• Ik ga dus een serie beginnen, misschien wel twee als er 2 goede ideeen uitkomen :'D. 't Worden dus sex verhalen, maar er komt natuurlijk veel meer bij, anders is 't een beetje oversext xD Persoon die 't beste idee bedenkt krijgt de hoofdrol.
    Invullen graag!

    Edit: VOOR DE ROLLEN KUN JE JE PAS LATER INSCHRIJVEN!
    Edit: VOOR DE ROLLEN KUN JE JE NU MEE HELPEN BEDENKEN. HOOFDROL IS BEZET DOOR iPIGGYBANK

    Gezocht:
    BF vrouwelijke hoofdrol
    Vriendin vrouwelijke hoofdrol
    Vriend vrouwelijke hoofdrol
    Vriend Mannelijke hoofdrol
    Vriend mannelijke hoofdrol


    Wat wil ik weten:
    Naam (voor- en achternaam):
    Leeftijd:
    Foto:
    Karakter:
    Lovestory over: (naam beroemdheid)

    & oja, kom alsjeblieft niet aankakken (wat een woord eigenlijk) met foto's van scenequeens, want dat vind ik overdreven. ook niet met extreme emo foto's ofzo.


    Keep it secret.

    Over:
    Pierre Bouvier [: <3
    En verder ben ik een beetje inspiratieloos, sorry.


    Sweet dreams will come true.

    uhh eigenlijk ben ik een betje inspiratsie loos..
    en als over wie.. moetbekend iemand zijn?/
    ik ga ff voor je dneken ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    uhh eigenlijk ben ik een betje inspiratsie loos..
    en als over wie.. moetbekend iemand zijn?/
    ik ga ff voor je dneken ;]
    Ja, het liefst wel. Want dan maken meer mensen 'm denk ik. En ik wil geen Edward Cullen ofzo want dat vind ik gejat omdat 't niet mijn zelf bedachte personage is. :] & dan kan ik ook niet zelf 't karakter enzo bepalen xd


    Keep it secret.

    Over:
    Pierre Bouvier [: <3
    En verder ben ik een beetje inspiratieloos, sorry.
    Toch bedankt :]


    Keep it secret.

    (...)Ja, het liefst wel. Want dan maken meer mensen 'm denk ik. En ik wil geen Edward Cullen ofzo want dat vind ik gejat omdat 't niet mijn zelf bedachte personage is. :] & dan kan ik ook niet zelf 't karakter enzo bepalen xd

    maar dat kan zowiezo niet als het met een bekend iemand moet tog?? want die mensen bestaan ook egt. dus hebben zowiezo al hun igen karakter enzo..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    maar dat kan zowiezo niet als het met een bekend iemand moet tog?? want die mensen bestaan ook egt. dus hebben zowiezo al hun igen karakter enzo..
    Ja, maar die kan je anders maken omdat ze zich anders voor kunnen doen waar een camera bij is [:


    Keep it secret.

    IK HEB EEN IDEE :'D
    Je kan het ook over Draco Malfoy doen. Ookal is dat personage eigenlijk ook gejat...
    & heb 't verhaal al een beetje in me hoofd. Maar zeg 't pas als je 't zou willen gaan doen over Draco.


    Sweet dreams will come true.

    IK HEB EEN IDEE :'D
    Je kan het ook over Draco Malfoy doen. Ookal is dat personage eigenlijk ook gejat...
    & heb 't verhaal al een beetje in me hoofd. Maar zeg 't pas als je 't zou willen gaan doen over Draco.
    Kan... maar vind ik idd ook een beetje gejat :'3


    Keep it secret.

    iPIGGYBANK zei op 4 april 2009 - 16:34:

    Een jongen schrijft op de muren van de wc dat ie geil is. Een meisje gaat twee uur na schooltijd stiekem de jongens plee in, om te kijken wat voor gefreakte dingen ze op de muren schrijven. Ze leest 't en antwoord terug. Zo komt er een heel gesprek op de muur te staan. En ze besluiten een keer in het geheim af te spreken. Zo leren ze elkaar kennen, en omdat de jongen geil is, beginnen ze een sexrelatie. ENZ.

    Hoop dat je 't een leuk idee vindt [:

    OMG, dat idee is echt vet & origineel. Ookal doet het me wel een beetje aan sproetenliefde denken, maar goed.NU NOG DE VRAAG: OVER WIE?


    Keep it secret.

    HOOFDROL
    Naam (voor- en achternaam): Djamila Dawn
    Leeftijd: 16 (blijven zitten bij de kleutertjes & in de derde)
    Foto: http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2976510/2/istockphoto_2976510-kandi-kid.jpg
    Karakter: Djamila is een meisje die wel van wat uitdaging houdt. Ze heeft veel geheimen, ja ook voor haar BF.
    Mila, hoe ze ook wel genoemt wordt, heeft een hekel aan leren en is daarom door haar ouders naar het internaat gestuurd. Ze zit nu al een jaar op het internaat en vindt het maar een saaie boel. Nog steeds leert ze amper, lol maken is een te grote verleiding voor haar.


    Sweet dreams will come true.

    BF VROUWELIJKE HOOFDROL

    Naam (voor- en achternaam): Sheila Clarkson
    Leeftijd: 17 (blijven zitten bij in groep 4)
    Foto: http://www.123boekingen.nl/artiesten/saar.jpg
    Karakter: Serena vindt school nogal saai, maar ze werkt er wel hard voor aangezien ze anders geen shopgeld meer krijgt van haar ouders. Ze is dus verslaafd aan shoppen, in tegenstelling tot Djamila. Serena houdt van geheimen maar deelt de hare altijd met Djamila. Serena heeft al een tijdje een oogje op haar vriend die ook bevriend is met Djamila. Maar ze zwijgt omdat ze hun vriendschap niet wilt verpesten.


    Keep it secret.

    Ik doe nog wel even een rolletje [:
    VRIEND MANNELIJKE HOOFDROL
    Naam (voor- en achternaam): Tom Hilton
    Leeftijd: 17
    Foto: http://freeringtones365.net/wp-content/david-archuleta-angels.jpg
    Karakter: Tom is een klein beetje een macho. Hij slooft zich graag uit, om zich te bewijzen tegenover zijn vrienden of om een beetje bij de meisjes in trek te zijn. Hij kan nogal snel jaloers zijn, maar na een aantal dagen is dat meestal wel over. Als je Tom eenmaal wat langer goed kent, is hij wel een lieve jongen die nogal snel bezorgd is.
    Lovestory over: Jeremy Sumpter, Alex Evans, iemand van McFly, iemand van Boys like Girls, weet ik veel xd.


    Sweet dreams will come true.

    srry maar ik heb geen ideeen;)

    iemand nog?


    Keep it secret.

    Vriend vrouwelijke hoofdrol :]
    Naam (voor- en achternaam): Mike McLoope (oké inspeloos xD)
    Leeftijd: 18
    Foto: http://i156.photobucket.com/albums/t38/LBGNUKKA411/GaspardUlliel.jpg
    Karakter: Heeft een groot ego, houdt van meisjes maar heeft er wel respect voor, rebels, gemeen, grappig, stoer, bezorgd om anderen.
    Lovestory over: (naam beroemdheid) Uuuuhhmm ... Alex Evans, Olli Sykes, iemand van Escape the Fate, Sebastien Leverbe (Simple Plan), ... :]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.