• Brrr ik kijk nu die film ´The Passion of the christ´ Een vreselijke vage, enge en zielige film, maar ik vroeg me af. Wat denken jullie dat er na de dood komt?


    "I shut my eyes in order to see.'

    LALALALALA schreef:
    (...)Je kunt een theorie wel bedenken ja. Maar als je ook echt zegt van 'ja ik denk dit' is dat wat anders dan een mogelijkheid verzinnen, maar niet perse denken dat die mogelijkheid ook echt de waarheid is.


    Daarom zeg ik ook; Wat boeit het nou of het klopt?


    Scream for mercy!

    Ik geloof dat als je in je leven een goed persoon was, dat ja naar de hemel gaat.
    Als je een slecht persoon bent geweest; you'll go to hell. :Y)


    ok

    Hemel of hell


    I am an idiot, I move.

    Het zou ook kunnen zijn dat dit pas een voorproefje is, en het echte leven pas begint als je dood bent... ._.


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Daarom zeg ik ook; Wat boeit het nou of het klopt?
    Laat maar je begrijpt me niet.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Enchant schreef:
    Het zou ook kunnen zijn dat dit pas een voorproefje is, en het echte leven pas begint als je dood bent... ._.

    Hoe zou dat dan eruit zien? :o


    ok

    Fortune schreef:
    Niets. Dat de dood het einde is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik denk dat als je nog iets op aarde moet doen, dat je zal blijven dwalen tot dat volbracht is. Daarna zal je (denk ik) wel naar een soort van walhalla gaan waar je iedereen die dood is tegenkomt.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Reïncarnatie en karma.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Geen idee. Ik wil het niet weten.


    -

    Masterpiece schreef:
    Ik geloof dat als je in je leven een goed persoon was, dat ja naar de hemel gaat.
    Als je een slecht persoon bent geweest; you'll go to hell. :Y)


    Ben het met je eens.

    Ik denk dat er na de dood bananen en komkommers komen en iedereen die een komkommer krijgt gaat naar de hel en iedereen met een banaan naar de hemel.

    Lang leve de banaan!



    Weetje, zo denk ik eigenlijk helemaal niet :']


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Geen idee..ik denk een nieuw leve..


    Imperfection Is Beautiful

    Ik vind die film heel erg boeiend. En ik denk dat hij ook heel erg onderschat en verkeerd begrepen word.
    Maar even verder gaand op je vraag, ik weet wat er na de dood komt, maar ik vind dat iedereen daar vrij in is, om hetzelfde te denken of juist niet.
    Oja trouwens. Lang leve reïncarnatie en karma.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Ik vind die film heel erg boeiend. En ik denk dat hij ook heel erg onderschat en verkeerd begrepen word.
    Maar even verder gaand op je vraag, ik weet wat er na de dood komt, maar ik vind dat iedereen daar vrij in is, om hetzelfde te denken of juist niet.
    Oja trouwens. Lang leve reïncarnatie en carma.

    Wat bedoel je met 'Ik weet wat er na de dood komt'?
    Het lijkt alsof je het een keertje heb meegemaakt ofzo:\


    ok