• Brrr ik kijk nu die film ´The Passion of the christ´ Een vreselijke vage, enge en zielige film, maar ik vroeg me af. Wat denken jullie dat er na de dood komt?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb geen idee. Ik zie het vanzelf wel.


    Music is the new sex

    na de dood vergaat je lichaam en komt je ziel ergens... En op een gegevenmoment komt het weer terug op aarde:)
    Maar dat ik wat ik ervan denk:O


    ken jezelf

    ik geloof in leven na de dood, ik kan me niet voorstellen om ineens weg te zijn? ^^


    Zo denk ik er ook over x]


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb er echt geen idee van, ik ben er nog steeds niet uit. Maar ik denk niet dat je hélemaal weg bent. Je bent wel érgens, maar ook nergens. En volgens mij is het ook niet zo dat je de mensen van nu nooit meer gaat terug zien dan.


    Tanya is de beste.

    ik geloof wel degelijk dat er een hemel bestaat waar je na de dood heen gaat en waar al je familie en vrienden en de mensen die je lief hebben ook zijn die gestorven zijn en je opvangen en dat het een paradijs zal zijn


    I believe i can <3

    niks.


    don't Worry...Be gay.

    IK HOOP EEN BOOM VOL MET LOLLY'S.


    don't Worry...Be gay.

    Dan ga je naar de hemel (A)
    En dan leef je denkt ik het zelfde als op aarde, alleen dan in vrede (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik geloof dat als je een goed mens was je in de Hemel [or something like that] terecht komt. In ieder geval een plek waar je je prettig voelt. En dat als je een minder goed mens was, of als het gewoon beter had gekunt, je op deze planeet rond blijft zweven. Ik had dat ooit gedroomt...


    Scream for mercy!

    nerveus schreef:
    Dan ga je naar de hemel (A)
    En dan leef je denkt ik het zelfde als op aarde, alleen dan in vrede (flower)


    Als dat echt zo is ben ik liever dood. ;x


    Scream for mercy!

    Nou dat als je dood bent je in je gedachten in je ideale wereld terechtkomt, met je vrienden en familie of gewoon met allemaal dieren of weet ik veel wat. Dat je het zelf kan kiezen. Dat heb ik tenminste afgeleid uit verhalen van mensen met bijnadoodservaringen. :9~


    All was well.

    Ik hoop dat ik nooit meer iets herinner van mijn leven.

    Magnifique schreef:
    Nou dat als je dood bent je in je gedachten in je ideale wereld terechtkomt, met je vrienden en familie of gewoon met allemaal dieren of weet ik veel wat. Dat je het zelf kan kiezen. Dat heb ik tenminste afgeleid uit verhalen van mensen met bijnadoodservaringen. :9~
    vett!!

    Ik vind het stom om te denken dat er na je dood niks meer is. Want dat zou dan grotendeels betekenen, dat je voor niets hebt geleefd.
    Zo zie ik het, dus ik hoop, dat iets op je wacht als je dood bent. Ik weet niet wat, maar ik hoop het. Anders vind ik leven nog zinlozer:X


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik geloof wel in een hemel en daar kom je als je goed hebt geleefd. Of je word een geest, dan kan je voor je familie zorgen...

    Ik denk er liever niet over na eigenlijk...


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together