• Het zijn lompe gedachten, ik weet het, maar kijk; Spring Nicht / Don't jump is een mooi gevoelig nummer, alleen elke keer als Bill zingt; "I jump for you.." Heb ik dubbele gedachten. Aan de ene kant vind ik het lief klinken, en aan de andere kant ook weer nep. Want Bill heeft toch een te goed leventje om er een eind aan te maken voor een ander. (Misschien voor Tom dan.)

    [Heb niks tegen TH of Bill, vind ze juist goed, alleen het valt me altijd zo op :3 )


    Lil' Dustymouse.♪

    Ik snap niet wat er het nut van is... als hij springt is de ander toch nog meer depri?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik vind het wel mooi n__n
    x


    ok

    Hahaha, ja.. eigenlijk wel.


    Protège moi de mes désirs.

    Ik snap niet wat er het nut van is... als hij springt is de ander toch nog meer depri?

    Aahahhaha. Slim.:Y)

    ik vind het niet egt boeien :'D
    Kvind het een prachtig nummer en ik denk er verder niet over na. Het is toch een prachtige tekst? Ik denk er niet zo over na hoor.


    Let's do this poo

    Ik geef comment >.<
    [want voor mij part SPRINGT IE MAAR!]


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Bij Spring Nicht, heb ik eerder het gevoel dat hij meer voor Tom zingt ofzo :3 Maar het is gewoon een anti-zelfmoord nummer dus hgaat het over niemand, maar An Deiner Seite bind ik echt nep :3

    Ik bedoel zingt hij; 'las je me nodig hebt zal ik der zijn' ofzo en hij is er toch nooit!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    o_Onee vind ik niet[/ ik v in het sweet<3]
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Is er ooit wel iets in een liedje wat diegene die dat zingt wel echt meent?


    -

    Maar over wat jij zegt, ik heb inderdaad ook dubbele betekenissen. Bij An Deiner Seite ook, maar bij bijvoorbeeld Geh ook.
    Maar dan weer niet bij Hilf mir Fliegen.
    *vaagheid*


    -

    SPRINGEN NICHT!
    JUMP FAGGOT.

    sorreh. eerste wat in mij opkwam.
    met je eens btw.


    This is Suicide Silence

    liedje vind ik mooi<3


    Hij is voor een vriendin van hun geschreven die zelfmoord pleegde door te springen van het dak ;)


    Bill Kaulitz is geil ^^.

    Njaa, mr tga nii over zijn leven fs en kwn ze mr zijn leven is nu ook nii egt weer van 'Jeehj ik ben beroemt! x']' fs en ik vindt sterven voor een ander is nogal nobel nzoo; komt ook voor in Twilight x'], ik zou daar geen moeite mee hebben in elk geval.oÔ


    If music be the food of love, play on!

    Is er ooit wel iets in een liedje wat diegene die dat zingt wel echt meent?


    Ja, luister maar naar Tracy Chapman. :P


    One who knows nothing can understand nothing.

    Ach, Bill houdt wel van dat soort aandacht xD -ofzo-

    ik zeg ook maar wat



    Smile with your heart.