


    ok

    Ja, wat ze hierboven zegt.
    Ik was ook een jaar verliefd en helemaal gek van een jongen. Pas nu begin ik te beseffen dat hij eigenlijk een klootzak is ;x

    Ja gewoon zeggen, meer niet of het die persoon zelf laten zeggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xFantasy schreef:
    Ja, wat ze hierboven zegt.
    Ik was ook een jaar verliefd en helemaal gek van een jongen. Pas nu begin ik te beseffen dat hij eigenlijk een klootzak is ;x

    Ja nee, het gaat tussen "vriendinnen" he. Maar ik ben het haar aan het laten in zien enzo.Maar het dringt niet hard genoeg tot haar door.

    Niet. Zoiets kun je iemand niet duidelijk maken. Men zegt niet voor niets dat liefde blind maakt. Ja, ook op vriendschappelijk gebied. Ze ziet waarschijnlijk alleen nog de goede kanten en die vallen weg tegen de slechte eigenschappen.
    Ze zal zelf een keer haar neus moeten stoten voor ze het zelf inziet.


    Bored.

    De hele tijd zeggen dat hij slecht is helpt trouwens ook niet [/in de meeste gevallen dan]. Like: dan gaan ze weer denken dat je jaloers bent o.o'
    De medemens is raar.
    xoxo.


    ok

    DarkPassion schreef:
    Niet. Zoiets kun je iemand niet duidelijk maken. Men zegt niet voor niets dat liefde blind maakt. Ze ziet waarschijnlijk alleen nog de goede kanten en die vallen weg tegen de slechte eigenschappen.
    Ze zal zelf een keer haar neus moeten stoten voor ze het zelf inziet.

    Dat heeft ze eigenlijk al genoeg gedaan haar "neus gestoten". Maar elke keer komt ze er terug naartoe om haar niet kwijt te raken als vriendin en wat dan ook. En daar maakt die ander gewoon gebruik van. Ahg ja,nu begint ze het in ieder geval een beetje in te zien.

    wow... als ik dat lees, graag ik er niet echt aan uit...
    maar op je titel zeg ik.. NIET!
    sry maar dat lukt gewoon niet


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkPassion schreef:
    Niet. Zoiets kun je iemand niet duidelijk maken. Men zegt niet voor niets dat liefde blind maakt. Ja, ook op vriendschappelijk gebied. Ze ziet waarschijnlijk alleen nog de goede kanten en die vallen weg tegen de slechte eigenschappen.
    Ze zal zelf een keer haar neus moeten stoten voor ze het zelf inziet.

    Je kan er inderdaad niets aan veranderen, tot ze haar neus stoot. Maar ik ken ook een meisje en het is al zover gekomen dat ze écht in een depressie was en toch blijft ze haar vergeven.


    Tanya is de beste.

    Ik heb geeeen idee :/


    I don't need words to feel those lips.

    gewoon zeggen..

    DarkPassion schreef:
    Niet. Zoiets kun je iemand niet duidelijk maken. Men zegt niet voor niets dat liefde blind maakt. Ja, ook op vriendschappelijk gebied. Ze ziet waarschijnlijk alleen nog de goede kanten en die vallen weg tegen de slechte eigenschappen.
    Ze zal zelf een keer haar neus moeten stoten voor ze het zelf inziet.

    Ik snap het niet O.o


    -