• Dat moet ik morgen gaan doen.

    Dus verhaaltje:

    Bij ons op school is er elk jaar een project voor geld in te zamelen voor arme landen of acties. Het project noemt Vastenvoettocht en is voor heel het school. De tweede graad waar ik in zit, moet 21km stappen en wij hebben een actie in Brazilië die we steunen. Dus dan moeten we voor de vastenvoettocht kaartjes gaan verkopen voor geld in te zamelen, ik had alles verkocht, eigenlijk gewwon mijn moeder die alles gekocht heeft maar goed. Gisteren was het ook zo een sobere maaltijd, je moest 1.50€ betalen en je kreeg een kom soep en twee boterhammen en nu morgen gaan we 21km stappen, we moeten om half negen vertrekken in groepjes en bij elk controlepunt moet je een stempeltje hebben en we moeten voor kwart na twaalf weer op school zijn anders hebben we strafstudie, maar dat menen ze toch niet. Maar ik heb dus echt geen zin om 21km te gaan stappen, ><


    *He's the one.

    Zet je fiets ergens neer, ga naar de appie ofzo en meld je op tijd weer op school. ^^
    Dan zeg je gewoon dat je verkeerd bent gelopen ofzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat ben ik blij dat we die idiote dingen niet hebben. Ik bedoel, het is goed om een goed doel te steunen, maar op die manier is het niet vrijwillig meer.


    blame the bully.

    Haha, dat heb ik ook gehad. Maar ik had niet meegelopen :Y)
    Goede schoenen aan zou ik zeggen x'd
    Succes.

    Zet je fiets ergens neer, ga naar de appie ofzo en meld je op tijd weer op school. ^^
    Dan zeg je gewoon dat je verkeerd bent gelopen ofzo.


    Dan gaan ze zeggen dat je niet verkeerd kan lopen want je bent met 500 man en je moet controlepunten passeren dus een fiets kan je ook al niet gebruiken.


    *He's the one.

    ben ik ff blijdat wij dat niet hebben xD


    /

    Wat ben ik blij dat we die idiote dingen niet hebben. Ik bedoel, het is goed om een goed doel te steunen, maar op die manier is het niet vrijwillig meer.


    Ik heb wel geen lessen morgen^^


    *He's the one.

    Ja wees maar blij want het suckt wel een pak als het je vierde keer al is, >< nu hopen dat ik niet blijf zitten


    *He's the one.

    (...)

    Dan gaan ze zeggen dat je niet verkeerd kan lopen want je bent met 500 man en je moet controlepunten passeren dus een fiets kan je ook al niet gebruiken.

    500 mensen? Damn. ><
    Nou dan zullen ze 1 persoon ook wel niet missen. ^^
    Nja, doe maar niet. Dan is het mijn schuld als je gepakt word n_n


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ahahaha, ik moest dat vorige week woensdag. :Y)
    Enkel moest ik om half 7 al op school zijn en hadden we daarna een misviering en toen was onze woensdagnamiddag ook helemaal verneukt. ><

    (...)
    500 mensen? Damn. ><
    Nou dan zullen ze 1 persoon ook wel niet missen. ^^
    Nja, doe maar niet. Dan is het mijn schuld als je gepakt word n_n


    ja 500 honderd van de tweede graad in totaal doen er 1300 leerlingen mee hé^^


    *He's the one.

    --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ahahaha, ik moest dat vorige week woensdag. :Y)
    Enkel moest ik om half 7 al op school zijn en hadden we daarna een misviering en toen was onze woensdagnamiddag ook helemaal verneukt. ><


    Arme jij.<3 we gaan ze overvallen met onze Ollamaffia^^


    *He's the one.

    Zet je fiets dan iets verder dan het laatste controlepunt xD Kan je vanaf daar naar school fietsen?


    Your make-up is terrible

    Ik zou dat dus niet doen. Alleen al om het feit dat het om andere 'arme' landen gaat.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Zet je fiets dan iets verder dan het laatste controlepunt xD Kan je vanaf daar naar school fietsen?


    We weten niet naar waar we stappen, we moeten gewoon iedereen volgen, dus dat gaat al niet.


    *He's the one.