• Heluup!
    Ik was daarnet mijn kamer aan het stofzuigen (jaja, ik ben heel netjes :') en ik moest mijn kast wat verschuiven en erachter kruipen toen ik door een spinnenweb ging. Ik begon gelijk te gillen, maar vond geen spin, dus ik lekker blij, kreeg wel overal de kriebels. Heb ik altijd als ik iets over die beesten hoor of er eentje zie. Passeer ik aan mijn spiegel, zie ik een zwarte plek op mijn rug. Ik ga dichter kijken, zie ik dat het zo'n dikke zwarte spin is Ö Ik ben gewoon naar mijn mamie gelopen en zij heeft hem eraf gedaan :') En nu ben ik bang oO

    Zijn jullie ook zo bang van spinnen?

    x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Fobie aan spinnen!!


    You'll never dream alone. <3

    Ik was eerst niet bang voor ze als ze in me kamer zaten mr nu wel want,;;
    ik moest is voor school wandelende takken houden. en toen ontsnapte ze uit die kooi en het waren dr wel 70 ofzo. en de meer dan de helft heb ik terug gevonden en in de kooi gestopt en de rest moest ik dood,geplet,uitgedroogt. terug vinden --' en een keer werd ik wakker,en keek ik naar me kussen,en toen zag ik daar dus dat ik met me hoofd een wandelende tak had verpletterd --' echt goor >.< of je ziet van die afgebroken pootjes op de venster bank ofzo oO drm ben ik dus bang voor spinnen x'D ik word helemaal panisch van ze xO


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    OMG ik krijg helemaal de kriebels. Ik HAAT spinnen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik was eerst niet bang voor ze als ze in me kamer zaten mr nu wel want,;;
    ik moest is voor school wandelende takken houden. en toen ontsnapte ze uit die kooi en het waren dr wel 70 ofzo. en de meer dan de helft heb ik terug gevonden en in de kooi gestopt en de rest moest ik dood,geplet,uitgedroogt. terug vinden --' en een keer werd ik wakker,en keek ik naar me kussen,en toen zag ik daar dus dat ik met me hoofd een wandelende tak had verpletterd --' echt goor >.< of je ziet van die afgebroken pootjes op de venster bank ofzo oO drm ben ik dus bang voor spinnen x'D ik word helemaal panisch van ze xO

    Wahah :') Owkééj, een wandelende tak met je hoofd pletten is inderdaad, iieeewl ö


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb elke keer een trauma als ik dat beest zie, of hoor, ... Zelfs van de kleinste die er bestaan. Laatst zat hier weer zo'n 4de tarantula O.O (was gewoon een ultra grote !!) Gosh! Ik kroop weer ergens bovenop! Gelukkig worden die beesten dezer huize vermoord! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Weetje dat je in je slaap spinnen eet? n_n


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ze zijn zo harig en IEUW! =S


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Weetje dat je in je slaap spinnen eet? n_n

    Heb ik ook al gehoord ja. And I don't like it! :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ieeuw, Ik haat die spinnenbeesten. En al helemaal als er plots zo'n grote spin uit bad komt gekropen of als er eentje op mijn kamer zit. Bah bah bah.


    Listen to what we're not saying..

    ik haat ze (': i realy realy don't like them XD


    Popsicles are yumm'ness :3

    Ik zou als een echt gek naar buiten hollen, Serieus. O.o
    Ik heb gwn een hele grote spinnenfobie.


    A. ikmisje.

    Ik ben vreselijk bang van spinnen.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind spinnen eng en ik heb er schrik van. Behalve van die met hun lange poten, [/ik ben hun naam even kwijt] die verwijder ik zelf.
    Maar ik heb veeeel meer schrik voor vogels. >-<

    Iewooool ='o hoe vies, juk juk juk ik krijg helemaal kriebels x'd ieewwlll!!
    Ik durf geen enkele spin weg te doen :D Ik gil dan altijd naar mammie of oma (baby)

    Vanochtend toen ik de computer afsloot zag ik opeens zo huisspin lopen :| en me ouders en me zus die waren er niet dus toen ben ik naar beneden gegaan en wachten tot ze er waren en toen ging me vader zoeken en nu is die spin dus verdwenen. :'D en nu durf ik me kamer niet meer in.


    Life is a fairytale, told by an idiot.