• Heluup!
    Ik was daarnet mijn kamer aan het stofzuigen (jaja, ik ben heel netjes :') en ik moest mijn kast wat verschuiven en erachter kruipen toen ik door een spinnenweb ging. Ik begon gelijk te gillen, maar vond geen spin, dus ik lekker blij, kreeg wel overal de kriebels. Heb ik altijd als ik iets over die beesten hoor of er eentje zie. Passeer ik aan mijn spiegel, zie ik een zwarte plek op mijn rug. Ik ga dichter kijken, zie ik dat het zo'n dikke zwarte spin is Ö Ik ben gewoon naar mijn mamie gelopen en zij heeft hem eraf gedaan :') En nu ben ik bang oO

    Zijn jullie ook zo bang van spinnen?

    x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ieuw,,
    ik ben ook bang van spinnen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja ik ben ook bang van spinnen.

    maar ze zijn wel nuttig!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ieeh :S:|
    ik ben ook bang voor spinnen XD
    ze zijn vreselijk :| met die enge pootjes van ze

    Omg O_O
    Dat lijkt mij dus DOODENG om zo'n ding op je rug te hebben!
    Ik had ook een keer een spin op me!
    Toen zat er zo'n dikke, harige ,grote op mijn hand ö
    Dus m'n ma hem dr afhalen :/


    Je bent nooit uitgeleerd.

    Ja ik ben bang voor spinnen. Voor vliegen niet maar voor andere wel. Er lag een kever dood, maar ik wist niet wat dat was. Ik zo heel dicht bij gaan kijken ik zie een kever en dan ik heel gewoon maar dan als ik er niet meer naar kijk krijg ik het --'


    Only losers can act the way you do

    Ja ik ben ook bang van spinnen.
    maar ze zijn wel nuttig!

    Phoeh, dat ze maar nuttig wezen. Maar het liefst ergens anders dan in mijn kamer!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    AAAH ik heb nu de kriebels... ik heb haat aan die genaaide spinnen.. BAH


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Alleen als ze in me kamer of op me zitten. want als je ze in je kamer laat ontsnappen zitten ze dr nog en kan je op ze staan of ze zitten bij je in bed ofzo oO.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    Dude, je hebt me bang gemaakt


    Only losers can act the way you do

    Alleen als ze in me kamer of op me zitten. want als je ze in je kamer laat ontsnappen zitten ze dr nog en kan je op ze staan of ze zitten bij je in bed ofzo oO.

    Ieuwl, maak dat mee. Een spin in je bed oO Ik krijg gewoon al de kriebels als ik eentje zie zitten. En dan krijg ik overal jeuk en denk ik dat ze op me zitten --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ieuwl, er was eens zo'n spin in de auto kruipt ie in het kussen. Die zit er waarschijnlijk nog Ö


    Only losers can act the way you do

    Dude, je hebt me bang gemaakt

    I'm sorry Dudette.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ieuwl, er was eens zo'n spin in de auto kruipt ie in het kussen. Die zit er waarschijnlijk nog Ö

    Ik hoop voor jou dat ie geplet is of tenminste al lang dood is oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Spinnen zijn eng! vooral die kleintjes! die vind ik het engst omdat je ze niet ziet als ze over je vloer lopen.. Grote spinnen (Vogelspinnen + zwarte weduwe enz..) die vind ik vet kùwl! ergens was er een gedeelte met spinnen inm hokjes ik kijken bij het zwarte weduwe gedeelte... Zat hij er niet :( Ik weet het ik ben raar dat ik kleinme wel eng vind en grote niet maarjaa..


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)
    Phoeh, dat ze maar nuttig wezen. Maar het liefst ergens anders dan in mijn kamer!


    Ja dat is waar, ik heb ze ook liever ver uit mijn buurt!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson