• Heluup!
    Ik was daarnet mijn kamer aan het stofzuigen (jaja, ik ben heel netjes :') en ik moest mijn kast wat verschuiven en erachter kruipen toen ik door een spinnenweb ging. Ik begon gelijk te gillen, maar vond geen spin, dus ik lekker blij, kreeg wel overal de kriebels. Heb ik altijd als ik iets over die beesten hoor of er eentje zie. Passeer ik aan mijn spiegel, zie ik een zwarte plek op mijn rug. Ik ga dichter kijken, zie ik dat het zo'n dikke zwarte spin is Ö Ik ben gewoon naar mijn mamie gelopen en zij heeft hem eraf gedaan :') En nu ben ik bang oO

    Zijn jullie ook zo bang van spinnen?

    x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wist je al dat bijna iedereen wel eens in zijn slaap een spin opeet? ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    als ik een spin(neweb) heb aangeraakt, perongeluk ofzo, heb ik de hele dag overal jeuk. Ik moet dan gelijk douchen, anders krab ik mezelf helemaal open.
    ik kan er niet tegen.
    en als ik in een spinneweb loop, krijg ik gelijk de gedachte: AAAAH ZIT ER EEN SPIN OP ME!
    dan schreeuw ik me dood, en komt mn broer meestal naar me toe, om te kijken of er op mn rug/hoofd een spin zit.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    -.- Het is toch maar een spin. Een harig beestje met acht poten dat zelf al vijf keer zo bang is van jou als jij van haar. =]


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Wist je al dat bijna iedereen wel eens in zijn slaap een spin opeet? ^^


    Haha, dat is gewoon walgelijk. Dat wist ik wel al, maar toch blijft het vies. Maar ja, je weet het toch niet als je slaapt so it doesn't really matter.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Nope.
    Ik heb twee vleermuizen op m'n kamer :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind spinnen eng en ik heb er schrik van. Behalve van die met hun lange poten, [/ik ben hun naam even kwijt] die verwijder ik zelf.
    Maar ik heb veeeel meer schrik voor vogels. >-<

    hooiwagens?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nope.
    Ik heb twee vleermuizen op m'n kamer :']

    Hoedat dat dan? =p


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Edit: Nog een spin, in de douche oO Ons huis zit gewoon vol met spinnen! =S


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jak, ik zou gaan gillen en rond rennen, zou er denk k niet eens aandenken om naar men ma te lopen zodat ze em eraf haalt, Pas zaten er 2 spinnen in men kamer, papa maar uit bed ghaald x'D


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Als ze op me zitten dan is heel de wereld doof want dan ga ik gillen.
    Voor de rest ben ik niet bang.

    ik haat die beesten zo erg, zelfs de kleinsten vind ik eng. ze zitten heel vaak op mijn plafond en dan zorg ik dat ze in een bakje terecht komen en dan doe ik er een deksel op en laat ze doodgaan (A)


    -

    Nope.
    Ik heb twee vleermuizen op m'n kamer :']


    Ikke jaloers op jou zijn!! Ikke ook vleermuizen willen hebben! Vleermuizen rocks <3 Kan je er een aan mij afstaan? of als het mannetje+vrouwtje zijn: mag ik dan een nakomeling als ze die krijgen ?? Pliess!! *Smeek smeek* *valt op knieen.. Begint jou naam te aanbidden*


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    ik ben niet bang ervan maar ze zijn vies


    We're all dancing to the same sad song.

    ik had eens een tor van minstens vijf centimeter op mijn arm, ik gelijk opspringen en keihard gillen. o_x het was echt een vies ding!
    maar ik zou ook keihard gaan krijsen als er een spin op mn rug zat. o_x
    ik heb echt een afkeer van kleine beestjes met veel pootjes. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb een fobie voor spinnen Oo'


    We'll never be as young as we are tonight