• Het zijn lompe gedachten, ik weet het, maar kijk; Spring Nicht / Don't jump is een mooi gevoelig nummer, alleen elke keer als Bill zingt; "I jump for you.." Heb ik dubbele gedachten. Aan de ene kant vind ik het lief klinken, en aan de andere kant ook weer nep. Want Bill heeft toch een te goed leventje om er een eind aan te maken voor een ander. (Misschien voor Tom dan.)

    [Heb niks tegen TH of Bill, vind ze juist goed, alleen het valt me altijd zo op :3 )


    Lil' Dustymouse.♪

    ik vind het niet laf dat hij op het einde springt ><. Hij wilt zijn leven toch voor iemand geven? Damn, waar jullie ook over nadenken ^^


    Gelijk meis!!! want hij springt voor MIJ!!!!!!! [sorry heb een rare bui ><]


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    weetje hoe dat komt?:P
    de eerste indruk is t belangrijkste en jij zegt ook al dat het heel gevoelig klink en daar valt iedereen voor maar.... wij hebben dat lied al zo vaak gehoort dat we erover na gaan denken en dat vinden ze niet de bedoeling :O
    we worden gewoon te slim! xD
    haha dit slaat ook nergens op mja xD


    She said: I gotta find out for myself

    Als je nou niet springt
    Als je nou niet springt
    Als je nou niet springt ben je een homofiel.
    [/Moest ik ff zeggen. Ik bedoel er verder niks mee. Ik kan er niets aan doen dat hun zonodig homofiel moesten zingen. :Y)]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nummers moet je niet altijd letterlijk nemen.

    Over 'Spring nicht':

    Wat Bill bedoelt met 'Dann spring ich fur dich..', is dat je niet alleen jezelf, maar ook anderen pijn kan doen met zelfmoord. En het hoeft niet per ce over zelfmoord te gaan. Je kunt ook vergeten dat er mensen zijn die om je geven. Je kunt vergeten wie je zelf was, en dan bedoel ik niet je naam maar je persoonlijkheid. Hoe slecht je leven ook is, er zijn altijd wel één of meerdere mensen die om je geven. Dát bedoelt Bill. Je moet niet denken dat je alles oplost door op te geven, want dan maak je het voor jezelf en voor anderen alleen maar moeilijker.

    Over 'An deiner Seite'
    Hier gelt eigenlijk hetzelfde als bij Spring nicht. Als je alleen of verdrietig bent kan dat pijn doen, maar je moet altijd positief blijven. Er zijn altijd wel mensen die je begrijpen, in je geloven, en er voor je zijn. Bill wilt met 'Ich bin an deiner Seite' zeggen, dat je nooit alleen bent.

    Teminste, zo denk ik erover. Sorry als dit niet blijkt te kloppen.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Even over de dames, dames, en andere dames. Bill heeft helemaal geen fijn leventje. Zou nooit voor een ander springen, behalve dan misschien voor Tom. Is zo fake als nike schoenen van de Wibra, maar dat allemaal dankzij management. Dus don't judge him als je niet weet hoe de vork in de steel zit. ^^


    Wie du mir, so ich dir.