• Heluup!
    Ik was daarnet mijn kamer aan het stofzuigen (jaja, ik ben heel netjes :') en ik moest mijn kast wat verschuiven en erachter kruipen toen ik door een spinnenweb ging. Ik begon gelijk te gillen, maar vond geen spin, dus ik lekker blij, kreeg wel overal de kriebels. Heb ik altijd als ik iets over die beesten hoor of er eentje zie. Passeer ik aan mijn spiegel, zie ik een zwarte plek op mijn rug. Ik ga dichter kijken, zie ik dat het zo'n dikke zwarte spin is Ö Ik ben gewoon naar mijn mamie gelopen en zij heeft hem eraf gedaan :') En nu ben ik bang oO

    Zijn jullie ook zo bang van spinnen?

    x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik liep net mijn kamer in en ik had geen stap verder moeten zetten, anders was ik zo tegen een spin op gelopen :(


    Think before you act.

    ik zou echt hysterisch rond gaan springen tot die er af was en keihard weg rennen.. gosh :|


    Nvt

    Hij vond je dus wel heel lief :] en nu denk ik dat er zo'n vieze dikke spin op mij zit ._. fenks :'p


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ik ben niet bang van spinnen, maar net had ik, ook tijdens het opruimen (:, ook een gevonden, maar ik was met mijn voet in de draden gaan hangen en dat vindt ik wel vies.:X
    Maar spinnen niet, neen --'


    everything you imagined, and more...

    Stelletjes schijtluizen xD het is maar een klein spinnetje...ze zullen heus niets doen hoor :P ik speelde er vroeger altijd mee..:Y)


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.