• Brrr ik kijk nu die film ´The Passion of the christ´ Een vreselijke vage, enge en zielige film, maar ik vroeg me af. Wat denken jullie dat er na de dood komt?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Heaven or hell.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik denk een ander leven


    To The Stars Through Adversity

    Bumblebee schreef:
    Ik geloof dat mensen als ze gestorven zijn, opnieuw geboren worden in een ander lichaam, maar wel niet van een dier ofzo, van een nieuw mens. ><


    None but ourselves can free our minds.

    Ik geloof in reïncarnatie, want het lijkt mij niet dat iedereen die dood gaat naar de hemel gaat, want dan wordt het daar zeg maar te druk. Dus eerst blijft de mens reïncarneren totdat die perfect is en gaat dan naar de hemel ^-^ heb ik helemaal uitgedacht xD

    Ik denk dat je eerst een geest bent en voor je familie kan zorgen en dan als je er klaar voor bent herboren wordt in een ander lichaam. :Y)


    Let the Night embrace you

    Aurelia schreef:
    Heaven or hell.


    Alweer? ><


    Scream for mercy!

    Ik geloof dat als je dood gaat je ene paar keer reïncarneerd en dat je na die paar keer als een geest ronddwaald.

    Ik geloof eigenlijk ook best dat je een nieuw leven krijgt...

    Een vriendin van mijn ma ging op haar vijfde naar Frankrijk. Ze sprak daar opeens vloeiend Frans en wist precies de weg! Toen is ze naar zo'n waarzegger/geestding ofzeu geweest en die zegt dat ze daar een paar eeuwen geleden woonde, in haar vorige leven, en dat ze daar vermoord is...


    Scream for mercy!

    Een schrijfkamer waar je je volgende leven moet schrijven.


    Als je maar een ananas hebt..

    VoodooDoll schreef:
    Een schrijfkamer waar je je volgende leven moet schrijven.


    Was het maar zo, dan kreeg iedereen een perfect leven. ._.


    Scream for mercy!

    Ik denk niks en ik hou ook niet van de mensen die wel denken.
    Niemand weet wat er na de dood komt, dus ga ook niet zeggen 'ik denk dit' want je hebt geen idee.
    Je ziet het vanzelf wel als je dood bent.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    Ik denk niks en ik hou ook niet van de mensen die wel denken.
    Niemand weet wat er na de dood komt, dus ga ook niet zeggen 'ik denk dit' want je hebt geen idee.
    Je ziet het vanzelf wel als je dood bent.


    Dan kun je als nog wel een theorie bedenken? Wat boeit het nou of het klopt?


    Scream for mercy!

    Enchant schreef:
    (...)

    Dan kun je als nog wel een theorie bedenken? Wat boeit het nou of het klopt?
    Je kunt een theorie wel bedenken ja. Maar als je ook echt zegt van 'ja ik denk dit' is dat wat anders dan een mogelijkheid verzinnen, maar niet perse denken dat die mogelijkheid ook echt de waarheid is.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik weet het niet ..
    Bumblebee kan gelijk hebben ..
    iedereen zegt dat ik heel erg hard op mijn opa lijk, & die is vlak na mijn geboorte gestorven :S
    x


    Daddy, we miss you x(

    Nouw,, ik denk dat je gwn slaapt,, en dat je in een ander leven wakker word.. maar er dan niks meer van weet x'D


    Just got to make sweet love `till the break of dawn