• Buzzfeed klikklik What Percent Nerdy Are You?

    You Got: 94%
    You are DEFINITELY more geeky than not. You deeply identify with your particular Hogwarts house and actually ENJOY learning new things. There's truly no shame in your nerd game.

    Woohoo :'D

    94% (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    94% maar ik houd gewoon van lezen :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    94% ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    100%

    Oh dear, ik had mezelf cooler verwacht..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    86%. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    100%
    Well, die zag ik niet aankomen. Wist wel dat het hoog was, maar niet zó hoog (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    94%, maar ik mis die overige zes toch wel een beetje, tss. Dat ik geen videogame nerd ben, zou geen afbreuk moeten doen aan mijn percentage nerdiness over andere dingen. (joehoe)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ledecky schreef:
    86%. ^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Square schreef:
    94%, maar ik mis die overige zes toch wel een beetje, tss. Dat ik geen videogame nerd ben, zou geen afbreuk moeten doen aan mijn percentage nerdiness over andere dingen. (joehoe)


    Ik wil anders best ruilen :') Dit is nogal een wake-up call voor mij hehe. Tijd om mijn leven te beteren :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    100% lol. Ik had echt een aantal dingen waarvan ik dacht dat mijn percentage wel naar beneden zou gaan


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Iroquois schreef:
    (...)

    Ik wil anders best ruilen :') Dit is nogal een wake-up call voor mij hehe. Tijd om mijn leven te beteren :')


    Aw, wees trots op je nerdiness. Het betekent dat je dingen interessant vindt en er plezier aan beleeft en dat is niets om je voor te schamen. Dat is juist erg cool, wat mij betreft. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Josiah schreef:
    94% (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    86%

    Ben ik een nerd.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    70% :P


    Everything is illuminated by the light of our past.

    86% : D


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore