• Brrr ik kijk nu die film ´The Passion of the christ´ Een vreselijke vage, enge en zielige film, maar ik vroeg me af. Wat denken jullie dat er na de dood komt?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik geloof dat je naar een mooi plekje gaat ^^
    Of naar een minder mooi plekje x'D


    You Touch My Tralalaa xD

    Eerst even over die film. Hij gaf me de rillingen maar toch vind ik hem op een vreemde manier interessant en prachtig. Maar dat beeld wat 'de duivel' zeg maar neer zet. De persoon in het wit/grauwige gedoe, vind ik juist het beste van de hele film. Want als je goed kijkt en begrijpt is het niet meer dan 'gerechtigheid' wat die persoon uitbeeld/bespeeld.
    Maar back to je vraag. Wat ik denk dat er na de dood is? Een nieuw leven.


    Wie du mir, so ich dir.

    niets ^^

    Niets. Dat de dood het einde is.


    Idd (A)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    kweenie , het zou zo leeg zijn .. niks

    btw het kan toch niet zijn dat dit alles is ? heb je ons miezerige wereldje gezien? Ik zou niet willen dat het hier ophield .. zou wel zwaar sucken


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik geloof in reïncarnatie.

    Heaven or hell.


    No growth of the heart is ever a waste

    Niks, dood is dood (doeg)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Dat je een licht ziet waar je heen moet gaan en op het einde van dat licht in een zwart gat valt 'het einde'.


    A. ikmisje.

    Ik denk dat je je familie en vrienden weer terugziet die ook heengegaan zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    BTW, dood is de enigste zekerheid die je hebt.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ik vind de dood raar, like je moet er maar eens by stil staan, als je dood bent, adem je niet, en je bent er gewoon niet meer enzo, dat is echt weird o.0


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet niet. Het is nog -hopelijk- zó ver van mij af en dus wil ik er liever nog niet aan denken wat er na de dood is. Ik vind hem ook kinda weird.Heel opeens stopt je hart met kloppen en stop je met ademen o.o Ik heb een periode gehad waar ik élke dag aan de dood dacht en het zó vreselijk vond dat ik bijna élke nacht huilde O.O

    Ik heb een uitgebreide theorie... maar even in het kort: Je schrijft zegmaar je volgende leven.


    Als je maar een ananas hebt..

    ik geloof in leven na de dood, ik kan me niet voorstellen om ineens weg te zijn? ^^